15 december 2017 om 00:00
iBOOD

Koukleumers opgelet!

Product expert aanwezig

Koukleumers opgelet!
Feel the heat! 

Dit is de warmste Flash Sale van de winter. Vandaag hebben we tal van hartverwamende producten waar zelfs de ergste koukleum het warm van krijgt. Van elektrische kleedjes, tot keramische portable heaters. Wij van iBOOD laten je echt niet in de kou staan hoor. 

Product Expert
De Product Expert is op vrijdag 15 december van 09:00 tot 15:00 beschikbaar.

15 december 2017 om 07:03
Ivant Gebruiker

Domme vraag misschien, maar welke soort hitte produceert deze keramische kachel?

Ventilator (hete lucht) of infrarood (stralingswarmte) ?

Beantwoorden

15 december 2017 om 09:27
Official Product Expert Warmte-Expert Official Product Expert

Beste Ivant, een keramische kachel maakt gebruik van stralingswarmte.

Beantwoorden

15 december 2017 om 12:49
sam.sgrs Gebruiker

Een keramisch element wordt maar 60-80 graden. Daarom moet er veel lucht over worden geblazen om aan een goed vermogen te komen. Deze verwarmt de lucht gewoon. Er is amper stralingswarmte. Op die temperaturen heb je een groot paneel nodig om stralingswarmte te voelen (knuffelmuur). En de straling bij die temperatuur straler straalt, dringt ook amper in de huid.

Het verschil met een gloeidraad is dat het element veel minder warm wordt. Ook als je hem volledig afdekt of hij valt om. Dan zal misschien de plastic smelten, maar niet in brand vliegen. Het nadeel is dat deze geforceerd lucht moet hebben met een ventilator.. Dit maakt wel lawaai. Het voordeel is dat de toestellen veel kleiner zijn. Al vanaf 20×10x10 cm voor 2000W

Beantwoorden

15 december 2017 om 09:18
AngelinoSiahaija Gebruiker

Vraag over de Beurer HK57 To Go Draadloos Schouderwarmtekussen, kun je deze ook zonder de powerbank gebruiken?

Dus bedraad met een USB kabel op een stekkerblok.

Beantwoorden

15 december 2017 om 09:35

Beste AngelinoSiahaija, dit is mogelijk. Enkel is het snoer erg kort dus zal dit niet gemakkelijk werken.

Beantwoorden

15 december 2017 om 09:42
AngelinoSiahaija Gebruiker

En kan ik hier een USB verleng kabel van 3 meter tussen zetten?

Beantwoorden

15 december 2017 om 09:49

Ik voorzie geen problemen wanneer je dit probeert.

Beantwoorden

15 december 2017 om 16:58
Espirit Gebruiker

DOMO Keramische Verwarming | 2000 W

Wanneer de verwarming niet actief is, blijft de ventilator dan continue draaien?
Reden van mijn vraag is dat ik hem 24 uur per dag aan wil laten staan en dan vermoed ik dat de levensduur beperkt is plus extra energieverbruik.

Beantwoorden

16 december 2017 om 21:27
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Espirit,

Zodra de ingestelde temperatuur bereikt is zal de verwarming in stand-by modus gaan. Hij blijft dus niet continu draaien. Zodra de temperatuur beneden de ingestelde temperatuur gaat, dan schakelt hij automatisch weer in.

Beantwoorden

16 december 2017 om 14:17
bobkeenivy Gebruiker

Hallo,

Kan het warmte kussen niet eerder geleverd worden?

Beantwoorden

16 december 2017 om 15:30
tomverbinnen Gebruiker

Ja natuurlijk voor jou gaan ze dat dpeciaal doen!????????

Beantwoorden

17 december 2017 om 10:29
Pirewiet Gebruiker

En waarom niet ??

Beantwoorden

17 december 2017 om 15:24
eva864 Gebruiker

Omdat ibood zelf geen voorraad aanhoudt, maar de producten pas na afloop van de deal bestelt bij de leverancier. Die moet die dan nog leveren aan ibood, die ze vervolgens naar de kopers opstuurt. De kans is dus groter dat je langer zal moeten wachten dan dat je een product vroeger zal toekrijgen dan vermeld.

Beantwoorden

17 december 2017 om 09:20
kadoe111 Gebruiker

Volgens de specificaties is dit elektrisch deken de 601 en niet de 611. Indien zo noem ik dit boerenbedrog.https://www.bol.com/nl/p/domo-do601ed-elektrische-deken/9000000012616080/?country=BE&Referrer=ADVNLGOO002028-G-47859124985-S-374858639214-9000000012616080&gclid=EAIaIQobChMI6vbGz8yQ2AIV6RbTCh2R_QzZEAQYBCABEgJ99fD_BwE Ik koop reeds jaren bij iBood maar heb de indruk dat de consument meer en meer op het verkeerde been gezet word. Bovenstaande is MET verzendingskosten..

Beantwoorden

17 december 2017 om 15:11
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag kadoe111,

Het elektrisch deken is inderdaad de DO601ED zoals ook in de specificaties wordt aangegeven. Wat vervelend dat je de indruk krijgt op het verkeerde been te worden gezet, waarom krijg je deze indruk?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.