5 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

Lumisky Tuinlicht

Lumisky Tuinlicht
Je tuin op z'n mooist

De zomer is dan wel afgelopen, maar met deze tuinverlichting, is jouw tuin misschien wel op z'n mooist in de winter. Hoe dan ook, met dit tuinlicht geniet je heel het jaar door van je tuin!

5 oktober 2018 om 07:18
Niña Gebruiker

Waardeloos spul, af te raden!!! Ik kocht er 2 bij een vorige aanbieding: allebei al niet meer op te laden…  ze werken enkel nog op 220V maar dat was niet de bedoeling…

Beantwoorden

5 oktober 2018 om 07:50
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Niña,

Jammer om te horen dat ze nu al niet meer laden. Heb je hierover al contact gehad met iBOOD?

Beantwoorden

5 oktober 2018 om 08:39
Pinguyen Gebruiker

Kan je makkelijk de e27 lamp vervangen?

Beantwoorden

5 oktober 2018 om 08:48
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Pinguyen,

Over welke deal gaat je vraag?

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 00:54
Pinguyen Gebruiker

De 40cm lamp aan de stekker

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 03:23
Moderator Niek Moderator

Goedenacht Pinguyen,

Ik lees in de ervaringen van andere gebruikers dat de lampen eenvoudig te vervangen zijn. Ik heb niet kunnen vinden hoe je hem vervangt, maar afgaande op de afbeeldingen vermoed ik dat je hem aan de onderkant kunt openen. Misschien zijn er forummers die ervaring hebben met deze lamp en dit willen delen.

Beantwoorden

5 oktober 2018 om 19:33
Misha_Lingier Gebruiker

Verschil tssn de basis en de c is dat de c zonder snoer gebruikt kan worden begrijp ik maar kan je de c ook blokkeren op wit licht?

Beantwoorden

5 oktober 2018 om 19:59
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Misha_Lingier,

In de omschrijving staat dat je de kleur kunt instellen met de afstandsbediening.

Beantwoorden

5 oktober 2018 om 20:07
Misha_Lingier Gebruiker

en wit licht is 1 van de kleuren?

Beantwoorden

5 oktober 2018 om 20:19
Moderator Niek Moderator

Ik heb het even opgezocht en wit zit er inderdaad ook tussen.

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 19:35
dosda3 Gebruiker

Als de lampen niet worden meegeleverd, koop ik dan alleen een lichtsnoer met fittingen? Beetje verwarrende omschrijving.

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 22:49
Moderator Jelle Moderator

Goedenavond dosda3,

Over welk product gaat u vraag, ik heb namelijk verschillende aanbiedingen gezien die met lichtbron geleverd worden.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

7 oktober 2018 om 09:34
dosda3 Gebruiker

Lumisky Mafy Feestverlichting

In de beschrijving staat;

Aantal fittingen: 10
Type licht: LED
Lampen meegeleverd: Nee
Fitting: E27
IP-certificaat: IP44 (spatwaterdicht)
Vermogen: 40 W
Spanning: 220 – 240 V
Gewicht: 450 gram
Kabellengte: 7 meter

Beantwoorden

7 oktober 2018 om 16:38
Drammer1972 Gebruiker

Hoe kan het dat Bol als adviesprijs 119,- opgeeft en dat iBood hier bijna 60 euro boven zit? De uiteindelijke prijs is lager maar waarom het verschil in adviesprijs??

Beantwoorden

7 oktober 2018 om 16:39
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Drammer1972,

De adviesprijs die iBOOD moet hanteren is de prijs die het product kreeg toen hij voor het eerst uit kwam. De prijs bij andere webshops is niet de originele adviesprijs.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.