In deze opruimingsflash scoor jij de allermooiste items voor in en rondom het huis. Zónder dat je je bankrekening hoeft te plunderen.
/!\ LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash Sale zeer beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.
Wat goed dat je er nu wel (net) op tijd bij was!
Bahoma Eau de Toilette 2 x 50 ml is niet te bestellen?
Het lukt mij nog wel om deze set in de winkelmand te leggen. Je krijgt de variant Peony Sandalwood and Iris White Musk.Er is overigens nog maar 1 set beschikbaar. Als je meerdere stuks kiest, krijg je inderdaad een foutmelding.
Het kan helpen om de cookies & cache op te schonen in jouw browser en daarna opnieuw in te loggen.
Droomhuis Utara Bijzettafeltje: is dit 30 of 40cm hoog?
Hoi Leenie,
Deze is 30 cm hoog.
Betreffende de Kambukka waterflessen
Hallo,
Is alles vaatwasserbestendig van de fles of is het wel degelijk énkel het deksel?
Hoi apex808,
Enkel de deksel is vaatwasserbestendig.
De gordijnen zijn 150cm x 250cm.
Wat is de breedte en wat is de hoogte?
Goedemorgen dendeut,
De breedte is 150 cm en de hoogte 250 cm.
Waarom kan ik hier geen enkel gordijn met haak bestellen? Alles met haak uitverkocht ofzo?
Greetz
Goedemorgen,
Bij de Keter Hudson opbergbank lijkt de deksel maar tot de armsteunen open e gaan, klopt dit?
Goedemorgen MarkS4,
In de handleiding wordt aangegeven dat hij ook verder omhoog kan.
Ik kan de vlieggordijn niet meer vinden. Zou herinnerd worden maar niets gezien
Goedenavond Vera88,
Als hij er niet meer tussen staat, dan vermoed ik dat hij helaas uitverkocht is.
Is de Joseph Joseph elevatie dezelfde als deze: https://www.bol.com/nl/p/joseph-joseph-elevate-carrousel-nylon-incl-6-keukenhulpen-kleur-assorti/9200000041143045/?Referrer=ADVNLGOO002032-G-90805902847-S-758847393263-9200000041143045&gclid=Cj0KCQjwpZT5BRCdARIsAGEX0zlk8fscfRqerNM7Y_3uNGo8McHN5TIzXtdcKLko6iySxLmD9mFKDm8aAm9oEALw_wcB?
Hoi Lisa, dank. Echter komen er bij jullie nog verzendkosten bij. Jullie zijn inderdaad nog €1,- goedkoper.
Ik denk er nog even over na. :-).
De Zwilling bestekset van vorige week kwam ook weer langs, deze keer maar gelijk besteld (was vorige keer in de middag al uitverkocht). Maar goed ook want na mijn bestelling was ie gelijk uitverkocht :)