13 februari 2018 om 00:00
iBOOD

Philips Lampen

Philips Lampen
Philips Armaturen 

De armaturen in deze Flash Sale kunnen het licht wel verdragen, vinden wij. Welke staat het beste in jouw woonkamer? 

13 februari 2018 om 00:21
shinjixowwl Gebruiker

Hallo Ibood,

Wat is de kleur van de Philips Hanglamp Attract? Op de foto’s is het een witte lamp, maar in de beschrijving staat zilver.

Beantwoorden

13 februari 2018 om 07:28
Lgmfranke Gebruiker

De rand is zilverkleurige i.p.v. wit. Ik heb deze lamp een paar maanden geleden gekocht. Ik heb zelfs klacht ingediend vanwege het plaatsen van onjuiste foto’s.

Raar dat ze nu weer foute foto’s plaatsen.

Dit is de lamp die ik kreeg.

https://www.philips.nl/c-p/407144816/myliving-hanglamp

Beantwoorden

13 februari 2018 om 09:24
Moderator Bas iBOOD Moderator

We hebben dit even uitgezocht, en het betreft inderdaad het model waar jij naar verwijst. Onze excuses voor de foutieve afbeelding. We passen dit direct aan.

Beantwoorden

13 februari 2018 om 11:58
Hooggie01 Gebruiker

Mooi verhaal iBood! Deze set vorige keer gekocht en ontvangen zonder lampen! Dit in tegenstelling wat er in de tekst staat. Tot mijn verbazing worden ze weer aangeboden met lampen! Ik kreeg als genoegdoening een bon van 5 euro , waar je geen 3 lampen voor koopt!, Die ik ook nog bij jullie moet besteden! Ik leg dus op die manier geld erbij alleen al voor verzendkosten!

Ongelooflijk ,hoe gaan we mij wat meer compenseren.

Gr Hoog

Beantwoorden

13 februari 2018 om 12:07
Reinier83 Gebruiker

Exact zelfde verhaal hier, ook 5 euro compensatie gekregen (terwijll ik 6 lunar spotjes heb besteld) die ik bij iBood moet uitgeven… een 10tje lijkt mij dan op z’n plaats en zelfs dan is het bod niet echt compensatie waardig! Ik hoop nog op een juiste afhandeling.

Gr. Reinier

Beantwoorden

13 februari 2018 om 15:58

Deze teksten zijn inderdaad wederom foutief online gekomen. We hebben ze zojuist aangepast. Onze excuses voor de foutieve informatie.

Beantwoorden

14 februari 2018 om 06:37
Hooggie01 Gebruiker

Hallo Bas, wat word dan de compensatie ofwel oplossing voor de waarde(loze)bon?? Geen lampen in de spotjes?

Gr Marco

Beantwoorden

14 februari 2018 om 09:43

Hoi Marco,

Hierover kun je het beste contact opnemen met onze Customer Service door een reactie te sturen op de ontvangen mail. We zijn ook bereikbaar via 020-6811388 en customerservice@ibood.nl.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

13 februari 2018 om 08:22
ingrid030 Gebruiker

Philips Spotlamp Planet
€ 29,95 € 179,95

was ik even mooi op tijd, klik, betaald en direct uitverkocht.

Beantwoorden

13 februari 2018 om 09:50
Manu0409 Gebruiker

Hello, i bought with Ibood the Philips Attract,

With the photo you see a very bright light…

you have 2 TL lamp with 2100 lumen => 2×2100 = 4200 lumen.

But it’s just like a 60 watts lamp in yellow.

The Tl lamp is a model 827, very yellow light

I bought a model 865 day light, and it’s ok for me, but i don’t know where is the 4200 lumen.

Beantwoorden

13 februari 2018 om 10:23
krisztian Gebruiker

Dit noem ik nou kortingen Ibood :)

4 lampen gekocht alweer.

Beantwoorden

13 februari 2018 om 10:43

Dit noem ik nou leuke reacties, Krisztian :-)

Veel plezier met de lampen!

Beantwoorden

13 februari 2018 om 10:38
Pipodekloun Gebruiker

Bij de spots staat de specificatie ‘dimbaar’. Mag ik er vanuit gaan dat dat niet uitmaakt bij de armatuur, maar puur betrekking heeft op de lamp die erin wordt geplaatst?

Beantwoorden

13 februari 2018 om 10:50
Adberk65 Gebruiker

Dimbaarheid heeft inderdaad betrekking op de lichtbron, niet de armatuur.

Beantwoorden

13 februari 2018 om 11:29
Miko_ Gebruiker

Beste,

zijn de spots met betrekking tot “Inbouwspot Taurus” wel wit?

Groetjes

Beantwoorden

13 februari 2018 om 12:01

Dat klopt helemaal, Miko. De foto’s zijn correct. Deze spots zijn wit.

Beantwoorden

13 februari 2018 om 11:39
Miko_ Gebruiker

Beste,

de hanglamp Honesty, komt die ook zoals op de foto, met de behuizing waar alle 3 de lampen op aangesloten worden aan het plafond? Of zijn het 3 apart die aan het plafond bevestigd moeten worden?

Groetjes

Beantwoorden

13 februari 2018 om 12:06

Deze lamp wordt inderdaad compleet geleverd zoals getoond op de foto. Voor meer informatie zie de website van Philips (klik).

Beantwoorden

14 februari 2018 om 07:35
pansj Gebruiker

Beste moderator,

De 2 foto’s van het model Teqno verschillen inzake lichtbronnen. Welke worden exact geleverd?

Dank

Mvg

Beantwoorden

14 februari 2018 om 09:48

De Teqno wordt geleverd met de op de eerste foto zichtbare lichtbron.

Beantwoorden

14 februari 2018 om 08:09
ddaan Gebruiker

Goede morgen!

Passen in de inbouwspots Mira en in de Philips planet opbouwspot de lampen van Philips Hue? (deze zijn een stuk hoger dan normale spots)

Beantwoorden

14 februari 2018 om 12:40

Heb je voor mij het model Philips Hue lampen die je wilt gebruiken? Dan probeer ik dit even te achterhalen.

Beantwoorden

14 februari 2018 om 13:03
ddaan Gebruiker

Beste Bas,

Het gaat om de Philips hue – white and color ambiance – GU10

Beantwoorden

14 februari 2018 om 13:05
ddaan Gebruiker

Het gaat voornamelijk om de inbouwdiepte. Bij de inbouwspots kan er een ’slot’ aan de achterkant zitten

Maatvoering van de GU-10 losse philips hue lamp:

Afmetingen lxbxh 5 x 5 x 7,1 cm

Beantwoorden

14 februari 2018 om 13:11
Henkjandetuinman Gebruiker

De planet lamp is niet voor LED lampen dus die kan sowieso niet.

Beantwoorden

14 februari 2018 om 15:52

Hoi Daan,

Ik heb niet met zekerheid kunnen achterhalen of hij in de Mira past.

De inbouwdiepte die geadviseerd wordt is minimaal 105 mm. Dus ik verwacht geen problemen, maar kan het niet garanderen.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

15 februari 2018 om 09:50
eva864 Gebruiker

De planet heeft gewoon een GU10-fitting. De meegeleverde lamp is een (eco-)halogeen, maar normaal zou je die toch moeten kunnen vervangen door een LED?

Beantwoorden

14 februari 2018 om 09:04
kloete Gebruiker

Aangezien op 13.02.2018 uw programma niet toeliet om een tweede bestelling van 4 stuks ( Philips myLiving Spotlamp Teqno) te plaatsen, heb ik deze vandaag op 14.02.2018 toch kunnen uitvoeren. Mag ik daarom vriendelijk verzoeken om mijn bestellingen SO2025873 en SO2026999 te combineren waarbij u mij 1x verzendkosten tbv €5,95 retourneert? Met vriendelijke groet,

Beantwoorden

14 februari 2018 om 09:40

Hoi kloete,

Goed om te horen dat het alsnog gelukt is om jouw bestelling alsnog te plaatsen. Het is voor ons helaas niet mogelijk om jouw bestellingen samen te voegen.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

15 februari 2018 om 06:26
kloete Gebruiker

Beste BAS,

Hoezo: “Het is voor ons helaas niet mogelijk om jouw bestellingen samen te voegen”. Het ligt toch helemaal niet aan mij wanneer jullie systeem plots vierkant draait!? Het is toch gewoon een kwestie van fatsoen om de klant ten dienste te staan met wat hem toekomt. Ik ga er van uit dat met een beetje goede wil en met een kleine ingreep binnen de administratie 1 GRATIS verzending kan geregeld worden aangezien ik al eerder een zulk een voucherontving. Ik veronderstel ik dat dit hier nu ook wel mogelijk is.

Met vriendelijke groet,

Beantwoorden

15 februari 2018 om 09:47
eva864 Gebruiker

Als ik het goed begrijp, heb je 2 bestellingen geplaatst voor telkens 4 stuks. Aangezien je bij iBood standaard maximum 4 stuks per bestelling kan plaatsen en je dus voor 8 stuks altijd 2 bestellingen moet plaatsen en 2 keer verzendkosten moet betalen, ben je helemaal niet benadeeld door (al dan niet) een fout in het systeem van iBood. Dus live with it, of annuleer je bestellingen als dat niet lukt.

Beantwoorden

15 februari 2018 om 10:29

Hoi kloete,

Je kunt, zoals eva864 terecht stelt, maximaal 4 identieke artikelen per bestellingen kopen. Per dag kun je maximaal 4 bestellingen plaatsen. Voor losse bestellingen (bijvoorbeeld 2x 4 stuks) dienen altijd aparte verzendkosten betaald te worden.

Mocht je dit er niet voor over hebben, dan kun je jouw bestellingen altijd kosteloos annuleren via “Mijn iBOOD”.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

14 februari 2018 om 10:22
Mieke86 Gebruiker

Hallo,

De philips hanglamp attract heeft een geintegreerde dimmer. Is deze lamp echter ook aan te sluiten op een dimmer die aangesloten is op de elektrische installatie van ons huis?

Mvg Mieke

Beantwoorden

14 februari 2018 om 12:41

Goede vraag, Mieke. Dit ga ik even navragen.

Beantwoorden

15 februari 2018 om 00:22
whisperT Gebruiker

Inbouwspots agena,, zijn die verstelbaar of schijnen ze maar uit één hoek?

Beantwoorden

15 februari 2018 om 00:51
Moderator Niek Moderator

Goedenavond whisperT,

In de specificaties staat dat ze draaibaar zijn.

Beantwoorden

15 februari 2018 om 04:30
Risamlal Gebruiker

Worden er lampjes bij de Spotlamp Idyllic geleverd? Zijn dit GU10 lampjes?

Beantwoorden

15 februari 2018 om 10:11

De lichtbronnen zijn geïntegreerd. Ze worden dus meegeleverd en zijn niet te vervangen.

Beantwoorden

15 februari 2018 om 08:48
dj44 Gebruiker

Bij de Philips Blossom tuinlamp spreken jullie over een bewegingssensor.

Dit vind ik niet terug op de Philips website of bij de specs op iBood.

Graag verifiëren dat dit effectief erop zit.

Mvg

Beantwoorden

15 februari 2018 om 09:24
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen dj44,

Ik zie alleen dag- en nachtsensor staan, maar geen bewegingssensor. Waar zie je dat staan?

Beantwoorden

15 februari 2018 om 13:03
Miko_ Gebruiker

Beste,

ik zie dat er bij de inbouwspots Alcor staat dat de lichtbron meegeleverd wordt. Is dit ook effectief zo? Dit omdat er bij de andere spots staat dat er geen lichtbron meegeleverd wordt.

groetjes

Beantwoorden

15 februari 2018 om 13:09

Yes, de lichtbronnen worden meegeleverd :-)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.