12 februari 2018 om 00:00
iBOOD

Tefal Pannen

Tefal Pannen
Nóg lekkerder koken

Met deze verschillende pannen van het gerenommeerde Tefal ben jij elk recept de baas. Of je nu gaat bakken, braden, grillen of sauteren, deze pannen krijgen het gedaan. Dankzij de innovatieve Thermo-spot weet je daarnaast altijd precies wanneer je pan is opgewarmd; veel makkelijker wordt het niet!

12 februari 2018 om 07:01
ejrderks Gebruiker

Mag de hapjespan in de vaatwasser?

Beantwoorden

12 februari 2018 om 09:47
Moderator Bas iBOOD Moderator

Nee, deze is niet geschikt voor de vaatwasser.

Beantwoorden

12 februari 2018 om 10:25
danitones Gebruiker

Kan de wok in de vaatwasser?

Beantwoorden

12 februari 2018 om 10:49
Susantigoon Gebruiker

Ligt aan de grootte van de vaatwasser…

Beantwoorden

12 februari 2018 om 10:50

Deze wok is niet vaatwasserbestendig.

Beantwoorden

12 februari 2018 om 11:01
bertiemeck Gebruiker

Zijn de handvaten van de kookpannen geschikt ze om meteen zonder pannenlappen van het vuur te halen, m.a.w. worden deze net zo heet als de pan?

Beantwoorden

12 februari 2018 om 11:49
nurlinksfahren Gebruiker

Ze worden niet gloeiend heet.

Beantwoorden

12 februari 2018 om 11:56
bertiemeck Gebruiker

@nurlinksfahren

Bedankt voor je antwoord. Dat wilde ik weten. Warm, maar niet heet dus, met mijn artrose aan de polsen is het belangrijk voor me om te weten, dat er geen extra pannenlappen nodig zijn.  Ik ga de pannen overwegen. Fijne dag nog :)

Beantwoorden

12 februari 2018 om 13:26
Nellesteijn Gebruiker

Wel belangrijk dat de vlammen niet onder de pan vandaan komen (zoals altijd aan te raden is). Anders worden de handvatten natuurlijk gewoon heet.

Beantwoorden

13 februari 2018 om 10:06
Susantigoon Gebruiker

Dat is idd het meest voorkomende euvel voor oververhitte handgrepen op het fornuis: een té kleine pan op een té grote hittebron.

Beantwoorden

12 februari 2018 om 13:07
Candice21 Gebruiker

Hi

The casseroles mention only stainless steel. But just to be sure, do they have a non-stick coating?

Many thanks

Beantwoorden

12 februari 2018 om 15:07

We’re not sure about this. I can find some conflicting information, so I can’t tell you for sure. I’m sorry.

Beantwoorden

13 februari 2018 om 14:27
Candice21 Gebruiker

Ok but I need to be sure before I purchase it. Some other sites show a non-stick coating for the same pan and I don’t want that. I need to know if it’s pure stainless steel and only then can I purchase it.

Beantwoorden

12 februari 2018 om 14:26
michealmcdermot Gebruiker

Mag de koekenpan in de vaatwasser?

Beantwoorden

12 februari 2018 om 14:40

Deze koekenpan is niet vaatwasserbestendig.

Beantwoorden

12 februari 2018 om 14:41
BusdriverTheo Gebruiker

Waarom zijn de verzendkosten van de steelpan 8,95 en van alle andere pannen 5,95?

Beantwoorden

12 februari 2018 om 17:16

Dit was een fout aan onze zijde. Er stond een te hoog gewicht in het systeem. We hebben de verzendkosten aangepast. Deze bedragen nu ook € 5,95.

Beantwoorden

12 februari 2018 om 17:03
eenzwerver Gebruiker

Waarom opeens 8,95 verzendkosten dit was de reden waarom ik niet een steelpan bestel.

Beantwoorden

12 februari 2018 om 17:16

Dit was een fout aan onze zijde. Er stond een te hoog gewicht in het systeem. We hebben de verzendkosten aangepast. Deze bedragen nu ook € 5,95.

Beantwoorden

12 februari 2018 om 17:35
pippe31 Gebruiker

zijn alle anti-aanbakpannen giftige dampoen uitscheidende materialen vrij?

Beantwoorden

12 februari 2018 om 22:39
tang Gebruiker

Anti aanbakpannen met een Teflonlaag scheiden altijd giftige dampen af bij oververhitting.

De veelbesproken stof, PFOA, is al geruime tijd verboden, dus hiervan zal je geen last hebben, maar (andere) giftige dampen kunnen altijd.

Zelfs de walm van verbrande olie is giftig.

Beantwoorden

13 februari 2018 om 11:37
sandhaas Gebruiker

Niks mis met de deals denk ik.
Net de 28cm hard titanium koekepan gekocht. Prijzen zijn minimaal 35 euro als ik het zo kan vinden.

Beantwoorden

13 februari 2018 om 11:40
sandhaas Gebruiker

Oh ja, iBood.

Vermeld even hoe de pannen te behandelen. Wij hebben inductie, maar er is mij door Tefal zelf geadviseerd om de pannen niet te snel op te warmen en zeker niet op de hoogste stand te gebruiken. Ik krijg inmiddels mijn 3e pan terug vanwege blaasjesvorming in het bakoppervlak.
Bij inductie NOOIT de booster gebruiken en dus maximaal op standje 8 bakken.

Beantwoorden

14 februari 2018 om 20:11
tang Gebruiker

Had dat advies van Tefal dan opgevolgd, dan had je niet 3 maal een pan vernield.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.