18 december 2017 om 00:00
iBOOD

LED's Light

Product expert aanwezig

LED's Light
LED there be light outside!

Met de juiste lamp breng je niet alleen sfeer binnen, maar ook buiten in je tuin of op je balkon. De lampen van LED's Light maken dit makkelijker dan ooit. Iedere lamp uit de collectie is een gebalanceerde mix van stijlvol design, hoogwaardig materiaal en subtiele kleuren. Kijk snel welke lamp een toevoeging vormt aan jouw tuin, terras of balkon!

18 december 2017 om 00:12
dealtjes Gebruiker

Betreft de Light Buitenlamp The Hague.

Ik kan het nu toch echt niet laten om even te zaniken over deze aanbieding, want in de tekst staat het volgende:

Lichtbron niet inbegrepen.

Lees je de specificaties, dan krijg je allemaal info over de lichtbron:

Type fitting: E27
Levensduur: 25000 uur
Schakelcycli: 15000x
Max. verbruik halogeen: 60 W

Ra waarde: >80
Energieklasse: A++

Ja, dat gaat toch echt allemaal over een lichtbron.

Wat is het nu? Met of zonder?

18 december 2017 om 09:40
Official Product Expert LED-Expert Official Product Expert

dit armatuur wordt zonder lamp geleverd

18 december 2017 om 00:17
Renaat1977 Gebruiker

Wilt zeggen dat er een lamp met fitting e27 en max 60w in past, maar niet is meegeleverd. Ge kunt bijvoorbeeld ook een lamp met e27 van 40w erin draaien of een ledlamp

18 december 2017 om 07:49
Brandts Gebruiker

Levensduur, schakelcycli, Ra waarde en Energieklasse zijn toch echt specificaties van de lichtbron en niet van de behuizing.

18 december 2017 om 09:45

juist, er kan een gloeilamp van max 60W in ivm hitte ontwikkeling.  LED lampnen kunnen natuurlijk altijd.

18 december 2017 om 07:34
ereints Gebruiker

In de beschrijving lees ik dat de led lichtbron wel inbegrepen is. Gaarne een antwoord of de lichtbron nu wel of niet inbegrepen is (en alleen de productexpert hoeft te reageren ????)

18 december 2017 om 09:45

onze armaturen worden zonder lichtbronnen geleverd

18 december 2017 om 08:53
mdorst Gebruiker

Betreft LED’s Light Buitenlamp Copenhagen

Schijnt lichtstraal van deze lamp naar beneden en naar boven?

18 december 2017 om 13:42

deze schijnt inderdaad beide kanten op

18 december 2017 om 14:56

er gaan 2 GU10 lampjes in. Schijnt zowel naar boven als naar beneden.

18 december 2017 om 10:26
motormuis001 Gebruiker

Bij de Buitenlamp Lisbon | LED staat geen fitting vermeld. Betekent dat, dat het een wegwerpproduct is? Zo nee, welke fitting zit er dan in?

En die lichtbundels van die lamp, zijn die in het echt ook zo scherp afgetekend? Ik zou dat heel mooi vinden. Maar ik kan het me haast niet voorstellen, het lijkt eerder een tekening dan een foto.

Hoeveel lumen komen er per bundel uit? Of in totaal? Jullie vermelden: “Verbruik: 2x 3 W”, “Lumen: 70±10%” en “Lumen/Watt: 80″. Welke van deze waardes is/zijn er fout? Ik kan hier namelijk geen chocola van maken …

18 december 2017 om 13:52

Er zitten aan de binnenzijde 2 LED modules van 3W. Dit product is bedoeld als sfeerlamp zoals in de praktijkafbeeldingen weergegeven wordt. Dit is het daadwerkelijk effect van deze lamp. De lumenstroom van de totale lamp is ca 65-70 lumen (lumen/watt verhouding klopt niet).

Nu denkt u natuurlijk ,hoe kan die verhouding zo laag zijn? –> Dit komt omdat het effect van deze lamp op een indirecte wijze wordt behaald (je ziet de LED module niet zitten). Deze lamp is puur bedoeld voor het gegeven effect van de afbeelding.

19 december 2017 om 00:55
motormuis001 Gebruiker

O.k., dus inderdaad een wegwerpproduct, en de lichtopbrengst is zodanig, dat je het lezen van een boek wel kunt vergeten. Puur decoratief, niet functioneel, maar dat zeg je eigenlijk ook al.

19 december 2017 om 10:58

correct, echter vind ik de term “wegwerpproduct” niet passen bij dit product welke zich juist in het hoger segment bevindt. Het materiaal is dik en koelt de LED module goed wat ten goede komt van de levensduur.

19 december 2017 om 17:19
motormuis001 Gebruiker

Bij 70 lumen uit maar liefst 6 Watt is de warmteontwikkeling voor een LED onbehoorlijk hoog, dat geloof ik meteen.

19 december 2017 om 17:46

U leest mijn reactie niet goed, de lumenstroom is gegeven van het totale armatuur om het effect te kunnen geven door indirect licht. Dit wil niet zeggen dat de modules inefficient zijn, die kunnen meer dan 100lm/w zijn. Daarnaast mits de chips goed gekoeld worden kun je zelfs een 1000W floodlight vastpakken, heeft met kwaliteit te maken van de behuizing.

Dus indien u uw handen verbrandt aan uw huidige armatuur van 6W zou ik hem gauw vervangen door ons model uit deze deal :)

20 december 2017 om 00:47
motormuis001 Gebruiker

Als het er in gestopte vermogen er niet als licht uitkomt, om welke reden dan ook, wordt het omgezet in warmte. En aan die wetmatigheid kun jij met je verkooppraatjes ook niets veranderen. Het is nota bene de reden om dikker materiaal te gebruiken, zeg je hierboven, Materiaal, dat ook nog eens in de kliko belandt als het lichtbeeld ook maar een beetje verstoord wordt.

Maar als er bruikbaar, en niet alleen maar decoratief, licht uit zou komen, en de lichtbron was vervangbaar, dan zou ik er meteen een paar van kopen.

20 december 2017 om 08:49

Zoals ik al eerder vermeld heb is de LED module 100 lumen per watt, maar door het indirecte effect is de lumenstroom op de muur lager. En nee, een decoratieve lamp geeft geen functioneel licht omdat het dan geen sfeerlamp meer is. Dan zou ik kiezen voor bijv. een LED plafondlamp / wandlamp in uw geval.

Indien u een lamp heeft met verwisselbare lichtbron is deze vaak minder efficiënt omdat zoals u zelf zegt de lamp zijn warmte kwijt moet. In een verwisselbare lichtbron is de koelingsruimte nog beperkter waardoor de levensduur achteruit gaat. Professionele armaturen hebben juist geen verwisselbare lichtbron maar zijn gekoeld door het armatuur zelf voor een langere levensduur.

En dit armatuur zou ik nooit in de kliko gooien als het lichtbeeld niet bevalt, hij is namelijk heel populair en kan best nog wat opleveren :)

20 december 2017 om 10:24
motormuis001 Gebruiker

Ik zeg ‘verstoord wordt’ en jij maakt er van ‘niet bevalt’. Dat is lekker discussiëren. Als het beeld niet bevalt gaat het ding linea recta terug, makkelijk zat. En als ik met PayPal betaald heb kost me dat geen drol. Als er buiten de garantie een ledje kapot gaat of iets in het binnenwerk los zit kun je het ding wegtiefen, daar heb ik het over.

20 december 2017 om 10:34
motormuis001 Gebruiker

Er schiet me iets te binnen. Volgens mij hebben we al eens een discussie gehad die op een vergelijkbare manier verliep. Toen waren jullie net op de markt en deed je het voorkomen alsof jullie een A-merk waren. En dat bijna alle andere leveranciers prutsers waren, brandgevaarlijke producten leverden, en dat aanschaf van hun producten vragen om ellende met brandverzekeringen was. Constant in cirkeltjes lullen, net zoals nu. Kan dat kloppen? Zo ja, dan houd ik nu meteen mijn mond verder. Dus zeg maar ‘ja’, dan besparen we de anderen ook deze ellende.

20 december 2017 om 12:04
otg Gebruiker

‘dan houd ik nu meteen mijn mond verder.’ –> yes please, nog steeds aan t zoeken naar je eerste positieve bijdrage bij n deal.

18 december 2017 om 11:08
honderdhertz Gebruiker

In de Copenhagen, Stockholm, Fresno, past daar Philips Hue gu10 in ?

En wellicht Philips Hue in een van de andere armaturen?

18 december 2017 om 13:44

In de modellen Copenhagen en Stockholm passen de GU10 Hue lampen van Philips in.

18 december 2017 om 13:44

de andere modellen helaas niet omdat de Hue van Philips een afwijkende maat heeft tov een normale GU10 lamp

18 december 2017 om 22:07
carlus15 Gebruiker

Ik zou graag  The Hague buiten lamp bestellen mat ik heb er 6 nodig en op de stie mag ik er maar 4 bestellen. Zijn er nog 6 in voorraad ?

18 december 2017 om 22:38
Moderator Paul Moderator

Hallo carlus,

iBOOD heeft een limiet ingesteld van max. 4 identieke producten per bestelling. Om 6 buitenlampen te bestellen zul je 2 bestellingen moeten plaatsen. Naar verwachting is er nog voldoende voorraad om 6 stuks te kunnen bestellen.

Vriendelijke groet, Paul

19 december 2017 om 18:08
JufkeAn2 Gebruiker

Welk type lamp past er in The Hague? LED? Waar kan ik die aankopen?

20 december 2017 om 08:39

deze lamp past er heel mooi in: link

20 december 2017 om 09:31
JufkeAn2 Gebruiker

Dank u wel voor de tip!

Ik kan blijkbaar niet bestellen. Na het ingegeven van mijn gegevens (betaling) kan ik niet meer verder. De bevestiging komt er niet. Is er iets mis?

19 december 2017 om 22:02
wim.cornelisse Gebruiker

Type buitenland The Hague heeft fittingtype E27. Dus de oude bekende gloeilamp maat.

Ik heb Philips Hue lampen in gebruik, ook de 5W LED lamp E27 versie. Passen deze lampen qua grote in dit armatuur.

20 december 2017 om 08:39

ja hoor dat past gemakkelijk.

19 december 2017 om 23:34
wim.cornelisse Gebruiker

Het blijkt de Lisbon te heten. Erg verwarrend.

20 december 2017 om 08:50

ik weet niet wat u met “het” bedoelt. Indien u het armatuur Lisbon wil kopen hoeft u geen lamp meer te plaatsen, deze zit geïntegreerd.

20 december 2017 om 09:16
lewida Gebruiker

Wat betreft de staande lamp Helsinki, hoe kan je deze aan de grond bevestigen?

20 december 2017 om 09:44

er wordt een beugel meegeleverd die je aan een harde ondergrond kunt bevestigen. Over deze beugel schuif je deze tuinpaal heen en bevestig je hem vervolgens met 2 schroeven.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.