22 december 2017 om 00:00
iBOOD

Tuinhaarden

Tuinhaarden
Knisperende vuurtjes

Heb je altijd al een openhaard willen hebben, maar is dat geen optie in jouw huis? Niet getreurd! Met de vuurschalen, tuinhaarden en potkachels van 2L Home & Garden kun je iedere avond voor je eigen gemaakte vuurtje kruipen (en marshmallows roosteren!). Het hele jaar door; in de winter met een lekkere deken, en in de zomer met een heerlijke cocktail.

23 december 2017 om 00:33
Xabzof Gebruiker

Is het plaatstaal voor alle kachels even dik? Zo niet, hoe dik is deze voor de Robusta?

Alvast bedankt.

Beantwoorden

23 december 2017 om 01:13
Moderator Paul Moderator

De dikte van vuurschaal Robusta is 3 mm.

Beantwoorden

24 december 2017 om 10:04
pjelle Gebruiker

Wat is de plaat dikte van de andere kachels?

Beantwoorden

24 december 2017 om 22:29
Moderator Niek Moderator

Goedenavond pjelle,

De potkachels en de Valencia hebben een dikte van +/- 2mm. Van de Cordoba en de Zaragoza kan ik de dikte zo niet vinden, maar die zullen, gezien de diktes allemaal gelijk zijn, ook +/- 2 mm zijn :-)

Beantwoorden

25 december 2017 om 03:35
gebruiker102 Gebruiker

1. Kan u de afmetingen toelichten aub: 70 x 70 x 165. De

De laatste lijkt me de totale hoogte? Maar wat is er 70×70?

2. Heeft u ook de schouwdiameter? (Om eventueel stukje te verlengen).

Thanks.

Beantwoorden

25 december 2017 om 08:18
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen gebruiker102,

Ik vermoed dat de 70×70 de breedte en de diepte is van poot tot poot, want de diameter van de potkachel is 50 cm. De diameter van de schouw heb ik niet kunnen achterhalen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.