15 mei 2018 om 00:00
iBOOD

Magnani Italy

Magnani Italy
Genieten op z’n Italiaans!

Waar wij misschien een excuus nodig hebben om heerlijk te koken (een feestdag of visite bijvoorbeeld), hebben de Italianen daar geen moeite mee. Zij weten als geen ander wat lekker eten en drinken is en dat doen ze dan ook het liefst elke dag. Dus wil je de heerlijkste gerechten maken en genieten van heerlijke koffie en wijn? Dan maak je met de aanschaf van producten van Magnani Italy de beste start.

15 mei 2018 om 07:04
maupie74 Gebruiker

Ik kan eigenlijk niks Italiaans aan dit merk ontdekken.
Zou dit stiekem hetzelfde product zijn als een Molino airfryer 10L?

Zijn er gebruikerservaringen? Dit is niet de eerste keer dat ie hier staat, toch?

15 mei 2018 om 08:59
jimmy page Gebruiker

op en top nederlands product (made in china). op hetzelfde adres als “magnini italy’ (in nijkerk) vind je ‘wolfgang germany profi werkzeuge’, ‘ledlovers’, ’sleepmed – Swiss Technology Bedding’, ‘bensons international systems’, ’spaceflight zonnebrillen’, ‘technosmart’, ‘vintage vinyl’, ‘lifa living’… allemaal onderdelen van mascot online.

15 mei 2018 om 07:39
jeami52 Gebruiker

Gebruikerservaringen uit GVA Shop

MIJN EERSTE EIGEN AIRFRYER

na leengebruik van de airfryer van mijn schoondochter, deze Magnani zelf aangekocht en heeeeeeeeeeel tevreden van

Hilde Janssens

zeer tevreden over de airfryer, lekkere krokante frietjes en mooi van kleur

Marc Van Gool

Woensdag 1/11 hebben wij de airfryer besteld en vrijdag 3/11 correct geleverd. Zaterdag 4/11 fritjes klaargemaakt

en zeer tevreden zowel van de smaak als van de kleur, zeer goede aankoop en zeer tevreden.

Ivo Girardin

15 mei 2018 om 08:16
BlaineNL Gebruiker

Ik zou wel eens willen weten waar die zogenaamde prijs van 64,95 van die dolce gusto cups vandaan komt. Ik betwijfel of ooit iemand dat voor zo’n zak heeft betaald.

Als ik in de winkel de dolce gusto originele cups koop, wat ik iedere week doe, dan kom ik voor 104 cups op 6,5*4,39 euro op 28,50. Waarom dan een imitatiemerk meer dan twee keer zo duur moet zijn is me een raadsel. Een beetje googelen levert ook verrassingen op. Koopjdeal, marktplaats, met adviesprijs 38,95. Wat ik ook nog betwijfel. Ik ben al jaren klant van Ibood en meestal hebben jullie prima aanbiedingen, maar dit vind ik twijfelachtig. Het heeft er sterk de schijn van met nep-hoge prijs en korting een impulskoop te willen provoceren. Wat ik ook bijna had gedaan.

http://aanbieding.marktplaats.nl/deal/caffe-magnani-koffiecups-voor-dolce-gusto-nespresso/

https://www.koopjedeal.nl/104-caffe-magnani-dolce-gusto-koffiecups.html

15 mei 2018 om 08:52
Abdelzarioh Gebruiker

Inderdaad, Ik betaal voor dolce gusto lungo originele merk  3,99 euro in de colruyt,
Vanwaar ze deze bijna 70euro halen, wat wil zeggen 0.57 cent per capsule zou ik echt niet weten maar dit is dus gewoon zo een website die alles extra duur maakt voor dan zogezegd hoge kortingen te geven.

*knip*
Edited by: Jim
Wel lief blijven he!

15 mei 2018 om 08:57
VIJODI Gebruiker

Nee klopt, deze prijs is gewoon uit hun duim gezogen, voor die prijs wil ik bij elk bakje koffie een koekje, krant en sigaar bij

Dit lijkt me meer een oplichtersite aan het worden

DIEVEN

15 mei 2018 om 09:04
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen allemaal!

Allereerst, wel lief blijven en niet met loze beschuldigingen gooien a.u.b.
Adviesprijzen zijn gebaseerd op de door de fabrikant aangegeven prijs. Een van de redenen hierachter is dat deze prijs namelijk niet verandert in tegenstelling tot de huidige verkoopprijzen. Meer info over de adviesprijs kan hier gevonden worden!

Groet!

Jim

15 mei 2018 om 09:13
wunders Gebruiker

Nee de reden is dat jullie deze hoge adviesprijs misbruiken om te adverteren met enooorm hoge kortingspercentages. Dat is geen sympathiek beleid en daarom kan je ook geen sympathieke reacties verwachten. Dus niet elke x dat lollige “wel lief blijven”.

Klanten zijn niet meer zo makkelijk te foppen tegenwoordig. Helaas voor jullie.

15 mei 2018 om 11:24
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi wunders,

Zoals door Jim aangegeven gebruiken wij inderdaad de adviesprijzen zoals door de fabrikant opgegeven. Uiteraard staat het je vrij om onze verkoopprijs te vergelijken met die van andere aanbieders.

Voor verdere vragen over de adviesprijs kun je contact opnemen via community@ibood.com, zodat we dit forum overzichtelijk houden voor iedereen die vragen heeft over de aangeboden deals.

Groeten,
Bas

15 mei 2018 om 10:07
kloete Gebruiker

RECHTZETTING: de “Magnani Messenset  9-delig” is NIET naadloos en dus ook NIET Hygiënisch !, zoals verkeerdelijk in het verkoopspraatje wordt aangegeven.

15 mei 2018 om 11:25

Hoi kloete,

Ik ga dit even bij de leverancier verifiëren, zodat we (indien nodig) de teksten kunnen aanpassen.

Groeten,
Bas

15 mei 2018 om 11:57

Deze messen zijn inderdaad niet naadloos. Ze zijn echter wel goed gemonteerd en daardoor niet NIET hygiënisch in gebruik.

We hebben de vermelding over het naadloos zijn verwijderd. Dank voor je oplettendheid!

15 mei 2018 om 11:34
neg0rz Gebruiker

Iemand ervaring met de smaak van deze Dolce Gusto cups (zowel Lungo als Cappuccino)? Is dit vergelijkbaar met de originele cups of duidelijk van mindere kwaliteit?

Ik gebruik zelfs soms de cups van Café Royal, welke bij de AH regelmatig 2+1 gratis zijn en dan beduidend goedkoper dan de originele cups en ook de cups die hier genoemd worden (plus geen verzendkosten). De smaak is echter wel ietsjes minder. Daarnaast heeft de machine met deze namaakcups ongeveer twee keer zo lang nodig om door te lopen en is de cup erg lastig te verwijderen (lijkt alsof deze zich vacuüm zuigt). Als dat bij deze cups allemaal niet het geval is en de smaak goed is, dan zijn ze het overwegen waard, maar anders vallen ze voor mij af.

15 mei 2018 om 12:18
Fluit_is Gebruiker

Zal ook wel super goed voor je machine zijn al zuigt die vacuüm en duurt het dubbel zo lang.

15 mei 2018 om 12:27
BoDeWi Gebruiker

Ik heb inmiddels 3 andere merken geprobeerd (Jumbo, Lidl en een merk via internet) Bij alle 3 duurt het langer, idd lastig te verwijderen en de smaak is aanzienlijk minder. Dan maar wat duurder. Zo af en toe het internet in de gaten houden voor acties. Recent nog via de dolce gusto website 6 doosjes besteld. Kosteloos verzonden en 15% korting. Was een moederdag aanbieding.

15 mei 2018 om 13:41
neg0rz Gebruiker

@Fluit_is: haha ja zou het met duurdere machines ook zeker niet aanraden. Ik heb het instapmodel ergens voor minder dan twee tientjes op de kop kunnen tikken, dus heb zoiets van zie wel hoe lang die meegaat met de namaakcups. Tot nu toe (ongeveer een half jaar) doet ie het nog prima.

@BoDeWi: bedankt voor je bevindingen en tip! (net te laat, damnit). Idd, de originele smaken toch het best, maar overdag tijdens het werk vind ik een wat mindere smaak niet zo verschrikkelijk. Blijft nog altijd een stuk beter dan Senseo.

15 mei 2018 om 13:51
Fluit_is Gebruiker

Tja al is je apparaat goedkoper dan een partij cups zou ik inderdaad ook proberen tot die ploft haha

15 mei 2018 om 22:47
svenveldhuis Gebruiker

Heel bijzonder dat die fout met “naadloze messen” weer wordt gemaakt, net als toen deze zelfde set niet lang geleden ook al een deal was op ibood.

Had deze toen besteld en gelijk weer teruggestuurd na een diepe teleurstelling over de kwaliteit van het product. Zoals al eerder vermeld absoluut niets Italiaans aan.

16 mei 2018 om 02:08
pippe31 Gebruiker

Ik koop vaak via Ibood, maar check altijd eerst de andere online aanbieders en zie dan vaak van koop af. Het flauwe verwijzen naar beleid vind ik een zwaktebod: ontwijken van discussie en slecht luisteren naar je klanten. Met name dat laatste stoort me, ik wil als klant serieus genomen worden.

Waar het gaat om de tekst van aanbiedingen geldt eigenlijk hetzelfde. Altijd checken of een aanbieding correct omschreven is..

Toch jammer Ibood

16 mei 2018 om 06:31
Moderator Jim Moderator

Hi Pippe31!

Allereerst bedankt dat je de moeite neemt om te reageren, want ik weet zeker dat iBOOD je als klant waardeert. De reden dat we hier als moderators vaak naar een blog verwijzen, komt doordat er vaak goede argumenten in staan. iBOOD is een site die het moet hebben van (zeer) kleine marges en scherpe deals, waardoor het continu checken op verkoopprijzen van concurrenten (die vaak hun prijzen ook nog eens aanpassen aan die van iBOOD) veel extra tijd gaat kosten en weinig extra oplevert. Dat komt ook doordat de meeste mensen (zoals je zelf aangeeft) zelf ook al prijzen gaan vergelijken.

Om die reden moedigen we dan ook aan om zelfs betere prijzen van concurrenten (mits met een directe link naar dat product) op het forum te posten. Natuurlijk is dit directe reclame en niet bepaald in het voordeel voor iBOOD, maar toch zijn ze daar voor. Dat komt doordat ze graag (fair) de goedkoopste willen zijn en daarbij dan hun prijs kunnen aanpassen. We verwijzen ook vaak naar het e-mail adres waar Bas ook naar verwees, zodat de productforums vooral over de producten blijven gaan!

Zou je nog eens willen sparren, laat het gerust weten!

Groet,

Jim

16 mei 2018 om 08:56
jimmy page Gebruiker

wat de referentieprijzen voor deze artikelen betreft, ben ik het niet met je eens, Jim. deze ‘fabrikant’ biedt zijn goederen alleen aan via dagaanbiedingen en enkele online shops. en deze staan daa ook altijd met ‘korting’ te koop. de originele adviesprijzen ga je nergens vinden,… nooit. dus deze zijn inderdaad fictief.

17 mei 2018 om 00:40
Fidelis89 Gebruiker

Over de airfryers vind je nergens degelijke reviews terug…
Van alle merken vind je video’s en reviews enz. Van deze die ibood aanbied vind je enkel een reclamefilmpje van een andere ‘dealtjes site’.
Jammer heb serieus getwijfeld maar wegens gebrek aan info is er van mijn kant een gebrek aan vertrouwen want de reviews over de magnani messen zijn meestal negatief..

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.