12 september 2017 om 00:00
iBOOD

F2F Handdoeken

F2F Handdoeken
Een fluweelzachte omhelzing

Heb jij alleen maar stugge handdoeken in je kast die je huid niet drogen, maar wegschuren? Wees lief voor jezelf en schaf deze heerlijk zachte handdoeken van Face2Face aan! Deze handdoeken hebben een kwaliteit van 650 gr/m2 waarmee je jezelf omhelst in heerlijk zacht katoen.

12 september 2017 om 00:08
Boei3nd3r Gebruiker

2 strandlakens voor origineel €180? Bij de sauna masseren ze me 2 uur voor dat geld en mag ik de handdoek waar ik op lig vast meenemen ????????????

Beantwoorden

12 september 2017 om 00:27
TonG Gebruiker

De adviesprijzen zijn echt belachelijk…

Beantwoorden

12 september 2017 om 01:47
tomzoomers Gebruiker

€180 voor twee badhandoeken ????

Beantwoorden

13 september 2017 om 00:21
Blackyx007 Gebruiker

Oké deze handdoeken zijn wss dan misschien wel 100% Egyptisch katoen en met een dichtheid van 650gr echt top maar de adviesprijzen zijn absurd

Een referentie site van het merk had wel gewenst geweest

Beantwoorden

13 september 2017 om 06:50
roma68 Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een geheel identiek product. Jouw verwijzing is naar een ander product, met o.a. andere afmetingen.

Beantwoorden

13 september 2017 om 08:24
dickbijman Gebruiker

Maar dan is de ibood prijs zo ongeveer hetzelfde als de prijs van de referentie site (bol.com) begrijp ik?

Beantwoorden

13 september 2017 om 07:04
htenhengel Gebruiker

Ook ik zou van iBood graag willen zien waar die handdoeken voor dergelijk hoge prijzen verkocht worden, al was het maar om te voldoen aan de wet oneerlijke handelspraktijken..

Beantwoorden

13 september 2017 om 09:42
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dit zijn de adviesprijzen van deze handdoeken. Of ze momenteel ook voor deze prijzen worden aangeboden, durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Beantwoorden

13 september 2017 om 10:11
htenhengel Gebruiker

Er staat nergens dat het de adviesprijs betreft. Alleen dat in de verkoopprijs van iBood 78% korting zit. Lijkt dus wel alsof die 78% ten opzichte van andere verkoopprijzen is…

Beantwoorden

14 september 2017 om 19:53
DornoD Gebruiker

Het zou inderdaad wat duidelijker mogen.

Maar aan de andere kant: er staat ook nergens dat de korting t.o.v. andere verkoopprijzen is. Dat is je eigen interpretatie. En als er zo’n hoog kortingspercentage staat, kun je gerust concluderen dat het dan de adviesprijs moet zijn.

*Cruyff imitatie*  Is logisch toch? ;-)

Beantwoorden

13 september 2017 om 13:15
roma68 Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een geheel identiek product. Het product waar je naar verwijst is merkloos (of van een ander, niet genoemd, merk). Daarnaast zijn de door ons aangeboden douchelakens van een zwaardere kwaliteit.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.