15 mei 2018 om 00:00
iBOOD

SeatZac

SeatZac
Schep een luchtje en ga zitten

Op de boot, in het park, op het strand of tijdens het kamperen. De SeatZac zorgt dat je overal heerlijk comfortabel zit. Ultralicht en compact te vervoeren in een handig draagtasje. Hoe dat kan? Omdat de SeatZac een vulling gebruikt die overal beschikbaar is: lucht!

• Gemaakt van enorm sterk polyester
  • Bam! Staat binnen 1 minuut.
  • Vulbaar met lucht, geen pomp nodig
  • Gratis draagtasje, handig!
  • Weegt slechts 750 gram
15 mei 2018 om 00:04
Pedr007 Gebruiker

Beste mensen, kijk even in de Blokker folder. Exact dezelfde voor €15 iBood heeft het niet meer …

Edited by: Paul
dat gaat om een andere afmeting dan iBOOD aanbiedt

15 mei 2018 om 07:47
lynnthe Gebruiker

Als ik de site van Seatzac bekijk is er maar 1 “volwassen” maat die ze verkopen.. mogelijk is het maar net hoe je meet (of hoe hard je hem opblaast).

15 mei 2018 om 00:16
gerbenb83 Gebruiker

Pff al erder voorbij gekomen met de negatieve reacties, octrooi etc. Jammer dat ik deze aanbieding weer zie.

15 mei 2018 om 00:54
Moderator Lex Moderator

Beste Gerbenb83,

Het is inderdaad zo dat deze discussie elke keer dat de deal online komt weer begint.
Het is alleen zo dat Seatzac nog nooit gesommeerd is te stoppen met de verkoop van deze Seatzac. Ook zijn ze nog niet voor de rechter gedaagd voor zover ik kan vinden op het internet.
Het is inderdaad zo dat de werking erg veel lijkt op de Lamzac, maar volgens mij is deze toch anders genoeg om gewoon verkocht te mogen worden.

en daarnaast, als er octrooi op zou zitten zou de winkel die hierboven genoemd wordt zich er net als iBOOD niet aan branden

Gr, Lex

16 mei 2018 om 01:18
Susantigoon Gebruiker

Jammer Lex,

maar teveel woorden om niets. Het zijn gewoon ondingen, in ieder opzicht.

16 mei 2018 om 06:40
crazymister Gebruiker

Ach Susantigoon, wees blij, je hoeft niet alles wat iBOOD aanbied te kopen ;)
Jij vindt het ondingen, genoeg andere mensen vinden het leuke gadgets.

Lex probeerde mijn inziens alleen om mensen gerust te stellen dat er dus geen conflicten zijn met het ‘origineel’

17 mei 2018 om 00:54
Susantigoon Gebruiker

Ik vind helemaal niets waarde vrind, het ZIJN ondingen.

17 mei 2018 om 01:17
DornoD Gebruiker

In jouw ogen kunnen het ondingen zijn en dat mag, maar er zijn ook andere positieve ervaringen. Dan is het nog steeds jouw mening of ervaring dat het ondingen zijn. Een persoonlijk oordeel dus en geen algemene conclusie. Helaas Susje.

Maar dat is het mooie van een forum. Als het product je niet aanstaat kun je het heel simpel overslaan en hoef je je ook niet druk te maken. Toch ben ik wel blij met je reactie hoor. De verschillende ervaringen die geplaatst worden helpen om een goede afweging te kunnen maken. :)

17 mei 2018 om 13:56
Susantigoon Gebruiker

Het aloude verschil tussen een mening en een feitelijke constatering: het één is een vermoeden en het andere verworven wetenschap, echter beiden dragen bij aan een dieper inzicht. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen.

‘Onding’ is dan misschien niet de meest objectieve term, waardeloos of prul al evenmin, maar ze dekken wèl de lading…

15 mei 2018 om 01:14
pippe31 Gebruiker

Tot welk gewicht kan je op zo’n ding gaan zitten zonder dat ie ploft? 80 kilo, 100? 120?150?

15 mei 2018 om 07:20
malloter Gebruiker

Volgens het boekje dat bij het exemplaar zit van de bkokker: 100kg. Toevallig heb ik er gisteren een gekocht.

Overigens gaat dat exemplaar vandaag weer terug omdat ik ‘m veel te kort vind. Er op liggen is geen optie, je benen steken tenminste vanaf je knieholtes uit. Je hangt dus als het ware in zonz zak .ik had gedacht dat je er op het strand lekker op kon liggen, maar dat blijkt niet het geval…

15 mei 2018 om 07:59
samco123 Gebruiker

Vorige keer er twee gekocht en grote spijt. Je zit instabiel als je er al lucht in hebt gekregen en je zit echt klem in de luchtbuizen wat miet fijn voelt. Daarbij is het niet comfortabel voor volwassenen omdat ze te klein zijn voor comfort. Dit is echt een zitzak(je).

In mijn beleving: bizar dat dit überhaupt wordt verkocht met een positief verhaal. Omsmelten en ballonnen van maken…

15 mei 2018 om 09:22
evijn Gebruiker

Ik heb er 2 gekocht, tot zeer groot plezier van mijn kids en eigenlijk de hele buurt. Echt gelachen voor die paar euro die ze kosten. Laatst meegenomen naar het strand en samen met mijn zwager een meer dan voortreffelijke middag gehad met jaloerse mensen die in het nare zand zaten. Heerlijk met een Amstel in de hand naar de ondergaande zon turen op een heerlijk comfertabel luchtkussen. Volgens mij is het maar of je een positieve kijk hebt of de nadelen van alles inziet. En OK, je moet steeds na een half uur ff weer wat lucht erin scheppen maar dan zit je ook weer als een koning. Geweldig fungehalte dus en ook met 1.80mtr kun je er goed op zitten en liggen voor die belachelijke prijs direct doen.

15 mei 2018 om 11:25
neoker Gebruiker

*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

16 mei 2018 om 12:25
SvenVdS Gebruiker

Vandaag in België bij Aldi voor dezelfde prijs.  Wel een iets groter model: 110 x 85 x 45

https://nl.aldi.be/aldi_zitzak_48_5_3088_33435.html?cid=E_BE_NL

16 mei 2018 om 12:28
SvenVdS Gebruiker

Excuses, 4 cent duurder bij Aldi :)

17 mei 2018 om 16:46
evijn Gebruiker

Sven, de afmetingen zijn natuurlijk exact hetzelfde als bij Ibood, alleen die belgen meten wat ruimer. Bovendien wonen we niet allemaal aan de belgische grens dus geen voordeel hier.

17 mei 2018 om 19:00
Kerstlied Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product. Daarnaast is het niet toegestaan reclame te maken voor andere winkels

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.