15 februari 2018 om 00:00
iBOOD

Thomas Ovenschalen

Thomas Ovenschalen
Ovengerechten 

Het ovengerecht heeft veel voordelen. Ten eerste is de smaak vaak beter, doordat het gerecht minimaal een half  uur suddert in de oven. Ten tweede is het ideaal voor werkende ouders. Bereid het gerecht 's ochtends  voor. 's Avonds alleen je tienerdochter nog even vragen om de oven aan te zetten en klaar is Kees. Lang leve het ovengerecht! 

Moet je wel de juiste schaal hebben natuurlijk. Laten we die nou net aanbieden, van Thomas by Rosenthal Group. 

15 februari 2018 om 17:13
Mr._K_Bakker Gebruiker

Hallo,

Ik heb een vraag betreft het product: 2x Thomas Ovenschaal (maat 39×24cm) De vraag luid: Hoe diep is de ovenschaal?

Bij voorbaad dank voor uw antwoord,

Mr K Bakker

16 februari 2018 om 06:05
Iris-4444 Gebruiker

Dit had ik ook graag geweten..

15 februari 2018 om 17:59
Binnenmars Gebruiker

Ik heb van het hele merk nog nooit gehoord, maar ze lijken wel heel erg op deze: http://www.xenos.nl/koken-en-bakken/ovenschalen/ovenschaal-o-cuisine-39×24-cm

Daar staat bij 6 cm en dat lijkt aardig te kloppen met het plaatje.

15 februari 2018 om 19:30
Mr._K_Bakker Gebruiker

Bedankt voor de info, maar helaas werkt je link niet en verder kan ik het product niet vinden op de site en tevens lijkt het van een ander merk

15 februari 2018 om 22:58
SuusjeV Gebruiker

Thomas is toch best een bekend merk in de keuken. Ik heb er ook een messen en pannenset van gekocht een jaar of 12 geleden. Gebruik ze nu nog.

Heb de schalen gekocht, met de kwaliteit zal het wel goed zitten.

16 februari 2018 om 08:07
limewar Gebruiker

Volgens mij klopt er iets niet met de laatste ovenschaal “Ovenschaaltje met deksel | 0.3 L”.

Ik veronderstel dat dit 3.0L moet zijn? Zou anders maar een klein schaaltje zijn.

16 februari 2018 om 11:12
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dat is helemaal correct, limewar. We passen dit direct aan.

Bedankt voor je alertheid!

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.