4 mei 2018 om 00:00
iBOOD

Bertazzoni

Product expert aanwezig

Bertazzoni
Cook beautifully..

Bertazzoni combineert comfort en luxe met strak Italiaans design. Koken in schoonheid. 

Product-Expert

De expert is op het forum aanwezig op vrijdag en zondag. Zaterdag is hij aan het koken voor familie, vermoedelijk op een Bertazzoni fornuis. 

4 mei 2018 om 13:32
kloete Gebruiker

Heeft er iemand ervaring met dit merk? Ik had er, eerlijk gezegd, voorheen nooit van gehoord….

Beantwoorden

5 mei 2018 om 22:57
motormuis001 Gebruiker
7 mei 2018 om 06:22
kloete Gebruiker

Als “IK” ervaring heeft met dit merk, zou “IK” dan ook willen meedelen welke ervaring ie hiermee heeft? Hartelijk dank bij voorbaat Motormuis001.

Beantwoorden

7 mei 2018 om 23:30
motormuis001 Gebruiker

Dat zou ik best willen doen. Maar mij is meermaals meegedeeld (door iBOOD en door een stel ja-knikkers hier op dit forum) dat mijn mening, of de manier waarop ik daar blijk van geef, niet op prijs gesteld wordt. Dus helaas, je zult het zonder moeten doen.

Beantwoorden

4 mei 2018 om 13:51
Official Product Expert Bertazzoni-Expert Official Product Expert

Als product-Expert ben ik natuurlijk bevooroordeeld, maar op deze link vind u meer informatie over de fabrikant:

http://universal.bertazzoni.com/change-language?isocode=NL

Beantwoorden

5 mei 2018 om 00:13
rzwaaf Gebruiker

Bij geen van de fornuizen staan de afmeting. Moeten we die maar raden? Jammer weer van iBood/Bertazzoni (merk waar ik nog nooit van gehoord heb trouwens).

Beantwoorden

6 mei 2018 om 10:20

De fornuizen hebben een afmeting van 89,7breed x 60cm diep. De hoogte is in te stellen door het uitdraaien van de stelpoten onder het fornuis. De hoogte is daarmee flexibel 90,5cm (laagste stand) tot 94,5cm (hoogste stand) voor het gasfornuis en 96,5cm voor het inductie fornuis.

Via deze link komt u direct bij de producten, wellicht werkt dat beter voor u.

http://nl.lagermania.com/producten/fornuizen

Hier zijn alle modellen met bij behorende maatvoering terug vinden.

Bertazzoni is een authentiek Italiaans familie bedrijf sinds 1882. Hier gaan vakmanschap, design en engineering hand in hand.

Bertazzoni wordt inmiddels over meer dan 40 landen in de wereld gedistribueerd, en is in NL vertegenwoordigd door KitchenTech. Meer over Bertazzoni is terug te lezen via onderstaande link.

https://www.kitchentech.nl/bertazzoni

Beantwoorden

4 mei 2018 om 18:44
Idoibood Gebruiker

Beste Expert,

De site waar u naar verwijst herkent het type nummer niet van de fornuis met inductie niet. AMS95IND61CNE  De american serie ook niet. Kan je hierover meer informatie geven?

Beantwoorden

6 mei 2018 om 10:23

Beste Idoibood,

via deze link kom je direct bij het fornuis.

http://nl.lagermania.com/producten/americana-series/fornuizen/90-cm-5-zones-elektrische-inductie-oven

Ik zie ook dat het type nr. niet matcht, echter het fornuis wat via deze link staat, is qua specificaties gelijk. De kleur in onze aanbieding is geheel mat zwart. Vandaar dat de code eindigt op NE. Nero full black. Dit betreft het nieuwste model uit de collectie.

Beantwoorden

4 mei 2018 om 19:48
Fransmarijk Gebruiker

Beste Expert,

Ik zie nergens afmetingen, of kijk ik maar half?

Alvast bedankt voor respons

Beantwoorden

4 mei 2018 om 22:52
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Fransmarijk,

Van welke deal wil je de afmetingen graag weten?

Beantwoorden

6 mei 2018 om 10:25

Beste Niek,

Via dit linkje kom je direct bij de fornuizen uit, als je daar klikt op de uitvoering zie je tevens een maatschets van het fornuis.

http://nl.lagermania.com/producten/fornuizen

Beantwoorden

4 mei 2018 om 20:48
aux Gebruiker

@Bertazzoni-Expert

Heeft de oven een pyrolise functie voor de reiniging?

Welke 11 ovenfuncties zijn het precies?

Beantwoorden

6 mei 2018 om 10:37

De oven is niet voorzien van een Pyrolyse functie.

De oven functies zijn,

Pizza functie, Bovenwarmte, Onderwarmte, Onder en bovenwarmte, Grill (extra breed), Grill met onderwarmte, Hetelucht, Grill met ventilator, Onderwarmte met ventilator, Ventilator assist met hetelucht,  Snel voorverwarmen. Tevens is de oven voorzien van een Ontdooi stand (lucht in beweging).

Beantwoorden

4 mei 2018 om 21:44
aux Gebruiker

Ik vraag me ook nog af of er een kerntemperatuurmeter bij zit?

Beantwoorden

6 mei 2018 om 10:39

Er is geen kerntemperatuurmeter in dit fornuis.

Beantwoorden

5 mei 2018 om 00:18
rzwaaf Gebruiker

Ik ga voor zo’n grote aanschaf toch liever naar een vertrouwd adres, waar ik zelf kan bepalen op welke dag en op welk tijdstip er bezorgd wordt, die tot in de keuken bezorgen ook al is er geen lift aanwezig, de apparatuur gratis installeren en meteen de oude apparatuur gratis mee terug nemen.

Beantwoorden

6 mei 2018 om 09:42
Carla & Guus Gebruiker

yep en als je googelt kom je bij n firma die erg goed is in prijs en dan scheelt het amper 100 euri met hier  en ook aan huis gebracht

Beantwoorden

5 mei 2018 om 08:47
Rob49 Gebruiker

Ja, daarom heb ik mijn nieuwe wasmachine ook gewoon in de winkel gehaald en niet hier. Dan is alles inclusief en hoef ik op mijn 69ste met een niet al te sterke rug niet aan een niet te tillen machine te gaan sjorren in de werkkast en dan maar iemand huren die dat komt doen. Dan maar netto iets meer betalen.

Beantwoorden

5 mei 2018 om 09:24
Thommie Gebruiker

Beste IBOOD. Het gaat vaak mis met afmetingen bij jullie. Ook nu weer. Die RVS achterwand ..hoezo geschikt voor een 20 of 40 CM werkblad..

Daarnaast staat er niet bij wat nu echt het verschil is tussen de twee producten (behalve voor die dikke werkbladen). Zal jullie helpen. De éen is 15mm dik en de andere 16mm. Jullie mogen uitzoeken welke ;-)

Beantwoorden

6 mei 2018 om 10:50

Er zijn 2 type rugwanden. De KTRW89X (650Hx900Bx16Dmm) voor de combinatie met het gas fornuis.  De KTRW91X (650H-887Bx15Dmm) voor de combinatie met het inductie fornuis.  Met een 20mm werkblad bedoelen we het deel van het gasfornuis waar de branders in zijn geplaatst. Ook wel de vangschaal.  Bij het inductie fornuis is het werkblad (het deel waar de kookzones in is geplaatst) 40mm hoog.

Beantwoorden

6 mei 2018 om 10:14
boutje74 Gebruiker

De Bertazzoni expert heeft bij het koken voor zijn familie op zijn Bertazzoni fornuis, waarschijnlijk ook iets te diep in het glaasje gekeken en ligt hij nog op 1 oor. ;-)

Kom op Ibood! Als jullie een expert hiervoor vragen, vraag dan iemand die wat sneller een antwoord kan geven op de vragen die sommige Ibood-ers hier hebben. Het is zo jammer als iemand zo lang op een antwoord moet wachten, waardoor hij net te laat is en zijn geliefde produkt al uitverkocht blijkt te zijn. En dit geldt trouwens niet alleen voor deze deal, maar voor meerdere deals. Ik hoop dat Ibood hier in de toekomst iets aan kan doen.

Beantwoorden

6 mei 2018 om 10:39

Wat is precies je vraag?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.