13 september 2017 om 00:00
iBOOD

Kunstbloemen

Kunstbloemen
Haal de zon in huis

Ongeacht welk seizoen het ook mag zijn, met een boeket bloemen haal je zo de zomer in huis. Maar helaas hebben verse bloemen een houdbaarheidsdatum. Wat dacht je dus van een boeketje kunstbloemen? Je merkt amper het verschil en ze verwelken nooit. Welk boeketje mag binnenkort jouw huis opfleuren?

13 september 2017 om 00:54
Pvdvenis Gebruiker

Lekkere prutkwaliteit. Ik zie op mijn kleine telefoonscherm al losse draden op de boeketten… laat staan hoe dat er in levende lijve in het groot uitziet… geef mij maar echte bloemen.

Beantwoorden

13 september 2017 om 01:14
DornoD Gebruiker

Ik heb niet elke foto bekeken, maar mij zijn geen losse draden opgevallen. Of bedoel je de overzichtsfoto met wat extra decoratie? Anders misschien even je telefoonschermpje afstoffen.. ;-)

Beantwoorden

13 september 2017 om 09:44
pocketrockets Gebruiker

Wrs heeft Pvdvenis gewoon wat barstjes in zijn telefoonscherm. Ik zie namelijk ook nergens losse draden.

Beantwoorden

13 september 2017 om 14:55
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hi Pvdvenis,

Over welke boeketten gaat je  opmerking? Ik kan dit namelijk niet terugvinden. Bedoel je niet toevallig de meeldraden in de bloemen? De bloemen zijn tot in detail nagemaakt en lijken net echt :-)

Groeten,
Bas

Beantwoorden

14 september 2017 om 01:52
Pvdvenis Gebruiker

Ranonkel 2e foto. En zonnebloem is helemaal duidelijk. Ik ga zender niet allemaal af. Kijk goed en koop als je wilt. Niet voor mij…

Beantwoorden

14 september 2017 om 08:56
neusaap007 Gebruiker

Ik zal wel aan het spacen zijn, maar ik zie echt helemaal geen gekke draden daar :’)

Heb een bosje gekocht, vind ze er mooi uit zien

Beantwoorden

13 september 2017 om 11:20
th f derriks Gebruiker

jammer dat het voorbeeldboeket er niet bij zit! -vanwege de kleurencombinatie blauw en geel…

Beantwoorden

14 september 2017 om 10:21
Tryfena2911 Gebruiker

Hoeveel bloemen zitten er ongeveer in?

Beantwoorden

14 september 2017 om 10:32
Tryfena2911 Gebruiker

Hoeveel bloemen zitten er in het bouquet pioen margriet?

Beantwoorden

14 september 2017 om 10:57

Ik vraag het even voor je na, Tryfena.

Beantwoorden

14 september 2017 om 14:47

Dit boeket heeft 28 bloemen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.