1 januari 2018 om 00:00
iBOOD

Meubels

Meubels
Nieuwe meubels? Dat treft!

Een nieuw jaar, een nieuw begin. Dat kan een hele goede reden zijn om het huis of het meubilair op de schop te gooien. Mocht het laatstgenoemde tot je plannen behoren: neem dan even een kijkje in deze Flash Sale met meubels. Stijlvol maar niet duur. Zoals het hoort. :) :) :)

1 januari 2018 om 01:37
Koos.O Gebruiker

Gelukkig nieuwjaar allemaal.

De tekst is wat verwarrend…. Een lichtbron? is het een tafellamp met een gloeilamp? Is dat de gloeilamp die afgebeeld is?

Beantwoorden

1 januari 2018 om 02:37
Moderator Niek Moderator

Hallo Koos.O,

Jij ook een gelukkig nieuwjaar! Je krijgt er inderdaad een lamp bij, of het dezelfde is ga ik even voor je navragen.

Beantwoorden

3 januari 2018 om 14:03
Moderator Bas iBOOD Moderator

Bij de Glass Bell Tafellamp met lichtbron wordt de volgende lamp (1x) meegeleverd: klik.

Aantal watt: 40Fitting: E27Aantal branduren: 2400Dimbaar: Nee

Beantwoorden

1 januari 2018 om 08:54
SaberBE Gebruiker

Hebben de ronde bijzettafeltjes een opbergvak?

Beantwoorden

1 januari 2018 om 10:16
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen SaberBE,

Ik ga dit even voor je navragen en kom er nog op terug.

Beantwoorden

1 januari 2018 om 11:18
kimmuzz Gebruiker

Goedemorgen,

Fijn, ook ik ben hier erg benieuwd naar.

Alvast bedankt voor het uitzoeken.

Beantwoorden

3 januari 2018 om 13:56

Er zit inderdaad een opbergvak onder het tafelblad. Je kunt het tafelblad optillen.

Beantwoorden

1 januari 2018 om 09:05
maalpoel Gebruiker

Van welk materiaal is de zitting van de eetkamerstoel?

Beantwoorden

3 januari 2018 om 13:57

De zitting van de eetkamerstoel is bekleed met stof (fabric).

Beantwoorden

1 januari 2018 om 09:10
steelsm Gebruiker

Hallooo en beste wensen!

Kunnen jullie zeggen van welk materiaal de zitting van de stoelen is gemaakt? Is dit stof of plastiek?

Bedankt

Beantwoorden

1 januari 2018 om 10:20
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen seelsm,

Afgaande op de afbeeldingen is dit geen plastic. Ik ga even voor je navragen welk materiaal het wel is en kom er nog even op terug.

Beantwoorden

3 januari 2018 om 13:57

Beantwoorden

1 januari 2018 om 10:26
danielle104 Gebruiker

Goede morgend mag ik vragen werkt dit met batteryen aub

Beantwoorden

1 januari 2018 om 17:55
Moderator Niek Moderator

Hallo Danielle104,

Over welke deal gaat je vraag?

Beantwoorden

2 januari 2018 om 20:41
kcucup Gebruiker

Over de glasbel tafellamp. Ik heb dezelfde vraag gesteld daarstraks, hopelijk mag ik een snel antwoord verwachten!!

Beantwoorden

2 januari 2018 om 21:01
Moderator Niek Moderator

Hallo kcucup,

De vragen zijn doorgestuurd naar de leverancier. Zodra daar een reactie op komt plaatsen we het hier meteen.

Beantwoorden

1 januari 2018 om 11:13
melsvankooten Gebruiker

Goedemorgen en de beste wensen!

Geometrische Tafellamp | koper

Wat voor fitting heeft de lamp?
Zit de kap er bij?
Is de kap bij de kopere versie ook vol zwart?

Beantwoorden

3 januari 2018 om 12:08
melsvankooten Gebruiker

Krijgen we vandaag nog antwoord?
Anders heeft het niet echt veel zin meer.

Beantwoorden

3 januari 2018 om 14:08

De kap wordt inderdaad meegeleverd.

Wat bedoel je precies met vol zwart? Je ontvangt de kap zoals afgebeeld.

De vraag m.b.t. de fitting staat nog uit bij de leverancier.

Beantwoorden

3 januari 2018 om 23:48
melsvankooten Gebruiker

Nog 15 minuten, ik denk niet meer dat er nog een antwoord komt… Beetje jammer dat ik na 2,5 dag nog geen antwoord heb.

Beantwoorden

4 januari 2018 om 10:28

Hoi mels,

Helaas hebben we inderdaad geen duidelijkheid meer ontvangen, onze excuses hiervoor.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

1 januari 2018 om 12:53
foefoekind Gebruiker

Beste, ook wij zijn benieuwd naar het materiaal van de stoel zitting! HPNY!!

Beantwoorden

3 januari 2018 om 13:58

Beantwoorden

1 januari 2018 om 13:06
wilco81 Gebruiker

Ik heb  een vraag wat betreft de schoenmeubel hoeveel paar schoenen kan er in en gaat het tot een bepaalde maat want ik heb maat 47 en ja het moet er wil in passen natuurlijk ik wacht u antwoord af MVG Wilco

Beantwoorden

2 januari 2018 om 12:18
Susantigoon Gebruiker

Met maat 42/8 passen er 5 schoenen op 1 rij = 5 paar per lade en is er iets ruimte over.

Beantwoorden

3 januari 2018 om 13:58

In het schoenenrek passen 18 schoenen.

Beantwoorden

3 januari 2018 om 15:29
bloempotventje Gebruiker

Is dit een model om op de grond te zetten of heeft deze ook de mogelijkheid om op te hangen?

Beantwoorden

1 januari 2018 om 13:44
motormuis001 Gebruiker

De afbeeldingen bij de “Glass Bell tafellampen” zijn verwisseld. En bij de vermelding “Als lichtbron is hij nog functioneel ook” heb ik zo mijn twijfels. Wat voor een lichtbron wordt er meegeleverd, en wat zijn de specs daarvan?

Beantwoorden

2 januari 2018 om 16:13
laakp Gebruiker

Verwisseling van de afbeeldingen dacht ik ook al. Klopt dat Moderator?

En of de lamp voldoende licht geeft om ‘functioneel’ genoemd te worden vraag ik me ook af. Moderator graag info over de specs van de lichtbron.

Groet, Paul

Beantwoorden

2 januari 2018 om 16:32

De afbeeldingen zijn niet verwisseld.

Meer informatie over de lichtbron ga ik even opvragen.

Beantwoorden

2 januari 2018 om 16:37
laakp Gebruiker

Sorry dat ik erop blijf hameren, maar de duurste van de twee en volgens de omschrijving ook de grootste, laat op de foto veel minder ruimte zien tussen de lichtbron en het glas. Ziet er op de foto dus kleiner uit.

Afbeeldingen niet verwisseld: zeker weten??

Beantwoorden

3 januari 2018 om 08:01
motormuis001 Gebruiker

Als de afbeeldingen bij de “Glass Bell tafellampen” níet zijn verwisseld word ik nóg nieuwsgieriger naar de specs van die lichtbronnen. Want dan dan zit er een wel heel klein lampje in die 12 x 12 x 25 cm lamp, en een heel grote in de 20 x 20 x 35 …

Beantwoorden

3 januari 2018 om 14:01

Bij de Glass Bell Tafellamp met lichtbron wordt de volgende lamp (1x) meegeleverd: klik.

Aantal watt: 40
Fitting: E27
Aantal branduren: 2400
Dimbaar: Nee

Beantwoorden

3 januari 2018 om 17:41
motormuis001 Gebruiker

Die peer is ruim 11 cm in diameter. Wat betekent dat hij in die kleine stolp klem zit. Geen gezicht, wed ik. Maar ja, als jullie een foto met een andere peer laten zien kunnen wij dat niet goed beoordelen.
Sowieso, een LED-lamp, die maar 2400 uur meegaat, vind ik ook al een mysterieus ding. Maar het verbruik van 40 watt, terwijl er nauwelijks licht uitkomt, geeft aan dat ze net zo inefficiënt is als de ouderwetse kooldraadlamp waar ze op moet lijken. Oftewel bijna alle opgenomen vermogen niet in licht maar in hitte omzet.

Ik denk dat ik de hele handel maar bestel. Als ze me niet bevallen gaan ze weer linea recta terug. En als ze anders zijn dan op de afbeeldingen mag dat natuurlijk gratis van iBOOD.

Beantwoorden

3 januari 2018 om 18:48
SiePei Gebruiker

Inderdaad, ik snap het nu ook niet zo goed.

Als de bijgeleverde peer ruim 11 cm in diameter is, dan klopt de foto van de kleinere lamp van 12×12x25 toch helemaal niet? Dat zou betekenen dat er bijna geen ruimte zit tussen de lamp en omringend glas => wat in de afbeelding niet het geval is. Deze situatie zie je juist eerder terug bij de afbeelding van de grotere 20×20x35 lamp…

Of heeft de bijgeleverde peer geen 11 cm diameter? => kan ik nml niet vinden in de link naar de lamppeer.
Of voor beide foto’s is niet de betreffende lamppeer gebruikt die hierboven gelinkt wordt en bij de grotere lamp juist een kleinere peer gebruikt voor de foto, andersom bij de kleinere lamp, hebben ze een grotere peer gebruikt.

En als laatste, deze vraag heb ik nog steeds niet beantwoord voorbij zien komen: werkt deze lamp nou op batterij of met een stekkertje naar het stopcontact.

Beantwoorden

3 januari 2018 om 19:29
Moderator Niek Moderator

Hallo SiePei,

Waarschijnlijk is daar geen antwoord op gekomen van de leverancier. Ik zal eens kijken of ik er nog wat over kan vinden.

Beantwoorden

4 januari 2018 om 09:03
DeltaBlast Gebruiker

Ennn nu is de deal voorbij. Jammer.

Beantwoorden

1 januari 2018 om 14:11
simsteve7 Gebruiker

Beste

Ik heb dezelfde vraag als “melsvankooten”. Welke fitting heeft hebben de Geometrische tafellampen? Is dat E14? E27?

Beantwoorden

1 januari 2018 om 15:57
ansofietje Gebruiker

Wat is het merk van de tafellampen?

Beantwoorden

2 januari 2018 om 09:37
laakp Gebruiker

De houten poten van de twee bijzettafels lijken op de foto verschillende tinten te hebben.

Ik zoek tafels met poten van blank hout; De voorste poot op de foto lijkt daar het meest op.

Maar hoe zien de poten er nu in werkelijkheid uit?

Groet, Pual

Beantwoorden

2 januari 2018 om 12:47
laakp Gebruiker

Hallo?

Beantwoorden

2 januari 2018 om 12:48

Hoi Pual,

We hebben de vraag even doorgestuurd naar de leverancier.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

2 januari 2018 om 14:33

De kleur van de poten komt volgens de leverancier overeen met de voorste poot, de lichte poot dus. De afwijkende kleuren van de andere poten kunnen verklaard worden door de lichtinval/schaduw.

Beantwoorden

2 januari 2018 om 16:37
laakp Gebruiker

Dankjewel: ik ga straks bestellen!

Beantwoorden

2 januari 2018 om 17:22
kcucup Gebruiker

Is de glasbel tafellamp op batterijen?

Beantwoorden

3 januari 2018 om 14:06

We hebben je vraag even doorgestuurd.

Beantwoorden

2 januari 2018 om 18:06
Vee1991 Gebruiker

2x blue grey besteld op de laptop sinds de app niet deftig werkt.

Betalingspagina met QR code op gsm gedaan, betaling is van mijn rekening maar op de betaalinterface blijft alles staan, ook in de winkelwagen staat alles nog.

Mijn vraag is nu of deze wel degelijk besteld zijn geweest? En waarom wordt er 2x verzendkosten aangebracht terwijl je 1 bestelling doet?

Beantwoorden

2 januari 2018 om 19:15
Moderator Niek Moderator

Hallo Vee1991,

Heb je wel een bestelbevestiging per mail ontvangen? De reden van de dubbele verzendkosten heeft te maken met de omvang van de verpakking van de stoelen. Deze kunnen dan helaas niet worden samengevoegd in één zending.

Beantwoorden

2 januari 2018 om 22:00
Vee1991 Gebruiker

Dag Niek,

Geen bevestigingsmail ontvangen, zie wel op mijn account bij bestellingen dat deze is toegevoegd maar de artikels bleven in het winkelmandje. Ik veronderstel dat het artikel is besteld en de email nog volgt?

Beantwoorden

2 januari 2018 om 23:01
Moderator Jim Moderator

Hi Vee1991,

Dat klopt! Als hij bij bestellingen staat, is alles in orde! :-)

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

3 januari 2018 om 02:30
Floris8630 Gebruiker

Geachte, ik zou 5 stoelen nodig hebben.

Kan dit op de een of andere manier?

Ik zou gaan voor de GREY.

DANK U, DIrk

Beantwoorden

3 januari 2018 om 10:18

Deze stoelen bieden we momenteel enkel per 4 aan. Je kunt er voor kiezen om 8 stuks te bestellen en bijvoorbeeld 3 stuks als reserve op te slaan en/of deze zelf proberen door te verkopen.

Beantwoorden

3 januari 2018 om 12:20
achermandegroot Gebruiker

Is al bekend van welk materiaal de zitting van de stoel is?

Beantwoorden

3 januari 2018 om 12:21
achermandegroot Gebruiker

*eetkamerstoelen

Beantwoorden

3 januari 2018 om 13:59

Beantwoorden

3 januari 2018 om 21:30
Der-Fliw Gebruiker

Jammer hoor.. op de foto bovenaan de pagina staan precies de bank en salontafel die ik zoek..  Dat wijnvat had ook nog een kans gehad.. Helaas worden die niet aangeboden… :(

Beantwoorden

3 januari 2018 om 21:45
bloempotventje Gebruiker

Is de schoenenkast om op de grond te zetten of heeft deze ook de mogelijkheid om op te hangen?

Beantwoorden

3 januari 2018 om 22:06
Moderator Niek Moderator

Hallo bloempotventje,

Deze kast is om op de grond te zetten. Met een beetje creativiteit is het vast ook mogelijk hem op te hangen ;-)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.