17 september 2018 om 00:00
iBOOD

Frama Verlichting

Frama Verlichting
Deens design

Gaan we weer: we zijn de helft van september wel gepasseerd en binnenkort worden de dagen weer korter. Wat gebruik jij om het huis te verlichten als het zover is? Wij raden een stuk Deens design aan van Frama. Strak vormgegeven verlichting die ook in jouw huis goed zal staan.

17 september 2018 om 12:36
jeroenvandersman Gebruiker

Hoe lang is het snoer dat aan de lamp “Frama Atelier Ledlamp G125 Smoke” zit?

Beantwoorden

17 september 2018 om 12:47
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dat gaan we even voor je achterhalen, Jeroen!

Beantwoorden

17 september 2018 om 13:09

Aan deze lamp zit geen snoer. Dat is alleen de bulb zelf die je koopt. Aan de fitting die ook in de Flash zit zit wel een snoer. Die is 3000mm lang.

Beantwoorden

17 september 2018 om 15:18
john-ecom Gebruiker

Is het ook mogelijk om meerdere fittingen/bulbs aan elkaar te “knopen” zodat je bv. 1 grote lamp van 10 bulbs creeert?

Beantwoorden

17 september 2018 om 20:40
Moderator Jelle Moderator

Beste John,

Ik kan dit morgen even voor je navragen.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

18 september 2018 om 10:41

Het is altijd mogelijk om meerdere fittingen aan elkaar te knopen zoals jij het zegt. Het enige waar je dan rekening mee moet houden is dat je dan het aantal Watt van de lampen optelt.

Wij hebben geen afdekkapje voor aan het plafond voor deze “constructie” in de aanbieding.

Beantwoorden

17 september 2018 om 15:57
JeroenV1981 Gebruiker

Beste IBOOD, worden de Frama muurlampen met lichtbron geleverd? Ik zie hier geen melding van in de beschrijving. Hoor het graag

Beantwoorden

17 september 2018 om 16:49

Dat ga ik even checken, Jeroen!

Beantwoorden

18 september 2018 om 10:13

De muurlampen worden zonder lichtbron geleverd. We zullen dit direct aan de omschrijving toevoegen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.