Jep. Het kan ons immers niet vroeg genoeg beginnen. Kan je je daar nog steeds niet in vinden? Haal dan het woord 'kerst' weg en je hebt gewoon hé-lè gezellige verlichting. Voor binnen. Of voor buiten. Het kan immers nooit gezellig genoeg.
Goedemorgen powernout,
Over welk product gaat jouw vraag precies?
Hi. De Duralights.
Hoi Powernout,
Een filmpje heb ik niet. Bij elke deal die bestendig is voor buiten hebben we dit vanochtend toegevoegd.
IP44 is spatwaterdicht en normaal bruikbaar buiten als je ze niet op onbeschermd op de grond legt: https://www.lampenlicht.be/alles-over-verlichting/wat-zijn-ip-waarden
Hallo, is de duralight led geanimeerd geschikt voor buiten, maw vochtbestendig?
Goedemorgen Cedriic,
Ja, deze is geschikt voor buiten gebruik.
ik heb vanmorgen de 2x Moonlight Witte Ledlampjes besteld. Het geld is afgeschreven. Ik zie echter nog geen bevestigingsmail.
Hoi MizGarfield,
Ik heb zojuist één van mijn collega’s op de hoogte gebracht van jouw berichtje. Mijn collega gaat dit voor je uitzoeken en komt hierover bij je terug.
De stekker op de foto bij de bulblight lijkt niet voor 220V, werken de lampen op 24V?
Hoi Sannie,
Dit is enkel een extensie om je basisset te verlengen, niet de basisset zelf. We gaan dit in de deal verduidelijken.
Beste,
Is dit een soort van net van 1,5 op 1,5m of is het gewoon een lange snoer met lichtjes?
Mvg
Goedenavond lesse,
Over welk product gaat jouw vraag specifiek?
Over de clustlight lichtballen
Mvg
Goedemorgen lesse 1985,
Dit is een snoer van 3,2 meter.
Clustlight Led Ballen
256 ledlampen… Hoe lang is het snoer?
Goedemorgen lathakees,
Het snoer is 3,2 meter.
Kun je de verlichting verlengen / koppelen? Ik heb 14 meter nodig maar wil geen eigenlijk maar 1 stekker/trafo (moonlicht type)
Hoi Turbootje,
Nee, deze zijn niet te verlengen.
Hi, is dit voor buiten geschikt? Toevallig ook ergens een filmpje te vinden?