20 september 2018 om 00:00
iBOOD

Canvas Schilderijen

Canvas Schilderijen
"Is dat een Monet?"

In deze Flash Sale vind je canvassen van bekende schilderijen zoals "De Sterrennacht" van Vincent van Gogh en "Vrouw met parasol" van Monet. Deze canvassen zijn een leuke eyecatcher voor elk interieur. Daarnaast zijn er nog enkele muurstickers te vinden om ook de kamer van de kinderen wat op te fleuren.

20 september 2018 om 09:50
HamuNaptra Gebruiker

Kan er meer info gegeven worden over het bijgeleverde ophangsysteem?

Beantwoorden

20 september 2018 om 09:57
Moderator Bas iBOOD Moderator

Ik ga even meer informatie voor je opvragen, HamuNaptra!

Beantwoorden

20 september 2018 om 10:35
Moderator Bas iBOOD Moderator

Er wordt een lipje meegeleverd. Met behulp van dit lipje kun je hem aan een spijker aan de muur ophangen.

Beantwoorden

23 september 2018 om 09:43
Susantigoon Gebruiker

Ophangsysteem: spijker….     LOL! MSEAAF!

Beantwoorden

21 september 2018 om 09:15
megs Gebruiker

Er staat bij 60×80. Is dat misschien in inch? Want die foto’s boven de bank dat het schilderij meer dan 1 zitplaats breed is, is geen 60×80 cm.

Beantwoorden

21 september 2018 om 09:21
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen megs,

De afmetingen zijn in cm, maar ik zal even navragen of ze kloppen.

Beantwoorden

21 september 2018 om 09:25
Moderator Niek Moderator

De afmetingen zijn juist, ze zijn dus 60×80 cm. Waarschijnlijk zijn de verhoudingen in de afbeelding wat aangepast om het schilderij er wat me er uit te laten springen.

Beantwoorden

22 september 2018 om 15:29
hdeboeck Gebruiker

Dat vind ik eigenlijk compleet ‘not done’.

Beantwoorden

23 september 2018 om 09:49
Susantigoon Gebruiker

Dat is dan vast een hééél klein bankje, of het is een kwestie van surrealistisch perspectief: de bank staat eigenlijk een heel stuk verder weg dan de muur achter ‘m …. .

Beantwoorden

21 september 2018 om 10:37
joesoef Gebruiker

Jammer, beetje clickbait. De formaten ziet er leuk uit zo samen met die bank maar nalezend zijn ze dus erg klein. Had graag extra betaald voor een formaat ala plaatje.

Beantwoorden

22 september 2018 om 20:27
mvandermeulen Gebruiker

Vrouw met Parasol = La Promenade. Vrouw met parasol is namelijk een ander werk van Monet ;-)

Beantwoorden

23 september 2018 om 10:29
Susantigoon Gebruiker

Het wekt i.e.g. wel de impressie dat het een vrouw met een parasol is…

Dit werk van Monet uit 1875 is getiteld “La Femme à l’ombrelle” (en inderdaad óók: La promenade) en geeft zijn 1e vrouw Camille Léonie Doncieux (1847-1879) met hun zoontje Jean weer.

Waar jij op duidt is later werk van Monet uit 1886, twee werken zelfs en wel “Femme à l’ombrelle tournée vers la gauche” en “Femme à l’ombrelle tournée vers la droite”, beide met zijn 2e vrouw Suzanne Hoschédé.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.