13 september 2018 om 00:00
iBOOD

Graham & Brown Behang

Graham & Brown Behang
Een nieuwe look

Beginnen de kleuren te vervelen, kun je de patronen niet meer zien of ziet het er gewoon NIET MEER UIT? Dan wordt het tijd om de handen uit de mouwen te steken. Een tipje van ons voor jou: met dit behang van het Engelse Graham & Brown knapt iedere ruimte in huis op!

13 september 2018 om 09:18
H_Bergen Gebruiker

Goeiemorgen. Kan iemand (van ibood) mij vertellen hoeveel lopende meter (of idealiter m2) er op een rol zit? En is het voor alle aangeboden soorten evenveel? Wel een cruciaal stukje info. ;-)

Beantwoorden

13 september 2018 om 09:22
H_Bergen Gebruiker

nvm, vierkant overgekeken… 10m dus.

Beantwoorden

13 september 2018 om 09:36
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen H_Bergen,

Goed om te horen dat je het hebt kunnen vinden :-)

Beantwoorden

13 september 2018 om 10:47
lindaenchris Gebruiker

Hoe hoog is de tekening van het eikenblad behang? Belangrijk om de hoeveelheid te berekenen.

Beantwoorden

13 september 2018 om 10:50
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi lindaenchris,

Je ontvangt van deze deal 1005 cm behang met een breedte van 53 cm. Ben jij op zoek naar de hoogte van het eikenblad dat op dit behang gedrukt staat?

Beantwoorden

13 september 2018 om 11:10
lindaenchris Gebruiker

Inderdaad, belangrijk om de hoogte te weten ivm het aantal banen uit 1 rol

Beantwoorden

13 september 2018 om 11:50

Ik heb je vraag even doorgestuurd :-)

Beantwoorden

13 september 2018 om 13:35
lindaenchris Gebruiker

I er nog geen antwoord hierop? Ik wil graag bestellen, maar wil zeker zijn dat ik voldoende heb. Als het te lang duurt, is het behang misschien niet eer beschikbaar.

Beantwoorden

13 september 2018 om 16:50

Het antwoord is zojuist binnengekomen.

Dit behang heeft een rapport van 64 cm.

Beantwoorden

13 september 2018 om 17:33
lindaenchris Gebruiker

Dank je wel

Beantwoorden

13 september 2018 om 11:26
lindaenchris Gebruiker

Inderdaad, ik zou willen berekenen hoeveel banen ik uit een rol krijg

Beantwoorden

13 september 2018 om 12:08
tomasaki Gebruiker

Goedemorgen,

Past de effen kleur groen,  bij de Palmbeach green ??

Beantwoorden

13 september 2018 om 13:02

Dat is een erg lastige vraag om te beantwoorden, aangezien over smaak niet te twisten valt.

Beantwoorden

13 september 2018 om 13:13
tomasaki Gebruiker

Is de kleur groen wel hetzelfde als een van de kleuren welke in het behang zitten.

Beantwoorden

13 september 2018 om 13:46

Dat ga ik even voor je navragen, tomasaki!

Beantwoorden

14 september 2018 om 10:00

Ik heb zojuist duidelijkheid gekregen vanuit de leverancier:

Deze tinten komen (deels) overeen en zijn prima te matchen!

Beantwoorden

14 september 2018 om 09:00
FCWim Gebruiker

Zijn de eikenbladen op de Oak White Gold in blinkend goudkleur? Dit is niet goed te zien op de foto’s, het komt eerder mat uit.

Beantwoorden

14 september 2018 om 09:04
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen FCWim,

Dit vraag ik even na.

Beantwoorden

14 september 2018 om 10:00

Het is een matte print met een kleine glinstering erop.

Beantwoorden

14 september 2018 om 11:06
kettingslot Gebruiker

Goedemorgen,

Is dit behang volledig glad? Of gaat hier om een soort van 3d baksteen steenstrips?

Beantwoorden

14 september 2018 om 11:20

Ik check het even voor je, kettingslot!

Beantwoorden

14 september 2018 om 14:38
kettingslot Gebruiker

#benbenieuwd

Beantwoorden

14 september 2018 om 14:53

We hebben helaas nog geen uitsluitsel ontvangen. Ik kom direct bij je terug zodra we meer weten!

Beantwoorden

14 september 2018 om 17:00

De stenen / bricks zijn niet geheel vlak, maar er zit een structuurtje op (embossed).

Beantwoorden

14 september 2018 om 16:33
ATTW Gebruiker

Ik wil ivm patroon 5 rollen bestellen van Botanical Mix Green bestellen maar max. hoeveelheid is 4. Is er niet meer beschikbaar?

Edited by: Bas iBOOD
Fixed typo :-)

Beantwoorden

14 september 2018 om 16:40

Je kunt inderdaad maximaal 4 rollen per bestelling scoren, om opkopen te voorkomen. Je kunt er wel voor kiezen twee losse bestellingen te plaatsen om zo tot 5 rollen te komen.

Beantwoorden

14 september 2018 om 17:00
ATTW Gebruiker

Is gelukt maar nu wel 2 x verzendkosten. Of wordt dit gecombineerd?

Beantwoorden

14 september 2018 om 17:03

Het is helaas niet mogelijk deze bestellingen samen te voegen. Je hebt dus inderdaad wel dubbele verzendkosten. Sorry voor het ongemak!

Beantwoorden

14 september 2018 om 18:25
ATTW Gebruiker

Ook een manier om de prijs dan weer op te krikken. Kost een rol niet meer 12,95 maar incl. dubbele verzendkosten op 15,35. vier rollen besteld bijna niemand. Je hebt voor een klein kamertje al gauw meer dan vier rollen nodig. Ibood had er ook voor kunnen kiezen om max 10 rollen per keer te kunnen bestellen. Jammer.

Dan de order maar anuleren.

Beantwoorden

14 september 2018 om 20:59
Moderator Niek Moderator

Goedenavond ATTW,

Bedankt voor je feedback. Ik ga dit even doorgeven en misschien komen ze nog eens voorbij en kun je er dan meerdere bestellen.

Beantwoorden

15 september 2018 om 20:25
kloete Gebruiker

Is inderdaad kl*te dat je geen 5 rollen kan bestellen zonder voor die 5de rol 17 euro te betalen… waar is dan de korting naartoe?

Een aantal van maximum 10 rollen per verzending had toch makkelijk gekund niet?

tes toh hotheklaaht zowiet!

Beantwoorden

17 september 2018 om 20:31
Moderator Jelle Moderator

Beste Kloete,

Helaas hebben ze dat zo afgesproken met de leverancier.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

16 september 2018 om 07:17
lindaenchris Gebruiker

Dat heeft mij ook tegengehouden om te bestellen. Ik had 5 rollen nodig, en daardoor veel te hoge verzendkosten. Dan maar naar een winkel waar je het behand in werkelijkheid kan zien en voelen. Heel jammer van iBood.

Beantwoorden

16 september 2018 om 08:58
picobello3 Gebruiker

Prutsers met hun verzendkosten. Wie doet dat nu nog…

Beantwoorden

16 september 2018 om 15:32
Moderator Paul Moderator

Alle bedrijven hebben te maken met verzendkosten. Pakketjes worden nu eenmaal niet gratis verzonden.

Je bedoelt waarschijnlijk het “gratis verzenden” wat diverse bedrijven hanteren. Zij verstoppen de kosten in de aanbiedingsprijs waardoor de verzending gratis lijkt, maar je betaalt er wel voor. iBOOD kiest voor transparantie en toont de verzendkosten apart.

Beantwoorden

16 september 2018 om 19:11
kloete Gebruiker

Paul, Paul, Paul,… Een correct antwoord ware geweest:” Inderdaad Picobello, Ik zal het er eens over hebben met de mensen die hier het beleid bepalen”. Het is zeker wél zo dat een prijs , inclusief BTW én inclusief de verzendkosten, administratiekosten en weet-ik-veel-welke-kosten-nog-allemaal, inbegrepen zouden moeten zijn in de aanbiedingsprijs. Dan vermijd je toestanden zoals deze dat er extra veel moet betaald worden voor een rol behangpapier meer. In het geval van mijn voorstel kost elke rol evenveel en delen de kopers de bijkomende kosten met mekaar. Een bedrijf zoals iBood heeft intussen reeds voldoende statistische gegevens om zulk een COMPLETE kostprijs te bepalen. Uiteindelijk moet je de koper niet inschatten als een dommerik die niet kan tellen. Uw klanten maken telkens weer de som van de koopprijs mét de kosten om te weten of het aangeboden product wel degelijk “PRIJSVRIENDELIJK” en concurrentieel in de markt staat op het moment van de aanbieding. Dus, alsjeblief, wees uniek en progressief, gooi die hele internethandel overhoop en spreek van “TRANSPARANT” als je écht op een transparante wijze internet-handel bedrijft. Dan en alleen dan zal je in de prijzen vallen en misschien wel een verveelvoudiging krijgen van je koop-publiek. Stof om na te denken dus….

Beantwoorden

16 september 2018 om 23:37
Moderator Paul Moderator

Hoi kloete,

Dit is nu eenmaal het beleid van iBOOD en daar kan je het mee eens of oneens zijn. Punt is dat je linksom of rechtsom altijd betaald voor verzending. Aparte vermelding van de verzendkosten biedt juist helderheid over de totale kosten en de opbouw daarvan. Wanneer de kosten in de prijs verstopt zijn zullen er misschien minder vragen zijn over de verzendkosten, maar dat is dan struisvogel-politiek.

In jouw voorstel wil je de kosten verdelen met mekaar. Voor de een zal dat gunstiger uitpakken, voor een ander niet. Want waarom zou persoon A moeten meebetalen aan de verzending naar persoon B? Je ziet, het is geen eenvoudige kwestie die 1-2-3 op te lossen is. En daar is het productforum ook niet voor bedoeld.

Als je een discussie over verzendkosten wilt voeren, kun je het beste mailen naar community@ibood.com

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.