14 september 2018 om 00:00
iBOOD

Hoeslakens

Hoeslakens
Jouw ticket naar dromenland

Het zijn misschien niet de spannendste producten om te kopen, maar hoeslakens zijn zó belangrijk voor een goede nachtrust! Deze van Face2Face zijn gemaakt van zacht en comfortabel percal katoen. Door een speciale weeftechniek, is dit materiaal zachter dan gewoon katoen. Zo slaap jij dus nog lekkerder. Trusten!

14 september 2018 om 07:54
wernerm8 Gebruiker

Iemand ervaring met deze hoeslakens voor een topper?

Een poosje terug hier enkele gekocht van Dixxius, voor een topper van 180 cm breed. De hoeslakens zijn echter te krap bemeten, als ik aan een zijde het elastische gedeelte netjes onder de topper stop dan komt het aan de andere zijde gewoon los in het midden. Mijn topper is 7 cm dik dus had eigenlijk gewoon moeten passen.

Beantwoorden

14 september 2018 om 14:56
Ari74 Gebruiker

ik heb laatst de Face2Face hoeslakens voor topper gekocht bij Ibood en ook bij ons zitten ze te krap om de topper van slechts 6 cm! Als we het hoeslaken om de topper doen dan komen de punten omhoog en in het midden blijft het niet zitten onder de topper.
Wij kopen deze in ieder geval niet meer.

Beter nog om een gewoon hoeslaken te nemen. Deze blijven tenminste helemaal om de topper zitten

Beantwoorden

17 september 2018 om 20:37
Moderator Jelle Moderator

Bedankt voor je reactie Ari74.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

16 september 2018 om 10:02
Gordini Gebruiker

Als ik verschillende kleuren wil bestellen, wordt dit dan aanzien als elk een aparte bestelling?

Moet ik dan voor elke bestelling verzending apart betalen?

Beantwoorden

16 september 2018 om 15:28
Moderator Paul Moderator

Je hoeft daarvoor niet meerdere bestellingen te plaatsen. Nadat je de 1e kleur in de winkelmand hebt gelegd kun je op ” Verder winkelen” klikken en een 2e kleur kiezen en in de winkelmand leggen. Zo kun je ook andere deals toevoegen als je dat zou willen.

Zo betaal je maar eenmaal verzendkosten over de gehele bestelling. Succes!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.