30 april 2018 om 00:00
iBOOD

Loungesets

Loungesets
Laat die lentezon maar schijnen!

De lente is misschien wel ons favoriete seizoen, want in deze periode kun je voor het eerst weer op een terrasje of in het park zitten. Of beter nog: in je eigen tuin!

En vertoeven in je eigen tuin was nog nooit zo fijn als met deze loungesets. De sets bieden genoeg plek om met je hele gezin of al je vrienden te genieten van het lentezonnetje!

30 april 2018 om 00:23
Eric-Hartman Gebruiker

“ Deze grijze loungeset bestaat uit een tweezitsbank, twee stoelen en een salontafel. De set biedt dus genoeg plek om met je hele gezin of al je vrienden te genieten van het lentezonnetje! ”   Dan mag je wel niet al te veel vrienden hebben. ????

Beantwoorden

1 mei 2018 om 10:39
Official Product Expert Loungeset-Expert Official Product Expert

:), dan toch maar de exquisit?

Beantwoorden

30 april 2018 om 01:29
cardwizard Gebruiker

Wij zijn op zoek naar een set zoals dit, ik vind alleen de kwaliteit en het zitcomfort zeer moeilijk te bepalen via internet, we hebben pas geleden in een winkel diverse sets getest en er zit behoorlijk verschil in dit hele gebeuren

Even een snelle zoektocht en de duurste set is toch al 100 euro goedkoper te vinden:  https://saleshop.nl/product/exquisit/

Beantwoorden

30 april 2018 om 01:44
DornoD Gebruiker

Saleshop rekent hogere verzendkosten en geeft maar 12 maanden garantie, hier 2 jaar. 
Het is dan nog steeds goedkoper, maar wel een kleiner verschil. 
Ik ben het met je eens dat het lastig is om online het zitcomfort te kunnen beoordelen.

Beantwoorden

1 mei 2018 om 07:12
Nietjesmachine Gebruiker

Die 12 maand is niet wettelijk. 2 jaar ben je verplicht als handelaar, de eerste 6 maand zelfs met bewijslast dat die niet zou gelden bij de handelaar.

Nu, ibood doet dat af en toe ook hoor, zoals met de buitenkeuken een paar dagen geleden.

Beantwoorden

1 mei 2018 om 10:41

24 maanden volledige garantie, en we hebben toch nog de beste prijs.

Beantwoorden

1 mei 2018 om 07:19
Nietjesmachine Gebruiker

PE-rattan, dat is zoals zeggen: nylon zijde. Polyethyleen is polyethyleen en rattan is een natuurproduct. Wicker zou de juiste omschrijving zijn.

En dat is jammer, want veel consumenten vergissen zich zo. Ik ben al lang op zoek naar een degelijke rattan tuinset, maar kom dan helaas via Google door dit soort omschrijvingen nutteloze aanbiedingen tegen.

PE in combinatie met synthetische kussenhoezen betekent schokken, schokken en nog eens schokken. Tenzij je antistatisch bent, beleef je aan dit soort sets weinig plezier imho.

Beantwoorden

1 mei 2018 om 10:40

Tot heden hebben we geen statische meldingen gekregen :)

Beantwoorden

1 mei 2018 om 16:07
Nietjesmachine Gebruiker

En hoe heb je de wetten van de fysica weten te omzeilen?

Beantwoorden

2 mei 2018 om 11:45

Geen idee, nooit last van gehad.

Net zoals de vele andere kopers, die al een van deze sets thuis hebben.

Beantwoorden

2 mei 2018 om 11:51
Luukboogaard Gebruiker

Top ik heb er net 1 besteld! hoef ik geen tuincentra meer te bezoeken.

Beantwoorden

2 mei 2018 om 12:15
alonsw Gebruiker

Hallo zijn deze kussen waterafstotend?

Beantwoorden

2 mei 2018 om 19:43
Siddartha Gebruiker

zijn ze allemaal zo druk qua belijning dit is een vertekend beeld op de foto?

Beantwoorden

2 mei 2018 om 17:03
Nietjesmachine Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Goedenavond nietjesmachine, Bedankt voor het melden. Ik ga dit even doorgeven zodat dit intern bekeken kan worden. Zou je het ook even kunnen mailen naar community@ibood.com? Alvast bedankt.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.