19 april 2017 om 00:00
iBOOD

Bowls and Dishes

Bowls and Dishes
Het oog wil ook wat!

Culinair genieten gaat verder dan alleen dineren aan tafel. Ook bij het ontbijt, koffie, lunch, zomerborrel of after dinner laten we ons graag verwennen met heerlijke hapjes en gerechten. En gepresenteerd op mooi olijfhout lijken ze zelfs nog lekkerder te smaken!

19 april 2017 om 00:53
Susantigoon Gebruiker

Zeer goede prijs voor dit mooie kopse beukenhout en veel beter kun je je dure messen ook bijna niet verwennen.

Vergt wel de nodige discipline in het gebruik t.a.v. evt. kruisbesmetting, maar hout is goed schoon te houden en, op nanozilver na, zelfs hygiënischer dan de meeste kunststoffen.

19 april 2017 om 11:08
DirkieB Gebruiker

Toch leuk dat het Bowls & Dishes heet en dat er dan geen enkel kommetje or bordje te bekennen is :)

20 april 2017 om 10:03
michielv87 Gebruiker

+1

20 april 2017 om 10:23
monkeyzoo Gebruiker

Toch leuk dat het Apple heet en dat er dan geen enkele Elstar of Pink Lady te bekennen is :)

maar verder ben ik het met jullie eens hoor ;)

19 april 2017 om 16:00
Chiemekelhof Gebruiker

Is de maat van de planken incl. handvat of excl.

20 april 2017 om 10:27
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dit moet ik even navragen.

20 april 2017 om 10:28
Binnenmars Gebruiker

Meet op je beeldscherm de lengtes van de plankjes, één keer zonder handvat en een keer met handvat. deel de gevonden lengte op bijv. de set 35/49/59, de verhouding blijkt voor allen gelijk als je het handvat meerekent. Conslusie: incl. handvat.

20 april 2017 om 10:55

Je conclusie is helemaal correct, Binnenmars :-)

20 april 2017 om 19:13
DerkVT Gebruiker

Ik probeer af te rekenen, maar CC betaling doet het niet.

20 april 2017 om 19:32
Moderator Paul Moderator

Hallo Derk,

Wellicht helpen de volgende suggesties om het probleem op te lossen: 
- cookies & cache opschonen
- uitloggen en opnieuw inloggen 
- adblocker uitschakelen
- een andere browser gebruiken 
- via een ander apparaat bestellen 
- via de iBOOD app (iOS/Android) bestellen 
- indien via een mobiel apparaat besteld wordt is het aan te raden de vpn verbinding (wifi) uit te schakelen tijdens het betaalproces

Als dit geen oplossing biedt. kies dan een andere betaalmethode (indien mogelijk).

Vriendelijke groet, Paul

21 april 2017 om 12:00
rvkaathoven Gebruiker

Zijn de 40-45 planken altijd met zo’n ’schors’-randje? En de 45-50 planken altijd zo bol?

Ik ben even op zoek naar de hoeveelheid variatie binnen de planken. Is leuk als ik er 5 koop dat ze verschillen, maar wel lekker bij elkaar passen!

21 april 2017 om 12:58

Voor de zekerheid ga ik dit even checken.

21 april 2017 om 13:21

Er zit niet per definitie een schorsrandje op, zodanig verschillen ze wel.

21 april 2017 om 15:52
rvkaathoven Gebruiker

Ja precies, dus je zegt eigenlijk dat ze flink qua vorm en look kunnen verschillen. Het blijft een verrassing.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.