8 januari 2018 om 00:00
iBOOD

F2F Handdoeken

F2F Handdoeken
Een fluweelzachte omhelzing

Heb jij alleen maar stugge handdoeken in je kast die je huid niet drogen, maar wegschuren? Wees lief voor jezelf en schaf deze heerlijk zachte handdoeken van Face2Face aan! Deze handdoeken hebben een kwaliteit van 650 gr/m2 waarmee je jezelf omhelst in heerlijk zacht katoen.

8 januari 2018 om 06:46
MIB2000 Gebruiker

78% korting? Ja, zo wel: 6x F2F Douchelaken | 70 x 140 cm  VOOR: € 69,95 VAN: € 323,52 Meer dan 50 euro origineel voor een handdoek? Hou toch op!

Beantwoorden

8 januari 2018 om 09:27
Moderator Bas iBOOD Moderator

Onze van-prijs is de adviesprijs die door de fabrikant is opgegeven. Voor meer informatie klik hier.

Beantwoorden

8 januari 2018 om 10:43
MIB2000 Gebruiker

Dat zal best zo zijn; het was ook niet zozeer een opmerking naar iBood, want ik weet dat jullie met adviesprijzen werken. Maar zo’n fabrikant is dan (naar mijn mening) niet helemaal fit. Meer dan 50 euro voor een handdoek…. Alleen daarom al zal ik dit nooit kopen.

Beantwoorden

8 januari 2018 om 10:49
elianmars Gebruiker

Volledig met je eens. Ik verbaas mij ook over die (advies)prijzen. Zelfs met de korting eraf vind ik ze nog veel te duur.

Beantwoorden

8 januari 2018 om 11:02
janhannes Gebruiker

Die adviesprijzen zijn zeker wat op hol geslagen… Maar de prijs waarvoor ze hier staan is prima. 650 gr/m² is best veel, dus kunnen veel water absorberen zonder doorweekt te voelen.

Beantwoorden

8 januari 2018 om 12:42
petervanmondfrans Gebruiker

Ik neem aan dat het hier om 6 handdoeken gaat. Dan valt de prijs toch wel mee.

Beantwoorden

8 januari 2018 om 12:56
Moderator Bas iBOOD Moderator

Je ontvangt voor de door ons getoonde prijs inderdaad 6 handdoeken (of 2 strandlakens).

Beantwoorden

9 januari 2018 om 10:11
Susantigoon Gebruiker

Mooie handdoeken hoor en die washandjes zijn echt helemaal het einde!

Vwb die (advies)prijzen kan ik het je nog sterker vertellen: ik kocht veleden jaar een set hagelnieuwe ventieldopjes (en 2 reserve) voor ruim 85.ooo euris, maar dan kreeg ik er wel helemaal gratis een Audi A6 3.0 TDI quattro tiptronic bij…, met een volle tank.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.