12 januari 2018 om 00:00
iBOOD

OP=OP: Keuken

OP=OP: Keuken
Ster in eigen keuken

Of je nou de nieuwe Gordon Ramsey, Nigella Lawson of Jamie Oliver wil worden, of liever voor vrienden en familie kookt; in deze Flash Sale vind je alles om een ster in eigen keuken te worden. Tijd om lekker te kokkerellen! 

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

12 januari 2018 om 08:51
CarmenVandeloo Gebruiker

Is de Whirlpool Combimagnetron de MCP 347 WH of MCP 349 SL? MCP 349 WH bestaat niet volgens website van Whirlpool.

Beantwoorden

12 januari 2018 om 09:28
Moderator Bas iBOOD Moderator
12 januari 2018 om 11:05
Wilhan Gebruiker

Ibood, wanneer komen er elektrische en temperatuur instelbare waterkokers van Kitchenaid?

Beantwoorden

12 januari 2018 om 11:29

Hoi Wilhan,

Ik raad je aan om onze inkopers een tipje te geven. Dit kun je hier doen (klik).

Beantwoorden

12 januari 2018 om 15:22
Annemenno Gebruiker

Heb je bij de Nemox ijsmachine een vriezer nodig om van het gemaakte “ijs” ijs te maken? Of zit er een geïntegreerde vriesfunctie in het apparaat?

Beantwoorden

12 januari 2018 om 15:29

Je dient de kom circa een dag van tevoren in de vriezer te plaatsen. Vervolgens kun je de (bevroren) kom uit de vriezer halen en handhaaft hij gedurende twee uur een temperatuur van -10 graden.

Beantwoorden

12 januari 2018 om 16:12
Annemenno Gebruiker

Hoi Bas, hartelijk dank voor dit duidelijke antwoord!

Beantwoorden

12 januari 2018 om 16:46

Graag gedaan, Annemenno.

Ik wens je alvast een fijn weekend :-)

Beantwoorden

12 januari 2018 om 17:48
Paul1803 Gebruiker

Zo de Kitchenaid standmixer in medaillon silver gekocht, hoop dat deze nu ook echt wordt geleverd. Bij de laatste aanbieding van de Kitchenaid cookprocessor kreeg ik een annulering op de verzenddatum met vermelding dat deze niet geleverd kon worden.

Beantwoorden

13 januari 2018 om 09:36
LilianS Gebruiker

Goedemorgen, bij de Magimix blender kun je een minikom aanvragen, kan dat pas als je hem binnenhebt?

Beantwoorden

13 januari 2018 om 09:40
petvaessen Gebruiker

Ik heb deze afgelopen week bij de Bijenkorf gekocht voor € 82,—. Minikom bestellen kon na uploaden van de aankoopfactuur. De kom werd trouwens binnen 3 dagen geleverd.

Beantwoorden

13 januari 2018 om 19:35
82fred Gebruiker

Wat is het verschil tussen de blender  HR3868/01 en HR3868/00 HR3868/00, bij Philips in Nederland zie je de laatste. Is deze gewoon in nl te gebruiken?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.