27 april 2018 om 00:00
iBOOD

Schott Zwiesel

Schott Zwiesel
Handig dubbelwandig

Dankzij deze Flash Sale van Schott Zwiesel haal je glazen, kommen en en een schenkkan van topkwaliteit in huis. Alle producten zijn dubbelwandig, wat betekent dat je ze zowel voor koude als warme dranken kunt gebruiken. De temperatuur van jouw handen heeft geen invloed op de temperatuur van het drankje en bij warme drankjes loop je ook geen risico om je handen te verbranden als je het glas vasthoudt. Handig!

27 april 2018 om 10:18
SvenOrgane Gebruiker

Wat is de hoogte van

6x Schott Zwiesel Dubbelwandige Mok | 300 ml

Ik vind dit niet meteen terug in de specificaties en zou dit willen weten om te kijken of ik deze onder mijn espresso apparaat kan zetten.

Beantwoorden

29 april 2018 om 12:49
SammyJo Gebruiker

Hier ook dezelfde vraag! Graag wat feedback aub!!

Beantwoorden

29 april 2018 om 14:32
Moderator Lex Moderator

Beste SvenOrgane en SammyJo,

Helaas kan ik de hoogte van deze glazen niet vinden.
Wel heb ik een ander dubbelwandig glas zonder oor gevonden met dezelfde inhoud. deze is 10.6cm hoog.
Ik weet niet of dit dezelfde hoogte is als het aangeboden glas maar dit is de beste benadering die ik kan vinden.

Gr, Lex

Beantwoorden

3 mei 2018 om 09:39
DinoRaalte168 Gebruiker

Hallo, ik heb mijn bestelling betaald via i-deal. Nu staat er in mijn status nog steeds verwerking. wanneer kan ik de bestelling verwachten?

Heb nog steeds geen bericht ontvangen over de bestelling.

Beantwoorden

3 mei 2018 om 10:07
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Dino,

Ik zie dat je pakketje op dit moment wordt ingepakt en vervolgens verzonden zal worden.

Excuus voor de (kleine) vertraging!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.