4 juni 2020 om 00:00
iBOOD

Woonoutlet

Woonoutlet
Alles voor een prikkie!

In deze opruimingsflash scoor jij de allermooiste items voor in en rondom het huis. Zónder dat je je bankrekening hoeft te plunderen.

/!\ LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash Sale zeer beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

4 juni 2020 om 07:18
sandrix Gebruiker

Brinker Patch Design Vloerkleed | 160 x 240 cm. Deze geeft aan dat het om twee kleuren gaat, maar ze geven maar 1 optie aan, de kleur grey en kan de beige niet selecteren. Grt Drix

Beantwoorden

4 juni 2020 om 07:24
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen sandrix,

Omdat het echt een opruiming betreft bieden we dan vandaag alleen de grijze aan :(

Beantwoorden

4 juni 2020 om 08:12
beriedec Gebruiker

Hoe bestel ik 3mx2.50m?

Beantwoorden

4 juni 2020 om 08:16
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen beriedec,

Over welke deal gaat je vraag?

Beantwoorden

4 juni 2020 om 12:17
p.ansems Gebruiker

IK heb interesse in dat brinker rhombus kleed die we gemist hebben tijdens de HUNT. Nu staat er dat er verschillende maten beschikbaar zijn maar zie alleen de 160×230. Hoe kunnen we een 200×290 kleed bemachtigen?

Beantwoorden

4 juni 2020 om 12:23
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi p.ansems,

De vermelding naar de verschillende maten is toegevoegd toen de deal ‘voor het echie’ online kwam te staan. In de grote opruimsales passen we deze afbeeldingen/tekst niet meer aan en geldt: ‘what you see is what we have’.

De 200 x 290 is deze keer helaas niet beschikbaar. We bieden wel regelmatig Brinker kleden aan, dus houd onze website zeker in de gaten.

Beantwoorden

4 juni 2020 om 12:30
p.ansems Gebruiker

jammer lopen we hem voor de tweede keer mis. Vooral de eerste keer was zonde aangezien op de aanbieding stond dat hij tot 29 mei geldig was maar dat bleek de 28ste te zijn…was een foutje toen maar konden hem toch niet meer bestellen

Beantwoorden

4 juni 2020 om 14:09
Rocket Rogiani Gebruiker

Vast geen 100 dagen proefslapen op de matrassen? “^^

Beantwoorden

4 juni 2020 om 16:59
Moderator Jelle Moderator

Mline bied op hun eigen pagina wel 100 dagen omruilgarantie.

Je zou het erop kunnen wagen dat je het probeert.

Beantwoorden

4 juni 2020 om 14:23
Bobdebra Gebruiker

Geneva Tuintafel Naturel | 150 cm

Worden Tafelblad en Poten los van elkaar geleverd?

Beantwoorden

4 juni 2020 om 15:52
Moderator Jelle Moderator

Goedemiddag Bob,

Deze tafel komt “knock down” bij je aan. Dat betekent dat je hem zelf nog in elkaar moet zetten.

Beantwoorden

5 juni 2020 om 10:49
Forumnaam104 Gebruiker

Geneva Tuintafel

Er zijn 2 versies te verkrijgen. Hebben jullie een foto van beide versies: teak en teak gerycleerd?

Danku.

Beantwoorden

5 juni 2020 om 11:22

Ze zien er hetzelfde uit, alleen zal de recycled versie in eerste instantie fractioneel donkerder zijn dan degene van nieuw hout. Aangezien ze buiten staan zullen beide gaan verkleuren wanneer je ze niet met olie behandelt en worden beide versies vergrijsd.

Het grootste verschil is dus dat gerecycled hout duurzamer is, meer ECO. De levensduur blijft wel gelijk.

Beantwoorden

5 juni 2020 om 11:01
finhouse Gebruiker

Brinker salontafel Beck | 120 x 35 cm

is het tafel blad onbehandeld?

Beantwoorden

5 juni 2020 om 11:23

Het tafelblad is behandeld. Het is niet een lak die er echt op ligt, de artikelen zien er dus uit alsof ze niet behandeld zijn, maar zijn het zeker wel.

Beantwoorden

5 juni 2020 om 11:05
Zinloos Gebruiker

Ik heb de Greenpan Melbourn Fry Pan 28 cm gekocht en krijg ik vandaag geleverd. Maar in de huidige aanbieding is die euro 15 goedkoper. Moet ik nu de ontvangen pan terugsturen en een nieuwe bestellen of is er een andere oplossing ?

Beantwoorden

5 juni 2020 om 13:02
ozzy90 Gebruiker

Waarom kan ik maar 1 van 2x Dyyk Eetkamerstoel Barth bestellen en niet twee stuks?

(Wil er vier in totaal namelijk)

Beantwoorden

5 juni 2020 om 13:28

Hi ozzy,

Daarna zijn ze op. Je bestelt ze per 2 stuks, meer hebben we er ook niet beschikbaar.

Beantwoorden

5 juni 2020 om 13:30
langelip Gebruiker

6x V&B Schaaltje Dessert | Ø 13 cm: in de specificaties staat dat het er 4 zijn. Hoeveel zijn het er nu?

Beantwoorden

5 juni 2020 om 13:34

Scherp gezien, langelip.

Ze komen per 6. In de specificaties staat dit nu ook correct aangegeven.

Beantwoorden

6 juni 2020 om 19:17
EvMun Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Goedenavond EvMun, het is momenteel erg druk bij de klantenservice, waardoor het iets langer kan duren voordat je een reactie krijgt. Ik heb je bericht doorgegeven aan de klantenservice en die zullen hierover na het weekend contact met je opnemen. Om het hier on-topic te houden heb ik je bericht even weggehaald.

Beantwoorden

7 juni 2020 om 08:34
EvMun Gebruiker

Dankjewel.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.