3 mei 2018 om 00:00
iBOOD

Boltze Wandrekken

Boltze Wandrekken
Pronken met je muur

De wandrekken van Boltze zijn praktisch én decoratief. Zo stal je er niet alleen je boeken op uit, maar zijn ze bij uitstek de plek om je mooiste items uit te stallen. Je schatten uit het buitenland, foto's van geliefden, fijne sfeerlichtjes en vaasjes bijvoorbeeld. Kortom, ze zijn een aanwinst voor iedere muur!

4 mei 2018 om 15:38
Maxie_026 Gebruiker

Wordt dit geleverd inclusief montagemateriaal?

Beantwoorden

4 mei 2018 om 16:21
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Maxie,

Over welke specifieke deal gaat je vraag? En bedoel je voor montage van het rek zelf, of om bijvoorbeeld aan de wand te hangen?

Groeten,
Bas

Beantwoorden

5 mei 2018 om 02:15
dries.peeters Gebruiker

Beste,

Ivm de Franco modellen.

Wat is de kleur waarin deze vervaardigd zijn? Is dit zwart?

Met vriendelijke groeten,

Dries

Beantwoorden

5 mei 2018 om 22:50
Moderator Niek Moderator

Goedenavond dries.peeters,

Ik heb een foto kunnen vinden waar de kleur duidelijk op te zien is en ze zijn powder coated zwart.

Beantwoorden

5 mei 2018 om 12:04
Wim24 Gebruiker

Leuk lokkertje die foto… alleen de wandrekken die op de foto te zien zijn zitten niet in de aanbieding…

Beantwoorden

6 mei 2018 om 10:55
Susantigoon Gebruiker

Neem mij niet kwalijk, maar ik vind het sowieso al heel wat voor een berg gecoat ijzerdraad.

Beantwoorden

6 mei 2018 om 23:26
Dirk_Jan_S Gebruiker

Hallo Wim,

Volgens mij is het wandrek op de foto de Fjällbo stellingkast, te koop voor 60 euro bij een op veel plekken aanwezige grote Zweedse “meubelzaak”.

Beantwoorden

6 mei 2018 om 15:58
i love you Gebruiker

Ja vindt ook een lokkertje die mooie hoge op de foto en kleintjes op de site

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.