3 mei 2018 om 00:00
iBOOD

Curver Prullenbakken

Curver Prullenbakken
Het oer-Hollandse merk….

Curver maakt al sinds jaar en dag producten die in geen enkel huishouden mogen ontbreken. Natuurlijk zijn er de vele vershoudbakjes die ze maken en verkopen maar ook op het gebied van afvalbeheer hebben ze een reputatie hoog te houden.

Klinkt ingewikkeld? Is het niet.

Want met afvalbeheer bedoelen we gewoon heel simpel je rommel wegsmijten in de prullenbak! Van Curver! En die vind je in deze Flash Sale. Simpel toch. :)

3 mei 2018 om 06:23
idigbo Gebruiker

Admin

foto van 40l prullebak is geen pedaal maar een push deksel.

Welke is het dat jullie verkopen?

grt

Beantwoorden

3 mei 2018 om 07:03
Moderator Ruben Moderator

Beste idigbo,

Ik heb dit gemeld bij iBOOD en zij pakken dit op zodra er iemand is, als ik het antwoord weet laat ik het je weten.

Groetjes,

Ruben

Beantwoorden

3 mei 2018 om 11:59
Moderator Bas iBOOD Moderator

De foto’s waren niet correct, we hebben dit vanochtend direct aangepast!

Bedankt voor je alertheid.

Beantwoorden

16 mei 2018 om 19:58
johanna49 Gebruiker

Curver Decobin Pedaalemmer (50 L
Heb een zwarte besteld maar een bruine gekregen ?

Beantwoorden

19 mei 2018 om 14:35
Cooperator Gebruiker

Ik precies hetzelfde. Als dit onder zwart verstaan wordt, dan weet ik het ook niet meer. Beetje teleurstellend.

Beantwoorden

29 mei 2018 om 09:56
Fadi_Malti Gebruiker

Hier ook een zwarte besteld, maar bruine gekregen. iBood ticket ingeschoten, maar geen reactie ontvangen! Wil dit ding helemaal neit!

Beantwoorden

29 mei 2018 om 10:40

Goedemorgen,

Dat is vervelend! Zou je via “Mijn iBOOD” op onze website een serviceverzoek “Verkeerde levering” willen aanmaken (indien nog niet gedaan)? Dan hebben mijn collega’s direct alle gegevens bij de hand om dit z.s.m. voor je op te pakken.

@Fadi: ik ga mijn collega hier op wijzen!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

29 mei 2018 om 10:58
Moderator iBOOD Webcare Moderator

Beste Fadi, 

Op 18 mei om 10:17 uur heb je per email een reactie ontvangen op jouw serviceverzoek. Is dit bericht met het RMA nummer in de titel per abuis in het spamfilter van jouw mailbox terecht gekomen?

Met vriendelijke groeten, 
iBOOD Webcare Team

Beantwoorden

30 mei 2018 om 09:48
Fadi_Malti Gebruiker

Hi,

In de mail staat dat de ‘Kwaliteitsafdleing’ ernaar ging kijken en dat deze een passende oplossing zouden mailen. Tot vandaag (12 dagen later), geen mail ontvangen.

Groet.

Beantwoorden

30 mei 2018 om 10:17

Hoi Fadi_Malti,

Zij zijn er inderdaad nog mee bezig en deze case zeker niet uit het oog verloren.

Heb je wellicht voor mij een foto van de streepjescode (met EAN-code) die op de (verpakking van de) prullenbak zit? Zou je deze kunnen mailen naar community@ibood.com?

Groeten,
Bas

Beantwoorden

31 mei 2018 om 10:35
Fadi_Malti Gebruiker

Beste Bas,

Ik heb de verpakking niet meer. Wellicht kan ieman anders op dit forum de EAN-code mailen? Ik geloof dat wij allemaal met hetzelfde product zitten.

Groet

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.