6 april 2020 om 00:00
iBOOD

Brinker Meubelen

Brinker Meubelen
The perfect match.

Hout en metaal vormen een geslaagd huwelijk, dat ziet iedereen. De trendy mix doet het dan ook goed in elke woonstijl. Blaas daarom jouw interieur nieuw leven in met deze stoere meubels van Brinker.

6 april 2020 om 00:11
duvelke Gebruiker

Is de eettafel ‘madrid’ ook groter te krijgen?

6 april 2020 om 00:18
Moderator Thom Moderator

Goedenavond,

Op dit moment bieden we alleen deze maten eettafels aan, maar je kan ons uiteraard altijd tippen via de link hieronder! Wie weet komt er dan binnenkort een keer een eettafel met de door jouw gewenste maat langs.

http://nl-nl.forum.ibood.com/tip-ibood/tip-ibood-2020-2/

Gr. Thom

6 april 2020 om 00:37
mrveenie Gebruiker

Goedendag,

Is de tafel alvi 220cm of 200cm? de specificaties zeggen 200cm, de titel en omschrijving 220cm.
ook was ik benieuwd naar de dikte van het tafelblad

6 april 2020 om 07:32
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen mrveenie,

Goed opgemerkt!.

De lengte is 220 cm. Dit hebben we zojuist aangepast.

De dikte van het tafelblad is niet precies bekend. We schatten dat dit zo’n 5 á 6 cm is.

6 april 2020 om 03:12
rrvb1980 Gebruiker

Hallo,

wanneer bv een tafel niet naar wens is en je wilt het retourneren; hoe stuur je het dan terug?? (kan t niet ff bij n aflverpunt bij de supermarkt brengen nmlk).

6 april 2020 om 08:41
Moderator Thom Moderator

Goedemiddag,

Retourneren van de tafel kan via klantenservice, zij regelen dat de tafel weer wordt opgehaald. Deze dient dan wel weer in originele verpakking verpakt te zijn. Retourkosten zijn €49.95 voor NL en BE.

Gr. Thom

6 april 2020 om 11:38
Jaapvdz Gebruiker

Is het blad van tafel Alvi en van de salontafel onbewerkt (blank eiken)?

6 april 2020 om 12:29
Moderator Dimitri Moderator

Dit ga ik voor je navragen.

6 april 2020 om 15:26
BS Gebruiker

Ik ben ook benieuwd of het blad behandeld is tegen indringen van vocht of vuil.

Bvd Bastiaan

7 april 2020 om 12:01
Moderator Bas iBOOD Moderator

Alle aangeboden tafels zijn behandeld. Het is niet een lak die er echt op ligt, de artikelen zien er dus uit alsof ze niet behandeld zijn, maar zijn het zeker wel.

6 april 2020 om 12:55
TheCasa Gebruiker

Brinker Bijzettafel Mestras nu al uitverkocht! Jammer, ik wilde hem toch nog een keer proberen. Mooi ding, maar de vorige keer een maandagochtend modelletje gekregen (hoop ik). Drie poten stonden op de grond, de derde een halve cm hoger ;(

Uitverkocht betekent niet dat hij de volgende keer er niet meer is? Of komt er nog voorraad bij?

6 april 2020 om 13:03
TheCasa Gebruiker

*de vierde een halve cm hoger

6 april 2020 om 14:55
Moderator Lisa Moderator

Goedemiddag TheCasa,

Er komt deze Flash Sale helaas geen nieuwe voorraad meer bij.

6 april 2020 om 15:50
Sjoerd995530 Gebruiker

Zijn er ook meer sfeer foto’s van de alvi eettafel? En duidelijkere foto’s van de structuur van het houten blad?

6 april 2020 om 16:17

Hoi Sjoerd,

We hebben helaas geen andere foto’s beschikbaar, sorry!

7 april 2020 om 08:46
MeneerDrent01 Gebruiker

*KNIP*

Edited by: Thom
Ik ga dit doorgeven aan de klantenservice met het verzoek z.s.m. contact met u op te nemen. Om het hier on-topic te houden, heb ik je bericht even weggehaald.

7 april 2020 om 16:14
MeneerDrent01 Gebruiker

Hi Thom,

Vandaag wederom niets gehoord van de klantenservice.

Het zo’n kleine moeite om een belletje te doen om een update te geven en het betreft aankoop van 500euro welke niet geleverd is.

Mvg Meneer Drent

7 april 2020 om 16:22
apenbrak Gebruiker

Maar zou het misschien kunnen dat je niet alleen op de wereld bent en je gewoon even geduld moet hebben tot jouw vraag behandeld wordt?

Als je binnen een uur een reactie wil moet je bestellen bij andere webshops. Als je goedkope deals wilt moet je bij ibood zijn.

7 april 2020 om 13:53
ktewinkel Gebruiker

Goedemiddag,

Ik las al eerder dat de eettafel madrid niet kleiner te krijgen is.

Is het mogelijk om de poten los te halen zodat we zelf het blad kleiner kunnen maken?

Mvg

Koen

7 april 2020 om 14:14

Hoi Koen,

We kunnen je helaas niet garanderen dat dit goed zal kunnen. Tevens wil ik je meegeven dat de garantie vervalt zodra je zelf dergelijke wijzigingen aanbrengt aan de tafel.

18 mei 2020 om 12:55
Ivovanw Gebruiker

Hebben nog meer mensen twee dezelfde poten gekregen zodat deze niet goed gemonteerd kunnen worden? Wellicht kunnen we ruilen?

25 mei 2020 om 11:34
JCV71 Gebruiker

Mijn vrouw heeft een potje nagellak remover omgestoten op deze tafel, nu is erg een hele lelijke plek ontstaan?  ik heb dit opgegeven aan de verzekering en deze vraagt nu informatie over hoe dit het beste opgelost kan worden ?  moet de tafel opnieuw opgeschuurd worden en gelakt? of welke behandeling heeft deze tafel gehad?  graag u advies?

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.