13 augustus 2018 om 00:00
iBOOD

Lifa Living Vloerkleden

Lifa Living Vloerkleden
Voor een warm huis

De makkelijkste en mooiste manier om meer sfeer én warmte te creëren in je huis, is door simpelweg een vloerkleed neer te leggen. Niet alleen is het heerlijk wanneer je vaak op blote voeten loopt, maar het kan ook een echte boost zijn voor je interieur. Een mooi vloerkleed kan alle elementen in je huis verbinden en er zo een mooi geheel van maken. En dat een vloerkleed dan heerlijk voelt aan je voeten is dan natuurlijk mooi meegenomen!

13 augustus 2018 om 07:15
Scky Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

13 augustus 2018 om 08:39
eenjes Gebruiker

Hoezo slechte aktie? Dezelfde maat is bij de woonwinkelier 159,95! Wel de juiste maten vergelijken svp.

13 augustus 2018 om 09:11
Moderator Bas iBOOD Moderator

Ik kan hem ook niet goedkoper vinden op die website, Scky. Volgens mij zijn wij € 20 goedkoper (excl. verzendkosten).

13 augustus 2018 om 08:48
Jerommeke23 Gebruiker

Vervaardigd in Turkije? Echt Persisch tapijtje zeker? ;) Gewoon synthetisch dus.. Standaard prijs voor dit materiaal.

13 augustus 2018 om 09:57

Een deel van deze kleden zijn gemaakt van synthetisch wol, het andere deel is van katoen gemaakt.

13 augustus 2018 om 09:30
Robertcranendonk Gebruiker

Ik heb bij de vorige deal ook zo’n tapijt besteld, ben er prettig over verrast! Goede kwaliteit, helemaal voor deze prijs.

13 augustus 2018 om 09:42

Dat is goed om te horen, Robert! Bedankt voor het delen van jouw ervaring :-)

14 augustus 2018 om 15:20
jos.elders Gebruiker

Kan ik bevestigen en ook laag genoeg voor de stofzuigrobot.

13 augustus 2018 om 14:03
paulhempel Gebruiker

Hoi, kan het kleed retour als het niet staat en geld terug?

13 augustus 2018 om 14:18

Je kunt het kleed binnen de zichttermijn van 14 dagen retour sturen als hij niet staat.

Houd er rekening mee dat je zelf verantwoordelijk bent voor het retour sturen en de daarbij komende kosten. Deze kunnen door de afmetingen en het gewicht van de vloerkleden oplopen.

13 augustus 2018 om 19:44
verlaine100 Gebruiker

welke materie aub ? kan gebruikt worden in inkomhal ? dank u

14 augustus 2018 om 02:12
Moderator Niek Moderator

Goedenacht verlaine100,

De kleden zijn gemaakt van syntehtisch wol.

14 augustus 2018 om 00:19
NEBorn Gebruiker

https://www.homehaves.com/products/vloerkleed-patchwork-blauw

Ok, 29,95 en geen verzendkosten. Trek je eigen conclusie.

Jammer had er bijna eentje besteld. Dit kan toch beter iBOOD!

Edited by: Paul
ook daar betaal je verzendkosten (4,95) maar dat zie je pas als je verder in het bestelproces bent
of je blij moet zijn met die verborgen kosten; trek je eigen conclusie ;-)

14 augustus 2018 om 08:10
NEBorn Gebruiker

Beste Paul,

dat is nog altijd minder dan de 8,95 bij ibood. Ik ben zonder doorgegaan in het bestelproces als ik kon zonder account en dat stonden geen verzend kosten bij. Maar goed blijkbaar komen die er dan later nog bij maar zoals gezegd nog steeds minder als bij ibood ;-))

14 augustus 2018 om 07:57
stuppie Gebruiker

Wat is het verschil tussen Dark Grey Blue -> (uitverkocht) en Dark Gray Blue (2) -> Nog verkrijgbaar?

14 augustus 2018 om 08:03
Moderator Jim Moderator

Hi Stuppie!

Je kan bij de ene kleur alleen een bepaald type selecteren. Het kleed is hetzelfde :-)

Groet,

Jim

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.