26 januari 2018 om 00:00
iBOOD

Le Creuset

Le Creuset
Franse perfectie

Wie droomt er niet van een mooie, gietijzeren Le Creuset-pan waarin je heerlijke stoofpotjes, soepen, vlees en nog véél meer kan bereiden? Of van andere producten van het grote, maar ambachtelijke merk? Welke (amateur)kok, culy of foodie wil nou niet zo’n stukje Franse perfectie in huis? Precies, iedereen toch?!

26 januari 2018 om 00:15
qmaxor Gebruiker

Bij de concurrent (coolblue) goedkoper of mis ik iets?

*snap*

Edited by: Paul
iBOOD biedt de Signature serie aan. Die is bij hen duurder

Beantwoorden

26 januari 2018 om 00:36
wavado Gebruiker

Als je in hetzelfde gamma van signature van Le Creuset gaat vergelijken, wel een andere kleur zit je aan 309€ bij dezelfde dealer.

https://www.pannenstore.nl/product/792288/category-197223/le-creuset-signature-ronde-braadpan-28-cm-marine.html

Beantwoorden

26 januari 2018 om 00:40
wavado Gebruiker

Het verschil zit hem volgens mij in de hoogte 10,6 cm en de signature 14,4 cm.

Beantwoorden

26 januari 2018 om 08:05
ToonyBee Gebruiker

Die espressomok ziet er goed uit!

Beantwoorden

26 januari 2018 om 08:57
Lieke03Mark Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Dit betreft een andere kleur.
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

26 januari 2018 om 13:30
fam_driessen Gebruiker

De ovenschalen kunnen blijkbaar in de vriezer (temp tot min 18C), is er dan ook een deksel beschikbaar? Die schaal in de vriezer zetten zonder deksel of met een simpele folie is niet realistisch.

Beantwoorden

26 januari 2018 om 13:35
Moderator Bas iBOOD Moderator

Wij hebben in deze Flash Sale helaas geen bijpassende deksels beschikbaar.

Beantwoorden

27 januari 2018 om 08:33
bwqq Gebruiker

Hebben jullie nog gratis verzending code vandaag? Ik zal meer bestellen als wel:-)

Beantwoorden

28 januari 2018 om 00:47
Bonny_bon Gebruiker

Beste iBOOD! Wanneer komt de 28cm mineraalblauwe signature weer langs? Ik kijk  dagelijks in de hoop die tegen te komen.

Thnx alvast!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.