15 oktober 2020 om 00:00
iBOOD

Woonoutlet

Woonoutlet
Alles voor een prikkie!

In deze opruimingsflash scoor jij de allermooiste items voor in en rondom het huis. Zónder dat je je bankrekening hoeft te plunderen.

/!\ LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash Sale zeer beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

15 oktober 2020 om 11:16
rverhulst Gebruiker

Zijn die gordijnen nu kant en klaar?.

Word gesproken over een enkele en dubbele plooi,

En kan alleen kiezen uit haken of ringen.

Beantwoorden

15 oktober 2020 om 11:26
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen rverhulst,

Je dient de plooien zelf nog aan te brengen. Daardoor kun je zelf kiezen voor het type plooi.

Beantwoorden

16 oktober 2020 om 11:40
Vrebeaus Gebruiker

Tefal Easy Fry Classic Heteluchtfriteuse | EY2018

Heeft deze airfryer een geurfilter?

Beantwoorden

16 oktober 2020 om 11:51
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Vrebeaus,

Nee, dat heeft hij niet.

Beantwoorden

17 oktober 2020 om 09:59
Katje007 Gebruiker

Hallo, bij de ovenschotels van V&B, VIVO, staat een hele hoop zever, de afmetingen van de schalen vind ik echter niet terug …. :-(

Beantwoorden

17 oktober 2020 om 11:46
John80 Gebruiker

Beste,

Wanneer je kiest voor de Larson gordijnen met ringen zitten deze ringen er dan al in of die je die er zelf in te maken?

Met vriendelijke groet

Beantwoorden

17 oktober 2020 om 20:41
Moderator Niek Moderator

Goedenavond John80,

De ringen zitten er al in.

Beantwoorden

17 oktober 2020 om 12:05
Lava2 Gebruiker

Hoe zit het met die stickers? Waarom staan er 10 verschillende stickers op de foto en kun je er maar een kiezen?

Beantwoorden

17 oktober 2020 om 12:24
Moderator Maartje Moderator

Hoi Lava2,

Gezien dit een Flash Sale betreft, denk ik dat de andere soorten inmiddels niet meer op voorraad zijn en dat daarom enkel één soort te kiezen is.

Beantwoorden

17 oktober 2020 om 14:46
stinoo Gebruiker

“Overtrek Zygo | 135-155 x 200/220 cm”
Ik begrijp niet zo goed welke maat dit nou is.. nog nooit eerder gezien. Is het voor 140 x 220 geschikt?
De prijs lijkt ook wat hoog voor een outlet sale.
“Dekbedovertrek Stripe | 140 x 220 cm”

Er staat ‘Stripe’ maar het design van de grijze variant lijkt stippen?

Beantwoorden

17 oktober 2020 om 15:05
stinoo Gebruiker

Oh, dekbedovertrek Stripe van Heckett & Lane is bij Leen Bakker 95 cent goedkoper.. kan hem dus beter daar afhalen: https://www.leenbakker.nl/bed-en-toebehoren/beddengoed/dekbedovertrekken/1-persoons-dekbedovertrekken/heckett-lane-dekbedovertrek-uni-stripe-grijs-140×200-cm

Beantwoorden

17 oktober 2020 om 21:02
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Zygo,

De Zygo is inderdaad ook geschikt voor 140 x 220.

Beantwoorden

17 oktober 2020 om 22:48
Moderator Paul Moderator

hoi stinoo,

Als jij voor minder dan 95 cent aan brandstof en tijd kwijt bent om naar LB te gaan, dan is dat voor jou de betere deal. Voor de meeste mensen is dat helaas niet haalbaar.

Beantwoorden

18 oktober 2020 om 00:48
5ylvia Gebruiker

Gezien de fiets een uitstekende optie is en vrije tijd, plus behoefte aan beetje beweging, in deze coronatijd een stuk meer aanwezig, ben ik blij met de tip wachtijd voor verzending en geld te besparen. Dank je @stinoo, ik ben dol op de beste deals!

Beantwoorden

18 oktober 2020 om 19:21
stinoo Gebruiker

Toch jammer van de ietwat zure reactie, nergens voor nodig. Het dekbed is zowel excl verzending als incl verzending duurder bij jullie. Bij afhalen scheelt het 6,90 en bij verzending 2,95 in bet voordeel van LB. Als je jezelf Internet’s Best Online Offer Daily noemt dan moet je dat ook naleven vind ik, want nu heeft Leen Bakker de betere deal :-)

Beantwoorden

18 oktober 2020 om 22:35
Moderator Paul Moderator

hoi stinoo,

In het eerdere bericht gaf je aan dat je bij Leen Bakker 95 cent goedkoper bent als je het daar afhaalt. Nu kom je met bedragen van 6,90 en 2,95. In mijn reactie wilde ik aangeven dat als het verschil slechts €0,95 is, veel mensen kiezen voor het comfort van thuis laten bezorgen. Maar uiteraard is het ook fijn om even de fiets te pakken als er een LB winkel in de buurt is.

Soms passen andere aanbieders hun prijs aan naar aanleiding van de iBOOD deal. Of daar bij Leen Bakker ook sprake van is, weet ik niet. Maar soms is vlak voor aanvang van de deal de iBOOD prijs nog de laagste, maar kan dat nadien nog veranderen.

Beantwoorden

18 oktober 2020 om 23:53
eruijl Gebruiker

zomaar een idee…. afmetingen van ovenschalen in de specificaties vermelden? klinkt niet heel vreemd toch?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.