7 mei 2018 om 00:02
iBOOD

Fruit & Flowers

Fruit & Flowers
Kleur en smaak in je tuin..

Fruit smaakt nog lekkerder als het uit je eigen tuin komt. Scoor nu voordelige mixpacks fruitbomen. Daarnaast vind je in deze Flash Sale ook verschillende planten en bloemen om kleur aan je tuin te geven. 

7 mei 2018 om 00:00
Moderator Bas iBOOD Moderator

Tijdens deze flash Sale is er gedurende de dag een Product Expert beschikbaar die al jouw vragen over deze planten kan beantwoorden.

Beantwoorden

7 mei 2018 om 00:31
fahri Gebruiker

Zijn de hortensia geschikt voor in de tuin of zijn ze voor binnen?

Beantwoorden

7 mei 2018 om 00:45
Moderator Niek Moderator

Hallo fahri,

De Hortensia’s zijn geschikt voor in de tuin :-)

Beantwoorden

7 mei 2018 om 07:45
Nietjesmachine Gebruiker

Waterstruiken binnen in huis? Al gezien hoe groot dit wordt?

Beantwoorden

9 mei 2018 om 05:13
idronald Gebruiker

Als je ze jaarlijks snoeit kan je ze in een pot houden en worden ze niet zo groot.

Beantwoorden

7 mei 2018 om 00:55
joesoef Gebruiker

Jammer, geen selectie op kleur.

Blauw, blijftdat blauw? Altijd gedacht dat de gesteldheid van de grond van invloed is…

Beantwoorden

7 mei 2018 om 07:52
Nietjesmachine Gebruiker

Klopt. Blauw gaat naar roze, donkerblauw naar rood. Zuur plus aluminium betekent blauw, basischer is roder. Wit blijft wit.

Beantwoorden

7 mei 2018 om 01:30
sph888 Gebruiker

Waarom worden niet eetbare olijfbomen en vijgenbomen aangeboden tusent de eetbare fruitbomen?

Welk formaat potten wordt geadviseerd als je de fruitbomen niet in de grond wil planten?

Beantwoorden

7 mei 2018 om 06:26
kloete Gebruiker

de hoogte van de groei der rozen mag wel even aangegeven worden…

Beantwoorden

7 mei 2018 om 10:42
Official Product Expert Planten-Expert Official Product Expert

Dag Kloete,

Zie beneden:

Grootbloemige: 80-120 cm.
Polyantha: 60-80 cm.
Klimrozen: 200-300 cm.

Beantwoorden

7 mei 2018 om 06:38
Fidelis89 Gebruiker

8x Bessenmix gekocht onlangs samen met vrienden via hun account. 
16 stuks ontvangen dus.
Helaas SUPER KLEIN en van bepaalde zelfs stekjes ZONDER WORTEL…
Deze zomer zullen we er allesinds nog geen vruchten van plukken… Het leek een koopje maar als je dan de actie bekijkt in winkels zoals de aldi en Lidl waar ze struikjes verkopen van een halve meter hoog in volle bloei dan raad ik aan om ze daar te halen ipv op goed geluk te wachten tot die van iBood wortels schieten…

Beantwoorden

7 mei 2018 om 06:47
Grrrrrene Gebruiker

Jammer dat er geen mogelijkheid is om de hortensia’s op kleur te selecteren. Anders had ik zeker wat besteld…

Beantwoorden

7 mei 2018 om 10:15

Hallo Grrrrrene, de hortensia’s worden geleverd in 4 kleuren: 1x Snowball white- 1x Bouquet pink- 1x Blue wave (blue ) 1x Sibilla

Beantwoorden

7 mei 2018 om 07:18
stevenvh Gebruiker

Als ik de fruitbomen zie dan zien ze er meer uit als mini-fruitbomen waarbij de vruchten direct aan de stam groeien dan aan laagstam. Kunnen jullie dit verduidelijken?

Bedankti

Beantwoorden

7 mei 2018 om 10:17

Dag Stevenvh, de fruitbomen worden geleverd als spindels 1 jarige spindel van 93 cm groot, 
Beneden nog wat extra informatie, veel plezier met uw aankoop.

De bomen kunnen het hele jaar door geplant worden. De beste plek om de bomen te planten, is op een plekje in de zon. De bomen hebben namelijk zo’n 6 zonuren per dag nodig. Wanneer je ze op een goede plek plant en ze goed verzorgt, kun jij na een jaar al genieten van je eerste zelf gekweekte fruit.

De bomen zijn zelfbestuivend. Ze kunnen de winters doorstaan, maar het is toch aan te raden om de boompjes de eerste winter te beschermen tegen extreme vorst. De boompjes zijn ongeveer 1 meter hoog wanneer jij ze plant, maar worden groter. Hoe groot precies, verschilt per boompje.

Beantwoorden

7 mei 2018 om 10:28
stevenvh Gebruiker

Alvast bedankt, wel raar dat bij de beschrijving van de fruitbomen zelf het volgende staat:
Deze laagstam fruitbomen zijn bij levering ca. 80-120 cm hoog. Ze zijn 2-3 jaar oud en geven gelijk al veel fruit!

Wat spindels zijn weet ik niet maar ik zal het er maar op wagen *lol*

Beantwoorden

7 mei 2018 om 14:22
RoyD Gebruiker

Ik denk ook dat bij de fruitboomafbeeldingen photoshop overuren heeft gemaakt. Er zit onrealistisch veel fruit aan en te dicht op elkaar. Sommige bomen zouden gelijk knakken als er zo’n gewicht aan hing.

Beantwoorden

7 mei 2018 om 07:21
B3rtj3 Gebruiker

Worden de camelia’s als struik geleverd of als boom op stam?

Beantwoorden

7 mei 2018 om 10:18

Dag B3rtje3, de camelia’s worden als struik geleverd.

Beantwoorden

7 mei 2018 om 07:47
Edje1985 Gebruiker

Ik heb de vorige keer “klimrozen” gekocht, van de 4 stuks waren er 2 dood. Daarnaast doen de 2 levende alles behalve klimmen…

Geen goede ervaring met plantjes bestellen via internet dealers, ik voortaan gewoon naar een intratuin of iets dergelijks.

Beantwoorden

7 mei 2018 om 08:16
roxanneminten Gebruiker

Beste Ibood,

Hoe hoog is de magnolia bij verzending? Het lijkt uit de tekst dat deze al 3 meter hoog is, maar dat lijkt me sterk. Dank.

Beantwoorden

7 mei 2018 om 10:20

Beste Roxanneminten, de magnolia’s hebben een 45-50 cm hoogte bij aflevering. 
Veel plezier met uw aankoop.

Beantwoorden

7 mei 2018 om 09:25
ijv82 Gebruiker

Ik wacht nog op mijn fruitboompjes die een maand geleden geleverd zouden zijn… de bessenstruiken kwamen wel aan maar op het randje van leven en dood. Ik sla deze dus over

Beantwoorden

7 mei 2018 om 10:18

Vervelend om te horen dat je fruitboompjes nog niet geleverd zijn.

Ik ga mijn collega vragen dit voor je uit te zoeken en hierover bij je terug te komen.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

7 mei 2018 om 10:19

Dag Ijv82, dat is vervelend om te horen, wellicht is hier wat mis gegaan bij verzending. Kan u de klantenservice contacteren dan zal u een geheel nieuwe set ontvangen. Bedankt.

Beantwoorden

7 mei 2018 om 11:50
ijv82 Gebruiker

Ik heb ruim 2, als 3 welen weken geleden gemeld dat er iets mis lijkt te gaan. Tot nu toe niets concreterers gehoord als, we vragen het na en we komen er op terug.

Beantwoorden

7 mei 2018 om 22:08
Edje1985 Gebruiker

Op mijn verzoek is nooit een antwoord gekomen. Ga er dus maar niet van uit dat je dat ooit gaat krijgen

Beantwoorden

8 mei 2018 om 09:58

Dat is vervelend om te horen, Edje. Ik heb mijn collega’s gevraagd dit z.s.m. voor jou op te pakken!

Beantwoorden

7 mei 2018 om 10:36
theyskarolien Gebruiker

Wij hebben de vorige keer mini roosjes op stam besteld en aangelegen alleen jammer dat er er 2 van niet willen groeien en bloeien krijgen zelfs geen blaadjes

Beantwoorden

7 mei 2018 om 16:03
LBelangrijk Gebruiker
7 mei 2018 om 16:43
DavidGoeanaco Gebruiker

Ik denk het wel, meteen mijn order geannuleerd.

Reacties op de vorige verkoop van iBood waren ook niet echt positief over de geleverde producten.

Beantwoorden

7 mei 2018 om 17:25

Beste LBelangrijk, dit zijn niet dezelfde bomen inderdaad. Wij bieden 1 jarige spindels aan met duidelijk beeldmateriaal.

Veel plezier met uw aankoop.

Beantwoorden

8 mei 2018 om 08:27
FamSpan Gebruiker

Even gezocht op het woord spindels.

Een spindel betekent dat de bomen zijn ‘opgebonden’ rondom een stevige stok. Hierdoor kunnen we ze beter vervoeren en de bomen vallen niet gelijk om als je ze hebt geplant.

Beantwoorden

8 mei 2018 om 07:37
FamSpan Gebruiker

Beste expert.

Ik zit er toch aan te denken om de bomen te bestellen.

Stel ze voldoen toch niet aan de beschrijving zoals hierboven. Ze zijn kleiner, of komen bijna niet levend aan.

Hoe zit het met terugsturen?Ik bedoel hoe stuur je 5 bomen terug?

En als ze toch niet gaan groeien? Of bloeien?

Zit daar garantie op?

Ik hoor graag van je.

Gr Micky

Beantwoorden

8 mei 2018 om 11:08
Reimzter Gebruiker

Superleuk, die blauwe bessen! Dus ik wil gaan bestellen.. €8,95 verzendkosten?! Voor 4 takjes van 30 cm hoog. Hoe dan!

Beantwoorden

9 mei 2018 om 09:02
cuypz Gebruiker

Is de aanbieder dezelfde als in maart? Zo ja, dan is het een waardeloze aanbieder. In maart 24 rhodos gekocht, slechts 8x opgestuurd gekregen en dan ook nog onder rembours terwijl ze al via ibood betaald waren. Na 3 weken heeft ibood dan uit miserie maar mijn geld terug gestort. VER weg van blijven, want deze toeleverancier blijkt totaal onbekwaam om een zelf gecreëerd probleem tijdig en correct op te lossen! Of je kan hopen dat alles goed gaat natuurlijk…

Beantwoorden

9 mei 2018 om 23:54
Frans85 Gebruiker

Na jullie reacties toch maar geannuleerd. Belooft niet veel goeds.

Beantwoorden

28 mei 2018 om 21:39
bluesanr Gebruiker

4x Mediterrane Planten
advertentie De producten zullen 30-40 cm zijn bij levering.

waren allemaal rond de 10 cm. Eentje 20 cm, toch wel bedrieglijke reclame

Beantwoorden

28 mei 2018 om 23:02
Moderator Lex Moderator

Beste bluesanr,

Wat vervelend dat het product niet is geleverd zoals je had verwacht.
Ik heb je klacht doorgegeven aan de webcare afdeling.

Gr, Lex

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.