21 juli 2020 om 00:00
iBOOD

Strackk Wandplanken

Strackk Wandplanken
Strackk tegen het wandje.

Dit futuristische systeem is dé oplossing voor al je huiselijke problemen. Het moet er immers allemaal strak uitzien, maar dan ook weer functioneel zijn.. Strackk kom erin! Trouwens, laten we allereerst het concept even uitleggen.

Strackk zijn minimalistische wandplanken met een magnetische werking. Je scoort vandaag dus niet alleen je Strackk wandplank, maar ook allerlei handige magnetische accessoires, zoals een wijnstrip, kastjes en boeksteunen. 

21 juli 2020 om 00:30
Koos.O Gebruiker

Als Jean de Bouvrie een scheet laat doen we er een witte lijst omheen en kost het 600 urries

21 juli 2020 om 00:43
Moderator Paul Moderator

Het is onduidelijk wat je hiermee wil zeggen. Er is geen verband tussen Jean de Bouvrie en het merk Strackk.

En als het om de kleur wit gaat: die is niet door J de B uitgevonden. Dan zouden witte bestelwagens veel duurder zijn. :)

21 juli 2020 om 06:24
dannyvanlent01 Gebruiker

Wat een belachelijke prijzen.

Die zullen wel hard gaan NOT

21 juli 2020 om 09:27
Nemrah Gebruiker

Maak me maar wakker als een plank onder de 100 zit.

21 juli 2020 om 10:37
tsjech Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek en leverbaar product.

21 juli 2020 om 10:44
stefh Gebruiker

Gaan jullie maar lekker een dik plankje bij de IKEA kopen van karton waar je max 20kg op kwijt kan.

Voor mij 3 van deze voor een schitterende prijs!

22 juli 2020 om 00:19
Lijpowww Gebruiker

Top ‘planken’, ik zoek er echter een die wat langer is voor een keukenwand in een eigen kleur. Kan er ook best op wachten.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.