29 januari 2018 om 00:00
iBOOD

Villa D'Este

Villa D'Este
Kleurrijk servies

Het Italiaanse Villa D’Este maakt vrolijk gekleurd servies waarmee jij je direct aan de Middellandse zee waant. De meeste sets bestaan uit servies in verschillende kleuren (en prints) waar je naar hartelust mee kunt mixen en matchen. Zo maak jij van iedere maaltijd in een handomdraai een feestje! 

29 januari 2018 om 01:13
alexanderpas Gebruiker

Ik wist niet dat ik nieuw bestek en servies nodig had, totdat ik dit zag. Ik vind het gaaf! Nette prijzen ook. Dune/village bestek vind ik echt prachtig, maar jammer dat het niet echt matched met de aangeboden serviesseries. Misschien is dat ook wat veel van het goede haha. Ik ga er een nachtje over slapen. Wel een verfrissend aanbod iig.

Beantwoorden

29 januari 2018 om 06:29
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen Alexander!

Goed om te horen dat ze in de smaak vallen! Ze zijn er dan ook in mooie kleuren! :-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

29 januari 2018 om 06:44
SteV Gebruiker

Hoeveel ml inhoud hebben de Elegance kopjes?

Beantwoorden

29 januari 2018 om 08:03
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen SteV,

Ik ga het even voor je navragen; ik hoop rond 09:00 bij je terug te komen!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

29 januari 2018 om 12:00
apiejoepie Gebruiker

Goedemorgen SteV,

Ik ga het even voor je navragen; ik hoop rond 09:00 bij je terug te komen!

Groetjes,

Jim

en weet je al wat meer

Beantwoorden

29 januari 2018 om 12:18
Moderator Bas iBOOD Moderator

Helaas hebben we hierover nog geen duidelijkheid mogen ontvangen. Zodra we meer weten komen we direct bij je terug.

Beantwoorden

29 januari 2018 om 15:45
peterdejong8 Gebruiker

Goedemiddag!,

Ik zie dat jullie de Villa D’Este Serviesset Cascina Light | 18-delig erop hebben staan.

Maar soms praten jullie over de Cascina en soms over de Cascina Light, volgens mij zit hier verschil in, welke is het?

mvg Peter

Beantwoorden

29 januari 2018 om 16:02
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dit betreft de Cascina Light. We zullen dit in de tekst verduidelijken.

Beantwoorden

29 januari 2018 om 18:06
Guess@Who Gebruiker

Ik heb al besteld… kan ik nog een set borden toevoegen??

Beantwoorden

29 januari 2018 om 19:10
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Guess@Who,

Helaas is het niet mogelijk producten aan een reeds geplaatste bestelling toe te voegen. Wat je eventueel wel kunt doen is je eerdere bestelling annuleren en dan de bestelling opnieuw plaatsen met de producten die je wilde toevoegen.

Beantwoorden

29 januari 2018 om 19:17
Guess@Who Gebruiker

Dank je.

Heb ook een vraag over verzendkosten gesteld per email. Had ook bestelling uit andere verkoop gedaan om samen te bezorgen… moest wel dubbel verzendkosten betalen…

Beantwoorden

29 januari 2018 om 23:15
Moderator Paul Moderator

Bestellingen kunnen niet achteraf samengevoegd worden. Het is alleen op te lossen met de suggestie van Niek. Maar dat zal niet werken als de te bestellen artikelen niet allemaal meer online staan.

Beantwoorden

30 januari 2018 om 08:42
Haakje Gebruiker

Prachtige servies maar ik durf ze niet te bestelllen. Ben bang dat ze stuk aankomen.

Heb eerder meegemaakt. Wel netjes mijn geld terug gehad. Alsnog jammer.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.