21 oktober 2020 om 00:00
iBOOD

Larson Boxsprings

Larson Boxsprings
Oh Happy Night! 

Om vol energie de dag te beginnen en door te komen, is een goede nachtrust essentieel. Daarvoor heb je natuurlijk een goed matras nodig. Of beter nog, een boxspring! Eentje die comfortabel ligt en stevig genoeg is om de juiste ondersteuning te bieden aan je lichaam.

Begin maar vast met dromen, want met deze boxsprings van Larson zul jij lekkerder slapen dan ooit tevoren!

21 oktober 2020 om 07:54
HerbertReurink Gebruiker

Iemand ervaring met deze boxspring?

Beantwoorden

21 oktober 2020 om 15:17
1Iboodlover Gebruiker

Ja! Hebben hem nu een maandje – ook via iBOOD. Heel blij ermee!

Beantwoorden

21 oktober 2020 om 22:08
Mad_Cat Gebruiker

We bought ours September 2018. It’s a fantastic bed! Very sturdy and comfortable, no back pain. I can only recommend!

Beantwoorden

22 oktober 2020 om 07:39
PeterVanSteen Gebruiker

Wij hebben die van ons in 2017 gekocht na heel wat zaken afgeschuimd te hebben.  Zalig bed, zeker voor die prijs.  Kan ik alleen maar aanraden.

Beantwoorden

22 oktober 2020 om 14:49
Erwin4088 Gebruiker

Ik heb deze boxspring vandaag gekocht, maar als ik de reacties zo lees op de Ibood-forums ligt de Oslo matras behoorlijk hard. Ik hou juist van een vrij zacht bed. Iemand schreef zelfs dat “het lijkt alsof je op beton ligt”. Kan iemand dat beamen (of ontkennen)?

Beantwoorden

22 oktober 2020 om 15:15
Moderator Maartje Moderator

Hoi Erwin4088. Ik heb zelf geen ervaring met deze boxsprings, hopelijk krijg je nog reacties van mensen die dat wel hebben. Gelukkig lees ik wel in de omschrijving dat er 100 dagen proefslapen van toepassing is, dus dan zou je het zelf uit kunnen proberen en eventueel (met betaling van de retourkosten) laten retourneren als je niet tevreden bent.

Beantwoorden

22 oktober 2020 om 17:58
Sengels Gebruiker

Hallo,

Hoeveel is de volledige breedte van de larson boxspring 140 x 200 cm aub.

Ik zie dat het hoofdeind links en rechts wat voorbij de matras komt.

Mvg,

Steven

Beantwoorden

22 oktober 2020 om 23:27
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Steven,

Ik vermoed dat je het hoofdbord bedoelt? Aan beide zijde zal het hoofdbord 10 cm uitsteken. De hoogte van het hoofdbord is 120 cm.

Beantwoorden

23 oktober 2020 om 00:24
TorgasMick Gebruiker

Kunnen deze gewoon langs de deur of moet dit via een raam gebeuren? Wellicht zijn alle panelen los van elkaar bij levering? Iemand die deze inmiddels besteld heeft die kan bevestigen?

Beantwoorden

23 oktober 2020 om 09:49
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi TorgasMick,

Het hoofdbord en de onderstellen zijn inderdaad los. Ik durf geen uitspraak te doen over elke deur in Nederland en België, maar in principe kan hij gewoon via de deur naar binnen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.