9 februari 2018 om 00:00
iBOOD

OP=OP Huis & Keuken

OP=OP Huis & Keuken
Voel jij het ook?

Het is nog winter en het is koud, maar de zon die zich de afgelopen dagen toch regelmatig heeft laten zien, wekt bij ons nu al kriebels op om te beginnen met de voorjaarsschoonmaak. En wat is er dan leuker om nieuwe spullen voor huis en keuken op de kop te tikken? Dus, oude spullen eruit en maak maar alvast plaats voor de gloednieuwe items uit deze Flash Sale! Maar wees snel met bestellen, want...

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

9 februari 2018 om 00:08
ErAdiCToR Gebruiker

Lekker dan :-/ in het betaalproces, 3 minuten over 12 product uitverkocht.

Ik snap op=op, maar dit is wel heel zuur. Hoeveel hadden jullie er, 2?

9 februari 2018 om 09:24
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen ErAdiCToR,

In flash sales gaat het vaak om zeer beperkte voorraad, zoals ook wordt aangegeven. Hierdoor kan het zijn dat je net te laat bent helaas.

9 februari 2018 om 00:10
frok Gebruiker

Vorige keer het roastrek gekocht, is ook geen cent meer waard dan de uitverkoop prijs. De antiaanbak laag laat bij de eerste keer al los.

9 februari 2018 om 00:13
Ezgisahin Gebruiker

Jammer dat er maar 1 set kitchenaid ovenschalen aangeboden wordt…

9 februari 2018 om 00:27
foxathome Gebruiker

Lifa Living Vloerkleed – Heel leuk dat hij in Turkije gemaakt is, maar daar gaat het om het dubbele knoop principe dat zo sterk van kwaliteit is, dat heeft hier niets mee van doen en tevens is het syntetische wol, of te wel gewoon NEP! Dit heeft dus totaal niets met de ECHTE Turkse kwaliteit te maken… Misleiding!

9 februari 2018 om 08:36
Filip Broeckaert Gebruiker

Vreemd dat de Sambonet Linear Bestekcassette terug leverbaar is-was…ik heb de vorige keer een extra cassette proberen te bestellen en kreeg als antwoord dat alles was uitverkocht. Nu blijkt iBOOD nog met een “overschot” te zitten?? Nog vreemder is dat die overschot na enkele minuten is uitverkocht…ik geloof er niets van..volgens mij was er helemaal geen overschot!!

Nie goe bezig iBOOD!!!!

9 februari 2018 om 09:22
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Filip Broeckaert,

Ik kan me voorstellen dat het dan vervelend is om ze weer te zien en dat ze meteen weer uitverkocht zijn. Helaas is er vaak maar beperkte voorraad in een Flash Sale en kunnen de deals erg snel uitverkocht zijn. De vorige keer waren ze ook daadwerkelijk uitverkocht, maar er kunnen bestellingen geannuleerd zijn. Zo komen ze dan weer in een flash sale zoals deze terecht en waarschijnlijk ging het om een erg klein aantal.

9 februari 2018 om 08:50
ahenkz Gebruiker

De KitchenAid ovenschalen heb ik al meerdere keren voorbij zien komen, maar zij altijd uitverkocht. Ik begin toch steeds meer te twijfelen of ze daadwerkelijk ooit te koop zijn geweest voor dit bedrag.

9 februari 2018 om 09:40
GoldenBoy84 Gebruiker

Ik kan je uit eigen ervaring zeggen van wel.

9 februari 2018 om 11:01
Niekvd Gebruiker

Ik zou graag 6 eetkamerstoelen van Dyyk model kuif willen kopen. Ik kan er maximaal 2 selecteren. Betekent dit dat er nog maar twee zijn, of is dit een maximum aantal per bestelling?

9 februari 2018 om 11:05
Moderator Bas iBOOD Moderator

Van de Light Grey hebben we nog 1 stuk beschikbaar, van de Dark Grey hebben we er nog 2.

10 februari 2018 om 09:02
Bonny_bon Gebruiker

Alweer de mineraalblauwe Le Creuset gemist :(. Iemand tips om eraan te komen? Het gaat om de 28 cm variant.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.