16 december 2017 om 12:09
iBOOD

Larson

Larson
Slapen op een wolkje

Om vol energie de dag te beginnen en door te komen, is goede nachtrust essentieel. Om dat te bewerkstelligen heb je natuurlijk een goed matras nodig. Eentje die comfortabel ligt en stevig genoeg is om de juiste ondersteuning te bieden aan je lichaam. Begin maar vast met dromen, want met deze matrassen van Larson zul jij lekkerder slapen dan ooit tevoren!

Veelgestelde vragen

Wat is de hardheid van het matras?
Medium.

Is het matras aan twee kanten te beslapen?
Door de opbouw van het matras is het niet nodig deze van de bovenzijde naar de onderzijde te draaien.

Heeft het matras een afritsbaar tijk?
Nee, je kunt het tijk schoonmaken door deze te stofzuigen of te reinigen met een stoomreiniger.

Kan het matras ook op een andere datum worden bezorgd?
Op verzoek kan de leverdatum worden verplaatst. Stuur hiervoor een mail met je gegevens naar de klantenservice van Larson: support@larson.nl.

Hoe wordt dit matras geleverd?
Deze zal vacuüm opgerold in een compacte doos worden bezorgd. 

Is het mogelijk om bij het leveren je oude matras mee te geven?
Nee, dit is niet mogelijk.

Hoe zit het met retourneren?
Indien het matras niet naar wens is, kun je deze gratis retourneren. Valt dit binnen de 100 dagen proefslapen, dan krijg je het volledige aankoopbedrag terug.

16 december 2017 om 17:21
Official Product Expert Larson-Expert Official Product Expert

Het juiste email adres is support@larsonbeds.nl

16 december 2017 om 17:40
Scklappy878 Gebruiker

Wat is de levertijd van de 180-210? Alvast bedankt.

16 december 2017 om 18:08

De levertijd is 2 tot 7 werkdagen. U krijgt vooraf bericht met Track&Trace.

16 december 2017 om 20:02
Roald.VdB Gebruiker

Heb hem besteld, had de ‘kostelijkste’(Hesseng)uit IKEA omdat ik eens een goede wou. Ik moet toegeven dat naar de smaak van mij en mijn vrouw wij toch niet tevreden zijn.

Ik ben echt benieuwd naar deze matras aangezien ik nergens iets negatief lees, hier niet gisteren niet en elders ook niet. Laten we dus hopen dat het klopt :)
Als hij binnen enkele maanden terug langskomt kan ik mijn mening ook geven :)

@product expert: Bij deze matras is eigenlijk ook geen topping nodig aangezien er traagschuim in verwerkt zit?

Er is ook 100dagen testen en Larson komt hem zelf terughalen indien nodig dus super service ook nog!

17 december 2017 om 10:55

Dat klopt. Door de opbouw en de traagschuim toplaag is een topper niet nodig.

17 december 2017 om 00:20
f.g.vanoostveen Gebruiker

Ik heb nu ruim 7 maanden zo’n matras en het slaapt heerlijk.

17 december 2017 om 01:06
tim188 Gebruiker

Deze kortingen kloppen niet standaard kost bijvoorbeeld 160×200x23 op internet €393,25 zonder korting of aanbieding!!!

17 december 2017 om 01:15
Moderator Paul Moderator

iBOOD vergelijkt ten opzichte van de oorspronkelijke adviesprijs, niet met huidige verkoopprijzen.

17 december 2017 om 08:39
sebasrote Gebruiker

Waar dan? Ik heb gezocht, maar kon niet vinden. Ben blij met deze aanbieding.

17 december 2017 om 12:28
wtfzdotnet Gebruiker

Klopt het dat het matras gratis word opgehaald in het geval er binnen 100 van afgezien word? Heb deze informatie geprobeerd te vinden op jullie website maar vond dit niet heel erg duidelijk.

17 december 2017 om 14:13
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag wtfzdotnet,

Dit klopt inderdaad. Als je op de website naar de FAQ zul je onder service en levering deze toezegging vinden :-)

17 december 2017 om 14:41

Beste wtfzdotnet, Dit klopt.

17 december 2017 om 13:21
Roald.VdB Gebruiker

Voor de levering melden ze 2-7 dagen maar reken maar min 7werkdagen(model 180×200). Na bestelling zeggen ze ‘verwacht 27/12 maar er kan vertraging op zitten wegens de feestdagen…

Kwestie dat jullie het weten op voorhand :)

Mvg Roald

17 december 2017 om 14:47

Beste Roald, Bedankt voor de melding :) Larson doet zijn uiterste best alle orders binnen 7werkdagen te leveren. Ibood communiceert inderdaad enkel de verwachte leverdatum. U ontvangt voor het levermoment een mail met track&trace.

17 december 2017 om 20:38
KP77 Gebruiker

Ik heb bij de vorige aanbieding op ibood een Larson matras gekocht, slaapt heerlijk! Netjes verpakt. Enige minpuntje is dat ze het pakket niet naar binnen brengen. In een flat is het onhandig.

21 december 2017 om 12:01
smurf235 Gebruiker

Besteld op 17 december en vandaag 21 december geleverd, snelle levering. Hopelijk vind ik mijn slaap terug :(; De recensies zijn alvast positief.

21 december 2017 om 12:03
smurf235 Gebruiker

Vergeten te vermelden 2 matrassen 80*200

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.