17 mei 2018 om 00:00
iBOOD

Label51 Wonen

Label51 Wonen
Meubels met lef

Hou je wel van meubels met een stoer randje? Dan ben je bij Label51 helemaal op je plek. De hippe stoelen, tafels en accessoires zijn helemaal van nu en passen zowel in een landelijk, industrieel en modern interieur. 

17 mei 2018 om 01:33
Vraagstelling Gebruiker

Heeft de Label51 Tafel Knokke | 200 x 100 cm ook groeven in het blad, net als de andere tafel of heeft deze niet van zulke vuil ophopingspunten

17 mei 2018 om 09:58
Moderator Bas iBOOD Moderator

Ik ga het even voor je navragen, Vraagstelling.

17 mei 2018 om 10:11

De tafel is gemaakt van ruw mangohout. Het is geen geperst blad, dus het blad is nooit waterpas. Juist deze industriële afwerking geeft de tafel een stoere, robuuste uitstraling.

18 mei 2018 om 01:33
Vraagstelling Gebruiker

Bedoelde meer zijn het losse planken of is het een stuk

17 mei 2018 om 18:14
Gebruiker_1 Gebruiker

Kan deze tafel als tuintafel gebruikt worden? Of is hij niet geschikt voor buiten?

17 mei 2018 om 20:13
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Gebruiker_1,

Deze tafels zijn niet geschikt om buiten te gebruiken.

17 mei 2018 om 18:59
Hool1 Gebruiker

Wat is het aantal centimeters TUSSEN de tafelpoten?

17 mei 2018 om 20:19
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Hool1,

Ik heb dit niet kunnen achterhalen, dus ga het morgen even voor je navragen.

17 mei 2018 om 21:05
Hool1 Gebruiker

Bedankt

18 mei 2018 om 00:02
mstarre Gebruiker

Wat is de hoogte tot het tafelblad (wil weten of mijn stoelen eronder passen..)?

18 mei 2018 om 08:55
73jeroen Gebruiker

Ik zie in de spec 75cm hoog.

18 mei 2018 om 09:41

Dit ga ik even voor je navragen, mstarre!

18 mei 2018 om 01:51
ppc-fgl Gebruiker

Hoi, is het mogelijk om poten op een gewenste plaats te bevestigen, b.v. zodat iemand op kopkanten kan zitten zonder dat de poten in de weg zitten. Verder had ik ook graag , zoals iemand anders al aangaf, de hoogte van tafel Milaan willen weten. Verder de vraag of tafel gelakt is of dat deze met meubel olie/was onderhouden dient te worden.

bij voorbaat dank

18 mei 2018 om 09:41

Ik ga het even voor je navragen!

19 mei 2018 om 10:39
marcelmarks Gebruiker

Ik probeer van de eetkamerstoel Ferm 6 stoelen in één keer te bestellen. Ik krijg er echter slechts maximaal 4 in m’n winkelmandje, bij elke aanvullende stoel (in welke kleur dan ook) geeft ie aan dat het niet kan. Hoe krijg ik toch 6 stoelen in één order?

19 mei 2018 om 10:42
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen Marcel!

Helaas is het niet mogelijk om meer dan 4 stoelen in één order te bestellen. iBOOD heeft dit ingesteld om te voorkomen dat grotere partijen worden opgekocht door inkopers. Als je toch 6 stoelen wil hebben (wat natuurlijk heel mooi is!), kan je het best een aparte order met daarin twee stoelen aanmaken.

Groetjes!

Jim

20 mei 2018 om 08:17
YouriD Gebruiker

Heeft de kast inderdaad maar 1 deur onderin (een rechtsdraaiende?). Op de foto’s lijken het gewoon 2 deurtjes (is ook een stuk handiger dan 1 deur van 70cm)

20 mei 2018 om 08:57
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen YouriD,

De kast heeft één deur onderin. Het lijkt door de donkere lijn inderdaad alsof het twee deurtjes zijn, maar dit is niet het geval.

1 juni 2018 om 14:47
PSV_Eindhoven Gebruiker

Ik heb enkel tafelpoten binnengekregen… Volgens dynalogic is het pakket compleet geleverd

8 juni 2018 om 11:18

Hoi PSV_Eindhoven,

Dat is vervelend! Zou je via “Mijn iBOOD” op onze website een serviceverzoek “Verkeerde levering” willen aanmaken? Dan hebben mijn collega’s direct alle gegevens bij de hand om dit z.s.m. voor je op te pakken.

Groeten,
Bas

8 juni 2018 om 11:04
marcelmarks Gebruiker

Inmiddels heb ik nog niets binnen gekregen. Wel meermaals contact gezocht met de klantenservice, maar helaas krijg ik geen reactie over de te verwachten verzenddatum.
Heeft iemand anders al wel bericht over de Ferm stoelen?

In mijn laatste mail heb ik aangegeven rechtstreeks contact te zoeken met Label51 als reactie van Ibood uitblijft. Dat punt is wat mij betreft nu aangekomen, ik zoek probeer zometeen dan maar in contact te komen met de leverancier van Ibood.

8 juni 2018 om 11:17

Hoi Marcel,

Jouw stoelen hebben inderdaad een kleine vertraging opgelopen, mijn excuses hiervoor. Klopt het dat je hierover gisteren een mail ontvangen hebt?

Groeten,
Bas

8 juni 2018 om 11:32
marcelmarks Gebruiker

Beste Bas,

Nee, dat klopt niet. Het laatste (persoonlijke) bericht van iBood is dat de verwachte verzenddatum 6 juni is. Daarop heb ik gereageerd dat een vertraging kan gebeuren, maar dat communicatie naar de klant wel belangrijk is.

Nu is deze datum verstreken, maar is er niets gecommuniceerd. Inmiddels heb ik Label51 zelf een bericht gestuurd.

8 juni 2018 om 11:55

Hoi Marcel,

Vervelend om te horen dat deze mail niet naar jou gestuurd is, of dat hij niet goed is aangekomen. Ik ga mijn collega vragen je hier per mail verder over te informeren.

Groeten,
Bas

11 juni 2018 om 10:08
KoenJanssens Gebruiker

Bas

Wij zijn eveneens al lang aan het wachten op de stoelen van Label 51 Ferm. De verwachte leveringsdatum 29 mei is al lang overschreden en van de hierboven vermelde datum 6 juni werden wij eveneens niet op de hoogte gebracht. Ondertussen heb ik reeds drie e-mails gestuurd (Tim), maar wij krijgen weinig te horen. Kan je ons op de hoogte houden?

Groeten

Koen

11 juni 2018 om 18:42
marcelmarks Gebruiker

Koen,

Ik heb inmiddels rechtstreeks contact gehad met Label51, zij geven aan dat de stoelen inmiddels verstuurd naar ibood.

Van ibood heb ik een nieuwe verzenddatum ontvangen; de 15e zouden ze verzonden moeten worden, dat moet dus kunnen.

Groeten, Marcel

12 juni 2018 om 13:29
KoenJanssens Gebruiker

Marcel, enorm bedankt voor je initiatief en je bericht. Ik heb ondertussen geen enkele reactie van ibood gekregen. Wij wachten af.

Groeten

Koen

13 juni 2018 om 09:03
KoenJanssens Gebruiker

Marcel, heb vandaag een reactie van iBood gekregen. De verwachte verzendingsdatum is tussen de 1 en 5 werkdagen. Op hoop van zegen.

Groeten

Koen

14 juni 2018 om 21:28
Belg1 Gebruiker

Label51 eetkamerstoel

Enig idee wanneer deze verzonden gaan worden? Al enig tijd bestelling gedaan. Verwachte verzenddatum was eind mei. Geen bericht gehad en nog geen stoelen ontvangen…

Dank

15 juni 2018 om 10:19

Hoi Belg1,

We hebben nieuwe dozen besteld om de stoelen goed te kunnen verpakken. Zodra de dozen binnen en de stoelen goed verpakt zijn sturen we ze direct op. Ik verwacht dat dit (begin?) volgende week zal zijn.

Mijn excuses voor de vertraging in deze.

Groeten,
Bas

20 juni 2018 om 13:49
Belg1 Gebruiker

Ok. Zouden jullie in dit geval iig een verwachte verzenddatum kunnen doorgeven? Aangezien we inmiddels ruim 3 weken na de oorspronkelijke verwachte verzenddatum zitten, is het allicht wel zo netjes hierover een mail oid te sturen.

Jan

20 juni 2018 om 16:22
Moderator Berlinda Moderator

Hoi Jan,

Ik heb je vraag doorgegeven. Er wordt naar gekeken. Zo gauw er duidelijkheid is, volgt er meer informatie.
Groetjes,

Berlinda

20 juni 2018 om 16:44
Moderator Berlinda Moderator

Hoi Jan,

Zoals het er nu uit ziet, zullen de stoelen vermoedelijk vrijdag worden verzonden. Er komt duidelijkheid aan via de mail
Groetjes,

Berlinda

16 juni 2018 om 08:39
marcelmarks Gebruiker

Man man man, lees ik hier nu serieus dat de stoelen nóg later komen omdat er nieuwe dozen besteld moeten worden? Je hebt de stoelen binnen, waarvan je de afmetingen van tevoren al weet, maar blijkbaar niet over nagedacht hebt of je er dozen voor hebt. Maar de klant kan wel weer wachten, zelfs voor dit soort amateuristische redenen. De stoelen zijn toch ook bij jullie aangekomen, dan kan je ze toch ook versturen naar de klanten?

En wederom wordt de klant niet geïnformeerd over de vertraging of een nieuwe verzenddatum, we mogen zelf weer op zoek in het forum of er misschien op het forum iets vermeld staat.

Waar zijn jullie in hemelsnaam mee bezig…

26 juni 2018 om 22:14
Moderator Paul Moderator

Deze stoelen worden rechtstreeks vanuit de leverancier verzonden, buiten het reguliere distributiecentrum om.

26 juni 2018 om 18:43
Belg1 Gebruiker

De stoelen zijn binnen met een maand vertraging.

-De schroeven om het onderstel aan de zitting te bevestigen, zijn nieg meegeleverd

- 1 onderstel heeft schade.

Waar kan ik terecht met deze klacht(en)

Jan

26 juni 2018 om 22:13
Moderator Paul Moderator

Hallo Jan,

Zou je hiervoor via Mijn iBOOD een serviceverzoek (verkeerde levering) willen indienen? Dan kan de klantendienst je verder helpen om het op te lossen.

Je kunt de bestelling selecteren in het overzicht Bestellingen & Service, nadat je op de bestelling hebt geklikt zie je de mogelijkheid “Verstuur serviceverzoek”. Daarna kun je het type verzoek kiezen.

Vriendelijke groet, Paul

27 juni 2018 om 10:56
Belg1 Gebruiker

Paul,

Allicht is het zo netjes dat zij contact met mij opnemen. Als ik het serviceverzoek vanwege defect aanvraag, is de enige optie retourneren en gekd teug zonder dat ik met iemand contact heb gehad. Het enige wat ik nodig heb zijn schroeven en een oplossing voor het onderstel.

Dus als het mogelijk is dat iemand contact met me opnemen, graag.

Dank

5 juli 2018 om 07:57
~Mabel~ Gebruiker

Zijn er anderen hier die ook nog steeds wachten op de levering van de Label51 Ferm eetkamerstoelen? Via de klantenservice krijg ik telkens maar hetzelfde antwoord dat er nog geen nieuwe verwachte verzenddatum beschikbaar is…

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.