27 april 2018 om 00:00
iBOOD

Brulo Windschermen

Product expert aanwezig

Brulo Windschermen
Genieten uit de wind ✹ 

De zon mag zich dan wel wat minder laten zien, maar de frisse buitenlucht blijft heerlijk! Jammer genoeg heeft Moeder Natuur de neiging om die frisse lucht te combineren met een fikse dosis wind, waardoor het allemaal een stuk minder aangenaam aanvoelt dan je in eerste instantie zou denken. Gelukkig kan je dat tegengaan met een van deze windschermen van Brulo en bijhorende accessoires!

Product Expert

Gedurende de Flash Sale zal de Brulo Expert meerdere malen per dag aanwezig zijn om al je vragen te beantwoorden.

27 april 2018 om 01:04
Bussloo Gebruiker

Wat is de meerwaarde van de mast? Ik heb een scherm en en anker en die voldoen prima!

Beantwoorden

27 april 2018 om 08:45
Official Product Expert Brulo-Expert Official Product Expert

Goedemorgen,

De meerwaarde van de mast is als u geen muur/paal heeft om het console/windscherm aan te bevestigen dat u hiervoor de mast kan gebruiken. Heeft u een plek in de tuin waar u het console aan kan bevestigen, dan is de mast overbodig.

Met vriendelijke groet,

Brulo-team

Beantwoorden

29 april 2018 om 08:27
Grrrrrene Gebruiker

Toen ik jaren geleden zo’n windscherm kocht, zat zo’n mast er gewoon bij. Bedoelt u dat die niet langer meegeleverd wordt? Ik was daar blind van uit gegaan.

Ik heb de mast zelf vastgemaakt aan een granieten parasolvoet. We gebruiken hem vooral als zichtscherm, maar hij heeft al behoorlijk wat wind meegemaakt. Via een bevriende staalboer heb ik een verloopplaat laten maken van het Ø13 115×115mm gatenpatroon van de parasolvoet naar het Ø6 60 x 65 gatenpatroon van de mast. Zodoende kan ik nu na het seizoen alles weghalen en houd ik geen clipje over op het terras waar je over kunt struikelen. De opstelling van de mast is nu ook flexibel.

Beantwoorden

27 april 2018 om 07:17
N.Mooijer Gebruiker

Wat is de lengte en van welk materiaal is deze mast?

Beantwoorden

29 april 2018 om 07:09
snarf60 Gebruiker

Ik wacht op het zelfde  antwoord ?

Waarneer wordt deze vraag door de expert beantwoord

Beantwoorden

29 april 2018 om 08:50
Grrrrrene Gebruiker

Vooropgesteld dat ik niet weet of ik mijn systeem via Brulo heb, maar dat lijkt me gewoon een tussenhandelaar die via een Chinese producent deze windschermen inkoopt. Je ziet deze onder diverse namen online staan en ze zijn allemaal exact identiek qua kleuren, afmetingen, bevestigingssysteem… Als Brulo dat zelf had bedacht, zouden ze al die partijen moeten aanklagen wegens het maken van 100% identieke kopieën ;-)

Mijn mast is gemaakt van aluminium en is ongeveer 1m hoog.

Beantwoorden

29 april 2018 om 18:42
Moderator Paul Moderator

De Product Expert geeft hieronder aan:

Het materiaal van de mast is RVS en de lengte is ca 170 cm.

Beantwoorden

27 april 2018 om 21:13
freakazoid Gebruiker

Beste,

Is een houten terras voldoende stevig om de eindpaal op te bevestigen? Eventueel door in een onderbalk mee te schroeven?

Alvast bedankt

Beantwoorden

27 april 2018 om 23:16

Goedeavond,

Wegens geen kennis van de dikte van de materialen kunnen wij het niet met 100% zekerheid zeggen. Echter als het een goede  houtenbalk is die eronder zit en u gebruikt de goede houtschroeven, dan kan het zeker.

Met vriendelijke groet,

Brulo-team

Beantwoorden

28 april 2018 om 01:46
vandecruys Gebruiker

Vorige keer windscherm 150 x300 gekocht , vorige week geplaatst goede kwaliteit en simpel te plaatsen. Degelijk matriaal ook

Beantwoorden

28 april 2018 om 01:47
vandecruys Gebruiker

Enkel de bij geleverde muurplugge stellen niets voor , das enigste negatieve opmerking

Beantwoorden

29 april 2018 om 08:58
Grrrrrene Gebruiker

Hmm, had ik hier geen last van. Ding hebben we 3 jaar geleden opgehangen en hangt nog altijd muurvast. Ik vind het een hele uitvinding: neemt normaal geen ruimte in, maar als je wil heb je er even een “schutting” staan om zicht of wind tegen te houden. De kwaliteit is in ieder geval dik in orde :)

Beantwoorden

28 april 2018 om 08:02
wllmths Gebruiker

Goeiemorgen,

Ik begrijp dat als ik een breedte van 6 m tussen 2 muren wil afschermen, ik de dubbele cassette in het midden moet plaatsen. Kan het ook anders, namelijk 1 vaste cassette aan elke muur en een (wegneembare) “sluitpaal” in het midden?

Mvg,

Willem

Beantwoorden

28 april 2018 om 08:51
PeterVanSteen Gebruiker

Er bestaat zoiets als een voetplaat waar je zo’n sluitpaal kunt inschuiven (en weer uitschuiven uiteraard).  Die zit niet in de aanbieding jammer genoeg, anders had ik de aankoop overwogen.  Ik wil geen zo’n paal permanent pal in ‘t midden wan mijn mijn terras.  Jij zult twee van die dingen nodig hebben vermoed ik.

Beantwoorden

28 april 2018 om 09:22

Goedemiddag,

Bovenstaande is inderdaad wat u nodig heeft. Via Brulo.nl (https://www.brulo.nl/windschermen/446/voetstuk-windscherm) is deze accessoire te bestellen ( verlaagde prijs). Met twee van deze voet accessoires kunt u de paal van het windscherm verwijderen bij niet gebruik van het scherm.

Met vriendelijke groet,

Brulo-team

Beantwoorden

29 april 2018 om 07:10
snarf60 Gebruiker

Wat is de lengte en van welk materiaal is deze mast?

Beantwoorden

29 april 2018 om 08:43

Goedemorgen,

Het materiaal van de mast is RVS en de lengte is ca 170 cm. Maar is net iets korter dan het console van de windscherm.

Met vriendelijke groet,

Brulo-team

Beantwoorden

29 april 2018 om 23:13
pzijlstra Gebruiker

Vorige week een ander scherm besteld hier en wordt morgen verzonden (http://www.ibood.com/home-living-nl/nl/product-specs/36117/110782/dubbele-windschermen.html).

De brulo is iets kleiner maar wel stuk duurder dan die ik hier heb gekocht. Zit het verschil in materiaal? Nu kan ik evt nog een keuze maken om te switchen, al zal t allemaal wel aardig op elkaar lijken qua kwaliteit. Vergelijkbaar net van Cranenbroek spul denk ik?

Beantwoorden

30 april 2018 om 07:40

Goedemorgen,

Zonder het andere product daadwerkelijk gezien te hebben kunnen wij u maar beperkt adviseren.
Wat wel een feit is dat ons product van aluminium is en het product dat u besteld heeft is van staal. 
De windschermen van Brulo gebruiken ook veel minder plastic dan veel van onze mede aanbieders van de windschermen.

Met vriendelijke groet,

Brulo-team

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.