3 mei 2018 om 00:00
iBOOD

Catchii Servies

Catchii Servies
Eten in de jungle

Het servies in deze Flash Sale komt uit de Birds of Paradise en South African Garden collectie. Het is een bonte collectie met beschilderingen van papegaaien, kevers, lovebirds en flamingo's die een absoluut wauw-effect geven aan elke tafel. Zo dineer je midden in de jungle! 

3 mei 2018 om 01:23
Pvdvenis Gebruiker

Oké…. ik weet dat smaken verschillen… maar serieus…. dit is zo kitsch dat toch niemand het koopt? Of wel? Waarschijnlijk raakten ze het via de normale kanalen niet kwijt… in de kliko was ook een optie geweest, maar nee, laten we de klanten van iBood er maar mee lastig vallen… :-) oké ik draaf door :-)

3 mei 2018 om 01:29
Moderator Ruben Moderator

Beste Pvdvenis,

Zoals je zelf al aan gaf heeft gelukkig iedereen een andere smaak en ik moet zeggen dat ik deze beschilderingen best wel leuk vind, en juist een beetje uit de eentonigheid die je vaak bij servies ziet.

Groetjes

Ruben

3 mei 2018 om 07:27
unidentified Project-Id-Version: iBOOD Report-Msgid-Bugs-To: POT-Creation-Date: 2016-10-06 09:42+0200 PO-Revision-Date: Last-Translator: Gijs van Lammeren Language-Team: iBOOD Language: nl_NL MIME-Version: 1.0 Content-Type: text/plain; charset=UTF-8 Content-Transfer-Encoding: 8bit X-Poedit-KeywordsList: __;_e X-Poedit-Basepath: . X-Generator: Poedit 1.8.2 X-Poedit-SearchPath-0: .. X-Poedit-SearchPath-1: ../../../themes/ibood X-Poedit-SearchPath-2: ../../../plugins/ibood-varnish

Haha, dit vind ik dan juist weer echt te gek! Het is dat we dan ons hele servies moeten gaan vervangen, maar oh, wat zou ik dat graag doen! :-)

4 mei 2018 om 00:21
Susantigoon Gebruiker

Inderdaad, smaken verschillen, goddank.

Dit kan wmb prima, en dan zeker de kever en de kraanvogel, op de (buiten)tafel.

Laat maar komen die zomer!

3 mei 2018 om 13:21
MVagusta Gebruiker

Je kan hiermee eens gek doen… mijn broer heeft zo’n servies, maar dan met een pauw op. Hij vond dat servies méér dan schitterend, want onze familienaam is De Pauw :-D

5 mei 2018 om 10:36
abcdefgh70 Gebruiker

Goedemorgen, ik wil graag weten of het aardewerk of porselein is

5 mei 2018 om 10:41
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen abcdefgh70,

In de omschrijving staat dat ze van porselein zijn :-)

5 mei 2018 om 10:39
abcdefgh70 Gebruiker

Ps Hebben de koffiekoppen wel een oor want dit is niet zichtbaar

5 mei 2018 om 10:43
Moderator Niek Moderator

Deze koffiekoppen hebben geen oor.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.