12 juli 2018 om 00:00
iBOOD

Teak Tuinmeubels

Product expert aanwezig

Teak Tuinmeubels
Chillen in je eigen tuin

Stel je het eens voor. Het zonnetje schijnt en om er voluit van te genieten plant je jezelf op een fijne tuinstoel. Op het tafeltje naast je staat een heerlijk koud biertje/glas rosé. Ah, de leven..

Met de teakhouten tuinmeubels in deze Flash Sale kan het binnenkort werkelijkheid zijn én geef je jouw tuin (of balkon) een instant sfeerboost! Daarnaast is teakhout ook nog eens super stevig. Zo zit je niet alleen deze zomer, maar ook vele zomers daarna lekker in je eigen tuin.

Onderhoudstip

Om de teakhouten meubels op hun mooist te houden, is het aan te raden deze regelmatig te behandelen met teakolie.

12 juli 2018 om 02:54
Sjjimmie Gebruiker

Aah, daar is ie weer. Kan de Brulo expert dan nu vertellen waarom de voorgeboorde gaten van mijn vorige keer bestelde 60cm ronde tafel te klein waren en waarom één poot te kort is waardoor de tafel wiebelt? Ik heb toen geen antwoord gekregen. Na de aankoop….

Beantwoorden

12 juli 2018 om 02:59
Sjjimmie Gebruiker

Correctie, het gaat om de 80cm ronde tafel

Beantwoorden

12 juli 2018 om 04:25
Moderator Lex Moderator

Beste Sjjimmie,

Heb je toen een serviceverzoek aangemaakt in je mijn iBOOD omgeving?
Dit lijkt mij namelijk niet de bedoeling. Ik zal in elk geval je klacht neerleggen bij de klantenservice.

Gr, Lex

Beantwoorden

12 juli 2018 om 08:21
Official Product Expert Brulo Expert Official Product Expert

Goedemorgen Sjjimmie,

Wij kunnen u altijd de service verlenen die u van ons mag verwachten.
Er kan helaas altijd een tekortkoming zijn in één van onze producten omdat de teak producten handgemaakt zijn.
Als het machinaal gemaakt was dan is de kans zeer klein dat er fouten gemaakt worden (mensen maken fouten).
Alleen zonder ons te informeren nadat u de tekortkoming had ontdekt kunnen wij weinig voor u betekenen.

Heeft u het uiteindelijk zelf kunnen oplossen of kunnen wij nog wat voor u betekenen?

Met vriendelijke groet,

Brulo-team

Beantwoorden

12 juli 2018 om 12:55
JosvG Gebruiker

Zijn de foto’s van die vierkante tuintafeltjes 50×50cm niet verwisseld ? De goedkopere tafel heeft een extra plateau….

Of is er een ander verschil ?

Beantwoorden

12 juli 2018 om 21:08
Moderator Niek Moderator

Goedenavond JosvG,

In de specificaties zie ik dat die zonder plateau een stuk zwaarder is. Dat zal ook wel de reden van het prijsverschil zijn.

Beantwoorden

13 juli 2018 om 08:59
jzuijde Gebruiker

ja, alleen de enige reden waarom deze zwaarder kan zijn is vanwege het extra blad (massa hout is gelijk).

Kunt u bevestigen dat de tafel met de extra plank de goedkopere van te twee is en idd niet de foto’s zijn verwisseld?

Beantwoorden

13 juli 2018 om 09:10
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen jzuijde,

Ik zal dit even navragen.

Beantwoorden

13 juli 2018 om 09:30
Moderator Niek Moderator

Ik heb het nagevraagd en de afbeeldingen en prijzen zijn correct.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.