10 oktober 2017 om 00:00
iBOOD

OP=OP: Keuken

OP=OP: Keuken
Alles voor in de keuken

Een keukenmachine hier, een bestekset daar en waarom ook niet: een sapcentrifuge voor een lekker en gezond drankje. Je vindt het allemaal terug in deze Flash Sale.

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash Sale zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

10 oktober 2017 om 05:57
Boei3nd3r Gebruiker

Scherpe aanbieding van de kitchenaid koffiemachine zeg! Fijn dat er twee reismokken bij zitten. Wel apart dat de tankinhoud 480ml is, maar de reismokken 540ml zijn. Heb er een besteld, was op zoek naar een lekker ouderwetse koffiemachine. Deze zal t denk ik net zo goed doen :)

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 08:38
mrbasm Gebruiker

Zeker goede aanbieding ik heb deze een week geleden hier gekocht voor €69,95

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 10:38
Boei3nd3r Gebruiker

Bevalt ‘ie goed? Benieuwd welke koffie je er in doet? Gewoon gemalen bonen of voorverpakt? Veel plezier ermee!!

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 11:08
mrbasm Gebruiker

Bevalt zeer goed, koffie smaakt goed en gebruikers gemak van bet apparaat is erg goed. Ik gebruik gewoon DA filterkoffie.

@ iBOOD wel erg vervelend voor de kopers van de vorige keer dat dezelfde aanbieding nu €10 goedkoper wordt aangeboden.

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 12:29
Boei3nd3r Gebruiker

Goed om te horen, zal wat pakken bestellen dan (heb nespresso, maar vind filterkoffie toch echt lekkerder).

Tientje is inderdaad jammer, maarja: je weet nooit wat die prijzen doen. Ik denk dat KA er vanaf wil en dat er binnenkort misschien een nieuwe uit komt? Tientje is 2 keer koffie kopen, valt wel mee toch en jij geniet al langer van die lekkere koffie haha :)

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 12:54
mrbasm Gebruiker

Haha, nog even 1 punt de reismok is geen reismok hè je stopt deze niet even in je rugtas of zo het is meer een thermobeker met een deksel die je erop klikt dus echt vast zit ie niet !

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 15:22
Boei3nd3r Gebruiker

Goed om te weten! Wilde m voor thuis en misschien af en toe ff in de auto gebruiken, zonder koffie op ga je toch nog niet met 230 door de bocht dus t zal er wel in blijven zitten haha!

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 16:44
Aardappeleter Gebruiker

De reden dan de bekers meer inhoud hebben dan de watertank heeft te maken met de evt toe te voegen suikers en melk zodat de beker niet te vol raakt.

Al zullen de echte koffie drinkers dit zwarte goud natuurlijk zonder toevoegingen nuttigen!

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 07:29
joepje6 Gebruiker

Vraag over het sola bestekset amazone, wat klopt er niet? De omschrijving van de set; tafelmessen, tafelvorken, tafellepels, koffielepels, theelepels en opscheplepel. Of het plaatje waar ik toch echt 2 verschillende sets lepels en twee verschillende sets vorken zie + 1 set van messen.

Dus klopt de omschrijving niet en zijn bijvoorbeeld de koffielepels eigenlijk taartvorkjes, of is de foto van de opbergbox van een andere set???

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 09:57
Moderator Bas iBOOD Moderator

De omschrijving is correct, het plaatje toont wel het goede model, maar niet de correcte samenstelling van de set.

Beantwoorden

11 oktober 2017 om 16:18
SOSje Gebruiker

@mrbasm , wat bedoel je met DA filterkoffie ?

Beantwoorden

11 oktober 2017 om 23:12
RoelfienM Gebruiker

Douwe Agberts denk ik.

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 12:34
SOSje Gebruiker

Ah ok :)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.