25 januari 2018 om 00:00
iBOOD

Larson Boxsprings

Product expert aanwezig

Larson Boxsprings
Heerlijke nacht, heerlijke dag

Om vol energie de dag te beginnen en door te komen, is goede nachtrust essentieel. Daarvoor heb je natuurlijk een goede matras nodig. Of beter nog, een boxspring!

Eentje die comfortabel ligt en stevig genoeg is om de juiste ondersteuning te bieden aan je lichaam. Begin maar vast met dromen, want met deze boxsprings van Larson zul jij lekkerder slapen dan ooit tevoren!

25 januari 2018 om 00:00
Moderator Bas iBOOD Moderator

De storing met de couponcodes is verholpen. Je kunt dus weer bestellingen plaatsen met een couponcode (indien je deze in je bezit hebt).

De foutmelding kwam bij onze payment service provider vandaan. In samenwerking met onze ICT-afdeling is het probleem inmiddels verholpen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

25 januari 2018 om 00:45
Erik- Gebruiker

1. Hoe zit het met “testen”? Kan hij na een week proefslapen terug gestuurd worden? Krijg je dan alsnog het volledige aankoop bedrag terug?

2. Hoe zit het met de retour kosten? Normaal zijn deze voor de klant, maar kan me voortellen dat een dergelijk bed snel €50 verzendkosten heeft als ik hem terug wil sturen.

25 januari 2018 om 11:24
Official Product Expert Larson-Expert Official Product Expert

Beste Erik,

U kunt de boxspring 100 dagen testen. De retourkosten moeten wel worden verrekend a €89,95

25 januari 2018 om 08:16
LOUD Gebruiker

3. Is dit het enige type hoofdbord die erbij besteld kan worden?

25 januari 2018 om 11:21

Ja er is 1 type hoofdbord bij deze boxspring

25 januari 2018 om 08:51
C-je Gebruiker

Wat zijn de afmetingen van het hoofdbord? (Hoogte)

25 januari 2018 om 08:52
LOUD Gebruiker

Box met Pocketveren 300/m2

Matras met Pocketveren 300/m2

Totaal bijna 2000 stuks Larson Pocketveren™

Gel-Infused Foam™ HR50

Traagschuim HR50

2.1mm Larson Pocketveren™ 5-slagen

Instap Hoogte: 63 cm

Matras Hoogte: 20 cm

Topper Hoogte: 8 cm

Luxe Chrome Pootjes 6 per box. 12 cm hoog.

Draaibare Matrassen en Topdekmatras

Meegestoffeerde Matrassen en Topdekmatras

Hoofdbord: 15 cm dik en 120 cm hoog

Hoofdbord oversized: 10cm aan beide zijde

Tijk Afritsbaar en Reinigbaar

Uitpakken en plaatsen, geen schroevendraaier nodig.

Gratis thuis bezorgd

25 januari 2018 om 08:54
C-je Gebruiker

Bedekt

25 januari 2018 om 08:55
C-je Gebruiker

Bedankt natuurlijk

25 januari 2018 om 11:49
Josua Gebruiker

Praktich vraagje indien ik dat wens kan ik de boxspring ook zonder de pootjes plaatsen? Onze slaap kamer loopt schuin af en is niet zo super hoog . hoofd board 120 cm is wel haalbaar

25 januari 2018 om 13:51

Beste josua, ja dat zou kunnen, u hoeft de pootjes niet perse te gebruiken.

25 januari 2018 om 15:26
Naomi1603 Gebruiker

bij een box spring van 140 op 200 is dit een matras en geen 2

25 januari 2018 om 17:50

de 140×200 bestaat uit 2 matrassen, 2 boxen en 1 topper

25 januari 2018 om 15:42
Naomi1603 Gebruiker

is dit een Oslo of sStockholm matras

25 januari 2018 om 17:50

De boxspring heeft dezelfde opbouw als de Larson Oslo

25 januari 2018 om 16:00
Naomi1603 Gebruiker

krijg op niets geen antwoord niet klantvriendelijk vind ik

25 januari 2018 om 16:17

Hoi Naomi,

De Product Expert geeft antwoorden tussen zijn normale werkzaamheden door. Hierdoor kan het iets langer duren voor je vraag beantwoord is.

Groeten,
Bas

25 januari 2018 om 19:57
Erwin_f Gebruiker

Hallo,

Is de 90×210cm boxspring een enkel persoons bed?

25 januari 2018 om 22:12
Moderator Paul Moderator

Dat klopt.

25 januari 2018 om 20:59
fourkes Gebruiker

Hallo,

Zijn de pocketveren roestvrij? Hoe gebeurt de levering precies? Kunnen alle onderdelen door een standaard deur?
Uit hoeveel stukken bestaat de levering? Moeten we zelf alles in elkaar zetten?

26 januari 2018 om 08:14

Ja de pocketveren zijn roestvrij. De boxspring wordt geleverd in 7 pakketten. Alle pakketten passen eenvoudig door een deur. Het grootste pakket is meestal het hoofdbord. Alle onderdelen zijn al gemonteerd, u hoeft het slechts uit te pakken en bij elkaar te zetten.

29 januari 2018 om 08:30
fourkes Gebruiker

Bedankt voor de info!

26 januari 2018 om 08:48
Coppezz Gebruiker

Ik heb mogelijk interesse in de 180×220cm versie. Wel heb ik enkele vragen/opmerkingen.

1. Ik ben wel voornamelijk een buikslaper, is deze matras daar voor geschikt?

2. Ik zie dat het gehele bed(slaapgedeelte) eigenlijk uit 2 delen bestaat. Elks 90cm breed veronderstel ik. Zijn deze onderling aan elkaar te bevestigen? Anders zouden deze wel is uit elkaar kunnen schuiven lijkt me?

3. Ik kan nergens meer info vinden over deze bedden buiten de officiële website zelf. Ik kan ze ook enkel vinden op site’s soortgelijk aan iBood. Wat is hier de reden voor?

4. Momenteel wonen we nog op een kleinder appartement maar we zouden deze al willen aanschaffen met de verhuis in het vooruitzicht. Wel ga ik dit bed dan tijdelijk moeten plaatsen zonder de kopsteun omdat ik anders de kast aan mijn voeteinde net niet meer ga open krijgen, is dit mogelijk?

mvg, Ruben

26 januari 2018 om 09:14

1. Dit type bed is geschikt voor buik-, zij-, en rugslapers.
2. Dat klopt, de boxen en matrassen zijn losse delen. De Boxen zijn aan elkaar te koppelen aan de onderzijde zodat deze niet van elkaar wegschuiven.
3. Larson verkoopt haar producten enkel online met ter promotie kortingsakties bij grote site’s, dit is ook de reden waar u soortgelijke site’s terug vind. 
4. De boxspring is ook te gebruiken zonder hoofdbord dit is geen probleem.

26 januari 2018 om 10:00
Coppezz Gebruiker

Alvast bedankt voor de toelichting!

26 januari 2018 om 10:32
Coppezz Gebruiker

Nog een vraagje ivm de levering. Ik zie dat de levering staat op maandag 05/02. Kan ik er ook voor kiezen dat men deze levert op vrijdag 09/02? Dan kan ik er voor zorgen dat er iemand zal thuis zijn voor de levering.

26 januari 2018 om 11:41
glennvda Gebruiker

@Larson-Expert:

3. Als jullie enkel online verkopen met zogenaamde promoties, dan denk ik dat de catalogusprijs kunstmatig hoog wordt gehouden om dan zogezegd met grote korting te verkopen. Want de promotieprijs is in dit geval gemiddeld gezien altijd de verkoopprijs …

26 januari 2018 om 12:17

Ja dat kan, zodra de deal is afgelopen krijgt u een mail met een link waar u zelf online de levering kunt plannen.

26 januari 2018 om 12:19

Beste Glennvda, dat lijkt wellicht in het begin zo maar op een gegeven moment zullen toch de akties voorbij zijn.

28 januari 2018 om 09:59
*Anne* Gebruiker

Bij ons kwam een vrouw de bestelling leveren en die moest alleen die zware matras (45 kg) naar binnen slepen.

Er stond ook nog een boxspring in haar bus, had er gewoon medelijden mee, vond het onverantwoord.

Dus beste is er een sterk iemand thuis.

26 januari 2018 om 13:01
robbert.de.groot Gebruiker

Hallo, is er een mogelijkheid om te kiezen voor een soft/medium/hard matras of topper?

26 januari 2018 om 13:35

Er is geen keuze mogelijkheid in de hardheid. De boxspring is altijd Medium.

27 januari 2018 om 06:40
Qwarkos Gebruiker

Wij hebben dit bed 180×210 vorige iBOOD besteld.

Erg tevreden, slaapt heerlijk, levering was al binnen een week toen. Hoofdboard is groot moet je rekening mee houden bij ons moest hij door een raam om boven te krijgen.

In elkaar zetten van het bed is ook eenvoudig.

Een tevreden slaper hier

27 januari 2018 om 16:43
iboodrees Gebruiker

wat is de oplossing als ik net 6 maanden geleden een 2x  Larson matras 80×200  heb gekocht en de boxspring en hoofdbord zou willen hebben?

groet,

Rees Terpstra

27 januari 2018 om 23:43
DornoD Gebruiker

Oplossing: een extra slaapkamer inrichten!

28 januari 2018 om 22:01

Beste Rees, u kunt contact opnemen met de Larson klantenservice wellicht kunnen deze iets voor u betekenen.

28 januari 2018 om 09:30
doekse Gebruiker

Goedemorgen, kan de levering ook in maart zijn? Dit ivm een verhuizing> Mvg Marcel

28 januari 2018 om 15:46

Beste ja verlate levering is ook mogelijk. In principe is de levering binnen twee weken. In overleg mag dit ook later. In dit geval kunt u contact opnemen met de transportafdeling, u ontvangt hier bericht over nadat u de bestelling heeft geplaatst.

28 januari 2018 om 21:37
ferit Gebruiker

Ik heb matrassen besteld van Larson via IBOOD. Na retour mijn geld nog steeds niet terug en dat is al een paar maanden geleden. Hier baal ik stierlijk van. Kan IBOOD hier niet iets in betekenen?

28 januari 2018 om 21:59

Beste Ferit, wat vervelend dat is niet zoals het hoort, er lijkt iets mis te zijn gegaan. We adviseren u contact op te nemen met de iBood klantenservice deze zullen u zsm helpen.

28 januari 2018 om 22:46
Moderator Paul Moderator

Hallo ferit, ik zal het aankaarten bij de klantenservice zodat het opgelost kan worden.

14 februari 2018 om 14:20
fourkes Gebruiker

Hallo,

We zijn inmiddels 3 weken na de betaling en ik heb nog steeds geen nieuws gehad van Larson. Ik zou zogezegd een mail ontvangen met een link om een leveringsafspraak te maken, maar ik wacht er nog steeds op. Ik heb reeds rechtstreeks contact opgenomen met Larson, en ze gingen mij op de hoogte houden. Na een week (on)geduldig wachten ben ik nog niets wijzer geworden?!

14 februari 2018 om 15:49

Hoi fourkes,

Ik ga mijn collega’s van onze Customer Service even vragen om te checken wat de huidige status is. Mijn collega komt hierover bij je terug.

Groeten,
Bas

14 februari 2018 om 22:49
DuckSauce Gebruiker

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem.
Kan je dit voor mij ook bekijken aub?

Alvast bedankt.
Groeten.

14 februari 2018 om 23:06
Moderator Paul Moderator

Ook voor jou zal ik het doorgeven aan de Customer Service.

15 februari 2018 om 11:33
Moderator Wessel Webcare Moderator

Beste fourkes en DuckSauce,

De leverancier heeft ons laten weten dat iedereen die eind januari een Larson boxspring bij ons gekocht heeft zo snel mogelijk (doel: deze week) bericht van hun krijgt met de uitnodiging om een aflever-afspraak in te plannen.

Groeten,
Wessel

16 februari 2018 om 10:46
fourkes Gebruiker

Wessel,

Bedankt voor de info, we leven op hoop! ;)

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.