26 december 2017 om 00:00
iBOOD

Ruby Fires

Ruby Fires
Winterse gezelligheid

Bij winterse gezelligheid denk je aan warme chocolademelk, een kleedje op de bank en gezellig met z'n allen bij de haard zitten. In deze Flash Sale
hebben we een ruim assortiment an haarden in de aanbieding. Voor elk wat wils dus.

26 december 2017 om 00:11
Pvdvenis Gebruiker

Iemand die zn ervaring wil delen? Stond een tijdje geleden hier ook te koop…

Beantwoorden

26 december 2017 om 00:19
rubby Gebruiker

Kan dit ook in een gaskachel geplaatst worden?

Beantwoorden

26 december 2017 om 08:45
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen rugby,

Over welke deal gaat je vraag?

Beantwoorden

26 december 2017 om 08:28
Zenge Gebruiker

Wat is de afmeting van de Ruby Fires Bolea Schouw met Inzethaard? Dit staat niet weergegeven onder de specificaties. Daarnaast vraag ik me af of de Varese Elektrische haard een realistisch vlambeeld geeft op de foto. Het gaat om een led-vlambeeld? Zijn er video’s van deze haarden in ‘actie’?

Beantwoorden

26 december 2017 om 08:59
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Zenge,

De afmetingen van de schouw zijn: 84 x 81 x 18 cm (hxbxd). Er zijn wel filmpjes van te vinden als je in google zoekt op Ruby Fires Flandria en dan video’s selecteert. Zo krijg je wel een goed beeld van het vlambeeld :-)

Beantwoorden

26 december 2017 om 08:34
jorgenbackus Gebruiker

Is die keramische brander ook te plaatsen in de Samoa wandhaard? Dat zou wel een leuke combinatie zijn.

Beantwoorden

26 december 2017 om 09:44
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen chris_am4,

Het gaat bij Praxis om een keuze korting, dus op maar één van de twee producten. Als je beide koopt kom je toch wat hoger uit met de prijs en is de deal bij iBOOD voordeliger.

Beantwoorden

26 december 2017 om 22:42
Pvdvenis Gebruiker

Lekkere reactie Niek… dan bestel je toch 2 keer apart bij Praxis. Heb je beide met korting. Wat me stoort: vroeger als er iemand een lagere prijs meldde werd er op iBood vrij snel de prijs aangepast naar nog goedkoper… service heet dat. Klantenbinding… ach ja… goede oude tijd… (lekker melodramatisch aan het eind GH jaar) hahaha

Beantwoorden

26 december 2017 om 23:56
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Pvdvenis,

Als dit inderdaad mogelijk is neem ik het natuurlijk terug. Voorheen was het nooit mogelijk aparte bestellingen te plaatsen op hetzelfde adres met zulke acties. Vandaar ook mijn reactie om te voorkomen dat je uiteindelijk toch duurder uit bent.

Beantwoorden

27 december 2017 om 10:55
foxathome Gebruiker

Dit is ALTIJD al mogelijk geweest!

Beantwoorden

27 december 2017 om 23:13
Moderator Paul Moderator
26 december 2017 om 09:36
jorgenbackus Gebruiker

Wat is het typenummer van de keramische brander?

Beantwoorden

26 december 2017 om 09:48
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen jorgenbackus,

Het typenummer van de keramische brander is 4120B :-)

Beantwoorden

26 december 2017 om 09:58
JamesDavis Gebruiker

Goedemorgen, is de Samoa haard inclusief de keramische houtset die afgebeld is of moet ik die los bij kopen? Als het wel inclusuef is, hoeveel stukken “hout” worden mee geleverd? (Jammer dat er geen deal is voor bioethonol :-) ). Bedankt alvast voor je reactie.

Beantwoorden

27 december 2017 om 09:24
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen JamesDavis,

We gaan het even navragen of het hout meegeleverd wordt :-)

Beantwoorden

27 december 2017 om 09:32
Moderator Niek Moderator

De Samoa is zonder de houtblokken, deze zijn wel mee te bestellen.

Beantwoorden

26 december 2017 om 11:39
DeltaBlast Gebruiker

De informatie is weer erg karig. Geen videos, geen duidelijkheid.

Bijvoorbeeld de haard “Varese”: Deze werkt blijkbaar dmv led. Hebben we het dan over gloeien, of over het projecteren op waterdamp, of iets anders? Op het plaatje staat in ieder geval geen van beide. Zitten de getoonde houtblokken erbij?

Beantwoorden

26 december 2017 om 11:41
DeltaBlast Gebruiker

Sowieso zijn de afbeeldingen van Varese gelijk aan Samoa, dus dat kan ook al niet kloppen, als ik zoek op internet lijkt de varese meer op het plaatje van de banner: omrand door een grote zwarte plaat.

Beantwoorden

26 december 2017 om 11:42
DeltaBlast Gebruiker

(en als dat inderdaad dezelfde is dan ben je bij Praxis met de keuzekorting een stuk goedkoper uit)

Beantwoorden

26 december 2017 om 15:09
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag DeltaBlast,

De foto’s van Varese kloppen inderdaad niet, bedankt voor het melden. Ik heb het doorgegeven zodat dit aangepast kan worden.

Beantwoorden

27 december 2017 om 00:49
Dyna18 Gebruiker

Hallo Niek,

wat is de reden dat onze vragen niet beantwoord zijn.
Nu er geen antwoord op de vragen is gekomen ga ik er vanuit dat het product zo geleverd wordt zoals is afgebeeld op de afbeeldingen.

Beantwoorden

27 december 2017 om 01:41
Moderator Paul Moderator

Hallo Dyna,

De antwoorden op jullie vragen moeten bij de leverancier nagevraagd of geverifieerd worden. Doordat de leverancier tijdens het kerstweekend niet bereikbaar is, kan het zijn dat sommige vragen nog niet beantwoord zijn. We proberen na het weekend alsnog de openstaande vragen te beantwoorden.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

26 december 2017 om 12:57
Llhh Gebruiker

Hoe breed is het bovenste gedeelte van schouw Vero? Ik wil hier namelijk graag een tv op plaatsen, maar dan moet het wel breed genoeg zijn.

Beantwoorden

26 december 2017 om 13:10
Dyna18 Gebruiker

Ik heb dezelfde vraag als James van 09:58

is de Samoa haard inclusief de keramische houtset die afgebeld is of moet ik die los bij kopen? Als het wel inclusuef is, hoeveel stukken “hout” worden mee geleverd?

Beantwoorden

27 december 2017 om 09:32
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Dyna18,

De Samoa is zonder de houtblokken, maar die zijn wel mee te bestellen.

Beantwoorden

26 december 2017 om 13:20
Dyna18 Gebruiker

Let op de foto’s bij Varese kloppen niet.

Graag corrigeren.

Beantwoorden

27 december 2017 om 12:19
gmcu Gebruiker

Ik heb de Varese besteld. Ik ga er vanuit dat deze compleet is? En wat is het verschil dan met die van de Praxis?

Beantwoorden

27 december 2017 om 13:07
nossie01 Gebruiker

Goedemiddag,

Zijn er wat meer afmetingen beschikbaar voor het tv-meubel / haard?

Bijvoorbeeld de afmetingen van het open gedeelte in het midden, de afmetingen van de lades/deurtjes en de ruimte daar achter aan de zijkanten?

Want er zou nogal wat in moeten, receiver, Humax HD ontvanger, bluray, spelconsole en nog wat klein spul…

Dus graag wat meer afmetingen aub.

Mvrgr,

Nossie

Beantwoorden

28 december 2017 om 13:40
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag nossie01,

Ik ga dit even voor je navragen of hier meer informatie over is.

Beantwoorden

27 december 2017 om 14:17
jorgboelens Gebruiker

Goedemiddag, is de samoa haard open of dicht (glas aan voorzijde)?

Beantwoorden

28 december 2017 om 15:21
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag jorgboelens,

De Samoa haard is open aan de voorkant :-)

Beantwoorden

28 december 2017 om 10:52
piwipo Gebruiker

Waarom is er zo’n prijsverschil (zowel nieuw als met korting) op het Samoa haardvuur en de Keramische brander, terwijl er in de specificaties van de keramische brander vermeld staat dat het hier ook om een Samoa type brander gaat?

Bedankt!

Beantwoorden

28 december 2017 om 15:22
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag piwipo,

De keramische brander die tussen de deals staat is niet de Samoa. Dit is een foutje bij de specificaties. Ik ga dit even doorgeven zodat het aangepast kan worden :-)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.