22 oktober 2020 om 00:00
iBOOD

Eco-Wood-Art Modelbouw

Eco-Wood-Art Modelbouw
De beste bedrijfsnamen...

Zijn de namen die precies vertellen wat ze doen. Zo hebben wij de beste online deals, en maakt Eco-Wood-Art kunstwerkjes van eco-hout. Alle stukjes zijn lasergesneden en gemaakt van berkenhout. Lijm is niet nodig, en de bewegende onderdelen hebben als motor een nederige elastiekje! Lekker knutselen!

22 oktober 2020 om 12:35
cryptapix Gebruiker

In een vorige sale de globe en het planetarium gekocht. De globe zit inmiddels in elkaar. Was erg gaaf om het te bouwen en het ziet ook nog eens leuk uit op mijn bureau. Echt gebruiken zie ik niet gebeuren, maar dat hoeft ook niet. Wat ik wel heb geleerd en mee zal nemen bij het bouwen van het planetarium is dat je de bewegende delen echt goed moet invetten (kaarsje is daarvoor meegeleverd).

Beantwoorden

23 oktober 2020 om 12:08
Emperor Gebruiker

Ik heb hetzelfde met de hond en de grammafoonspeler. Erg leuk om te maken maar bewegen doet het eigenlijk niet.

Ik heb zeker mijn best gedaan met invetten maar het is duidelijk niet genoeg om het soepel te laten bewegen.

Oftewel; kopen omdat het leuk is om te doen en mooi is om naar te kijken maar niet verwachten dat er mee te “spelen” valt.

Beantwoorden

23 oktober 2020 om 20:06
cryptapix Gebruiker

Oh dat belooft nog wat voor het planetarium. Daar zijn de bewegende delen toch behoorlijk cruciaal voor de werking. De globe draait probleemloos, maar onderin zitten nog tandwielen die een vakje met een schakelaar (voor de lade) kunnen verbergen. Dat draaien werkt wel, maar wat stroef soms.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.