23 juli 2020 om 00:00
iBOOD

Vitality Pur Matrassen

Product expert aanwezig

Vitality Pur Matrassen
Voor de beste nachten.

Bizar als je erover nadenkt, maar je spendeert één derde van je leven in bed. Investeren in een fijne slaapplek is dan ook geen overbodige luxe. De matrassen van Vitality Pur dragen bij aan een goede nachtrust, zodat jij elke dag vol energie begint.

Gratis hoofdkussens!

Bij de eenpersoons matrassen in deze Flash Sale krijg je nu een luxe hoofdkussen t.w.v. € 29,95 cadeau, bij de tweepersoons matrassen krijg je 2 hoofdkussens cadeau (t.w.v. € 59,90)!

23 juli 2020 om 11:21
Papabeer Gebruiker

Hoi,

Ik zou eigenlijk 2 matrassen van 70×200 willen hebben. Zitten die niet inde aanbieding?

Hoor het graag even

Eric van Vuuren

*knip*

Edited by: Lisa
Voor je eigen privacy haal ik je 06-nummer weg. Wees je er van bewust dat dit forum openbaar is.

23 juli 2020 om 11:39
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Eric,

We bieden in deze sale helaas geen matrassen aan met een breedte van 70 cm. We hebben wel een matras met een breedte van 140 cm.

23 juli 2020 om 13:02
Jellen01 Gebruiker

Beste,

Ik had graag geweten of deze matrassen anti bacterieel/allergie en anti huisstofmijt behandeld zijn.

Mvg,

Jellen

23 juli 2020 om 15:47
Official Product Expert Vitality Pur Expert Official Product Expert

Goedemiddag,

Ja de matrassen zijn inderdaad anti-bacterieel en anti-allergeen behandeld. De tijk is ook afritsbaar en kan gewassen worden op 60 graden.

23 juli 2020 om 13:40
Bart_1985 Gebruiker

Worden deze opgerold geleverd of in een verpakking op effectieve grootte?

Zijn er mensen die dit soort matrassen al besteld hebben en er blij van zijn?

23 juli 2020 om 15:48

Goedemiddag,

De matrassen worden in zijn geheel in een plastic verpakking geleverd.

23 juli 2020 om 18:48
andre050 Gebruiker

Deze heb ik de laatste keer via iBood besteld. Geen idee of ik hier een recensie mag plaatsen (?)

23 juli 2020 om 18:56
Moderator Lisa Moderator

Goedenavond andre050,

Uiteraard mag je een eerlijke review plaatsen, ook als deze eventueel negatief is. Linkjes naar andere websites worden wel verwijderd en natuurlijk hebben we graag dat je een beetje lief blijft.

Ik zou een review zelfs waarderen.

24 juli 2020 om 10:42
andre050 Gebruiker

Een beetje lief is voor iedereen wel zo prettig. Dit matras heb tijdens de laatste actie in de maat 140×200 cm besteld. En ik ben er wel redelijk positief over. Verwacht geen topmatras van bijna € 1000,- nu voor € 300,-. Ik denk dat de prijzen waar ze nu voor worden aangeboden ook wel de waarde is. Het is een mooi zwaar en dik matras maar deze ligt niet echt veel beter dan mijn oude matras die 5 cm dunner was. De toplaag is aan beide zijden even dik en is van een 3 cm dik traagschuim. Dit had wel iets dikker mogen zijn want je voelt de veren er soms nog wel een beetje doorheen. Misschien ga ik er nog wel een topper bij kopen om iets zachter te liggen. Echt geen slechte koop dus maar ook geen absoluut topproduct. Groetjes André

24 juli 2020 om 14:40
brietman Gebruiker

3cm? Kloppen de specificaties volgens jou dan niet? Hierin wordt een laag van 5 cm aangegeven. Het lijkt het zelfs op dat het matras maar op 1 kant te gebruiken is. (klopt dit Expert?)

23 juli 2020 om 16:13
Altuntas Gebruiker

Goedemiddag,

Graag zou ik willen weten of de matras geschikt is voor een elektrische bodem?

24 juli 2020 om 10:27

Goedemorgen,

Het matras is geschikt voor ieder type onderbodem.

24 juli 2020 om 09:25
Pjetr0w Gebruiker

Goedenmorgen,

Hoe zit het qua hardheid met dit matras? Ik heb momenteel een Emma matras, maar die ga ik retourneren omdat ik ‘m helaas te zacht vind.

24 juli 2020 om 10:34

Goedemorgen,

Het matras heeft een medium hardheid. De pockets in het matras zorgen voor de ondersteuning daar waar uw lichaam dat nodig heeft. De traagschuim afdeklaag zorgt voor het comfort. Combinatie van beide materialen zorgt voor een medium hardheid wat het erg toegankelijk maakt voor de meeste mensen.

25 juli 2020 om 18:53
HJH Gebruiker

Wat is nu de dikte van de laag traagschuim. 3 of 5 cm.

Op de site van de fabrikant worden beide dikten aangegeven.

https://vitalitypur.nl/producten/55/NASA-Traagschuim-Matras

26 juli 2020 om 13:36
brietman Gebruiker

Altijd leuk dat de expert niet reageert bij cruciale vragen. Antwoord krijgen we waarschijnlijk morgen, wanneer de verkoop is afgelopen. Jammer iBood. Tevens niet matchende gegevens oogt niet heel professioneel. Ik denk dat ik deze Ibood voorbij laat gaan. Mede ook doordat proefslapen geen optie is volgens mij.

26 juli 2020 om 23:04
NoThiasNoParty Gebruiker

pfff, niet voor 18 augustus geleverd :-/  pas gezien nadat ik er twee besteld heb :(

26 juli 2020 om 23:05
NoThiasNoParty Gebruiker

ik heb twee keer 90×200 genomen, dat leek me beter dan één keer 180×200, iemand zijn mening hierover aub?

26 juli 2020 om 23:30
NoThiasNoParty Gebruiker

productexpert aanwezig staat er, maar wel geen kat die reageert

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.