6 augustus 2020 om 00:00
iBOOD

Woonoutlet

Woonoutlet
Alles voor een prikkie!

In deze opruimingsflash scoor jij de allermooiste items voor in en rondom het huis. Zónder dat je je bankrekening hoeft te plunderen.

/!\ LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash Sale zeer beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

6 augustus 2020 om 00:16
Erik- Gebruiker

Vorige week stond er een bruine salontafels tussen met 2 zwarte ijzeren poten die rond de tafel liepen. Lang getwijfeld of te bestellen. Nu al de hele week spijt dat ik dit niet gedaan heb. Weet iemand welk merk / type deze tafel was? Staat er nu helaas niet meer tussen :(.

6 augustus 2020 om 00:42
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Erik-,

Bedoel je de Brinker salontafel Beck (klik hier)?

6 augustus 2020 om 08:55
Erik- Gebruiker

Yes dat is hem! Bedankt!!

6 augustus 2020 om 01:17
peter3839 Gebruiker

is de feel furniture zweefparasol 3 meter dan wel een beetje draaibaar of is zijn geheel niet draaibaar, er staat bij specificaties Niet 360° draaibaar

6 augustus 2020 om 07:38
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen peter3839,

Een product expert gaf een vorige keer op deze vraag het volgende antwoord:

Het bovenste gedeelte wordt in het onderstel gedeelte geschoven. Hierbij zit een zekering op een plaats om de parasol in de juiste hoek vast te houden. Hierdoor is de parasol niet draaibaar. Mocht de zekering niet worden vastgezet dan kan hij wel om de as heen draaien maar staat deze niet vast.

6 augustus 2020 om 04:47
choudhry Gebruiker

Beste iBood,

Wat zijn de afmetingen van de V-Tec wandlamp totaal?

Mét vriendelijke groet,

Choudhry

6 augustus 2020 om 04:49
choudhry Gebruiker

Afmetingen van v-tac wandlamp 3000k?

6 augustus 2020 om 07:33
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen choudhry,

Op de website van V-Tec heb ik deze afbeelding gevonden:

6 augustus 2020 om 07:53
Nedlets Gebruiker

Larson blackout gordijnen. Klopt het dat er nog maar beperkte keuze is met de haken? Hij zegt bij bijna iedere combi dat deze niet beschikbaar is. Maar dan wel vreemd dat ze erbij staan.

6 augustus 2020 om 07:59
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen Nedlets,

Bij beide maten zijn met haken nog de kleur “Turquoise” verkrijgbaar.

6 augustus 2020 om 09:00
pvks Gebruiker

Beste iBood,

Waarom kan ik slechts 1 set van de Pearson home placemat bestellen? Wat ik ook probeer, ik kan slechts 1 set bestellen.

6 augustus 2020 om 09:07
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen pvks,

Waarschijnlijk is er dan nog maar één set beschikbaar. Deze sale betreft soms echt de laatste exemplaren van producten.

6 augustus 2020 om 10:35
Olivier1975 Gebruiker

Geachte,

Klopt het dat er slechts nog één setje beschikbaar is van The Pearsons placemat in Cognac?

Indien er meer beschikbaar zijn hoor ik dat graag ( 4*2 stuks gewenst)

Mvg

6 augustus 2020 om 10:36
Olivier1975 Gebruiker

sorry, zie net de reactie op de vraag van PVKS, excuses

6 augustus 2020 om 13:40
kereen22 Gebruiker

Hallo, hoe zwaar Worden de parasoltegels eens gevuld ?

6 augustus 2020 om 19:36
Moderator Lisa Moderator

Goedenavond kereen22,

De inhoud bedraagt 13 liter per tegel en deze kan gevuld worden met water of zand.

6 augustus 2020 om 13:45
SplinterG9 Gebruiker

Hallo iBood, ik wil graag de geweven gordijnen (ring, kleur: black) bestellen. Afmeting 1.5 / 2.5. maar ik kan er maar eentje bestellen. Heb er 2 van 1.5 m nodig.

6 augustus 2020 om 13:46
SplinterG9 Gebruiker

Blackout Geweven Gordijnen gaat het om.

6 augustus 2020 om 16:33
Moderator Lisa Moderator

Goedemiddag SplinterG9,

Dan is er helaas nog maar eentje beschikbaar!

6 augustus 2020 om 14:40
christa57 Gebruiker

Hallo ik had bloembakken besteld. Er zat 1 bloembak in de verpakking in 5 stukken,  War nu?

6 augustus 2020 om 16:33
Moderator Lisa Moderator

Goedemiddag christa57,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik raad je aan om via Mijn iBOOD een  via “er is iets mis” een melding aan te maken voor de klantenservice.

7 augustus 2020 om 11:44
TomRotterdam Gebruiker

Gusta strijkijzersnoer hanglamp messing… Hoe lang is dat snoer?

7 augustus 2020 om 17:36
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag TomRotterdam,

Bij andere aanbieders wordt aangegeven dat het snoer 150 cm is.

7 augustus 2020 om 22:34
TomRotterdam Gebruiker

OK, dank!

7 augustus 2020 om 12:56
Jan-van-Gent Gebruiker

Keter Hudson Opbergbank | 227 L:
er staat vermeld dat deze bank weerbestendig is! Is deze nu ook UV bestendig?

7 augustus 2020 om 17:41
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Jan-van-Gent,

Ja hij is ook UV bestendig.

8 augustus 2020 om 10:38
JazzySOB Gebruiker

Jammer dat die lampen niet dubbel uitgevoerd zijn, dus dat ze op één plafondbalk zitten, voor boven de eettafel.

Oke, je kan er natuurlijk wel twee kopen, maar dan zie je weer die lelijke kabel.

8 augustus 2020 om 10:58
Boki_Kenobi Gebruiker

Bij de gordijnen staat dat ook je 300 bij 250 kan krijgen, maar die optie wordt niet gegeven. Hoe kan ik 300 breed bestellen?

8 augustus 2020 om 11:36
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Boki-Kenobi,

Die is er wel maar staat als een aparte deal in deze sale. Klik hier voor de 300 x 250 variant.

9 augustus 2020 om 06:25
ACHJ Gebruiker

Zijn de lifa gordijnen 2.50 of 2.60 hoog (zoals bij lifa zelf)? Ik heb NL. 2.60 nodig..

9 augustus 2020 om 07:23
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen ACHJ,

Ze zijn 2.60 hoog, dus in dit geval zal je er niet genoeg aan hebben.

9 augustus 2020 om 10:35
Roelandvanhattem Gebruiker

Het blijft toch bizar wat een onzin jullie volhouden qua consumentenadviesprijs. De Tefal So Recycled 28 cm wokpan heeft bij Tefal ‘gewoon’ een Consumentenadviesprijs van €59,99. Niet dat de aanbieding niet goed is, maar het is wel een vorm an misleiding om structureel de indruk te geven van een hogere korting door een onzin-prijs als originele Consumentenadviesprijs op te geven. En dat ‘jullie leverancier’ waar jullie parallel inkopen er een onzin-prijs aan hangt, is toch geen vrijwaring voor de productmanager die dit aanbod plaatst?

https://www.tefal.nl/Pannen-%26-Keukengerei/Pannen/Anti-aanbakpannen/So-Recycled-wokpan-28-cm/p/2100106156

9 augustus 2020 om 13:03
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Roelandvanhattem,

De adviesprijs die iBOOD hanteert is de oorspronkelijke prijs die het product kreeg van de fabrikant toen hij voor het eerst uitkwam. De huidige verkoopprijzen zijn geen oorspronkelijke adviesprijzen. Voor meer informatie over de adviesprijs klik hier.

Doordat iBOOD geen vast assortiment heeft moeten ze als van prijs de oorspronkelijke adviesprijs gebruiken.

9 augustus 2020 om 12:10
Phillll Gebruiker

Hallo,

de De buyer pannen ????

is dit bedrog ?

adviesprijs is inderdaad 92,50 € MAAR voor de Mineral B element uitvoering en niet voor de Carbone steel !!!!

Is dit een grap ? werkelijk kosten ze niet veel meer dan hier aangeboden.

9 augustus 2020 om 13:02
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Philll,

De adviesprijs die iBOOD hanteert is de oorspronkelijke prijs die het product kreeg van de fabrikant toen hij voor het eerst uitkwam. De huidige verkoopprijzen zijn geen oorspronkelijke adviesprijzen. Voor meer informatie over de adviesprijs klik hier.

9 augustus 2020 om 14:01
Phillll Gebruiker

eigenaardig antwoord

type pan is niet vermeld. het lijkt of jullie laten uitschijnen dat het de uitvoering Mineral B element is. de richtprijs is prijs dan ook van de Mineral B element en heeft niets te maken met oorspronkelijke adviesprijs. je kon dan ook de richtprijs nemen van voor de eerste wereldoorlog ?

*knip*

Gelieve gewoon de omschrijving te verduidelijken zodat de mensen ingelicht zijn en doe niet alsof.

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product.

9 augustus 2020 om 23:48
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Phillll,

iBOOD is verplicht als van prijs de oorspronkelijke adviesprijs te hanteren. Dat er ook een andere serie is met dezelfde adviesprijs wil toch niet zeggen dat iBOOD het wil doen voorkomen alsof het om dezelfde gaat? Er zijn vast ook nog wel andere series met dezelfde adviesprijs ;-) Het is gewoon de adviesprijs die iBOOD van de leverancier/fabrikant heeft gekregen en de huidige verkoopprijs is geen oorspronkelijke adviesprijs. Mocht je hier nog vragen of opmerkingen over hebben, dan mag je altijd een mail sturen naar community@ibood.com.

9 augustus 2020 om 21:02
edelachtbare Gebruiker

De Tactic Molky heeft bij Bol.com dezelfde prijs:: https://www.bol.com/nl/p/molkky-in-cardboardbox/9200000057831162?referrer=socialshare_pdp_androidapp (want geen verzendkosten)

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.