5 februari 2018 om 00:00
iBOOD

Rosenthal Home & Living

Rosenthal Home & Living
Iets extra’s voor het interieur

Als het uiterlijk van de tafel net niet helemaal volledig is, de bank er net te kaal uitziet of het interieur gewoon niet niet helemaal af is…. Dan wend je je tot Rosenthal. Het Duitse merk dat al jaren garant staat voor het ontwerpen en vervaardigen van mooie en kwalitatief sterke home & living artikelen. Ja, ook voor bij jou thuis!

5 februari 2018 om 09:52
R.K.Verbeke Gebruiker

Ik overweeg 10 stuks van deze sprei te bestellen maar merk dat men per bestelling max 4 spreien kan bestellen.  Moet ik dan drie maal na mekaar bestellen (4+4+2) en driemaal verzendingskosten betalen?  Hoe kan ik driemaal verzendingskosten vermijden?

Rudy

Beantwoorden

5 februari 2018 om 10:08
eva864 Gebruiker

Niet. Je moet idd 3 bestellingen plaatsen, met 3 keer verzendingskosten.

Beantwoorden

5 februari 2018 om 11:25
R.K.Verbeke Gebruiker

Hartelijk dank eva864 voor je reactie.

Lijkt me toch niet zo commercieel van Ibood om op die manier een ‘grote’ consument (niet iedereen overweegt om 10 stuks te bestellen) te ‘belonen’ met driemaal verzendingskosten.

Beantwoorden

5 februari 2018 om 23:50
Moderator Paul Moderator

Om iedereen de kans te geven om van de aanbiedingen gebruik te maken en grote opkopers te weren, is een limiet per bestelling ingesteld. Helaas zul je daardoor meerdere bestellingen moeten plaatsen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.