8 november 2018 om 00:00
iBOOD

Beddengoed

Beddengoed
Zacht en sterk beddengoed

Beddengoed wordt vaak gewassen. Wel fijn als dat beddengoed ook na de 20ekeer wassen nog zacht aanvoelt. Dixxius en Sleep4U zijn merken die kwaliteit voorop stellen. Deze Flash Sale is de ideale kans om jouw beddengoed te vernieuwen voor een zijdezachte prijs.

8 november 2018 om 00:59
Moderator Paul Moderator

Let op:
het Dixxius/Sleep4U dekbedovertrek wordt geleverd zonder kussenslopen. Bijpassende kussenslopen vind je in de Flash Sale.

Beantwoorden

8 november 2018 om 05:08
murtus1986 Gebruiker

Om welke type splithoeslaken gaat het ?

Van welk materiaal is het splithoeslaken gemaakt?

Beantwoorden

8 november 2018 om 08:45
Moderator Jelle Moderator

Ik ga even kijken of ik daar een antwoord op kan vinden murtus,

Groet,

Jelle

Beantwoorden

8 november 2018 om 10:04

De topper die in de dropdown 140*220 of 140*200 groot is, is van Combifitt:

De bovenkant van het topper hoeslaken is van perkal, maar de zijkanten zijn van jersey. Dit heeft als voordeel dat je op heerlijk fijngeweven katoen ligt dat hierdoor extra zacht aanvoelt. Daarnaast heeft perkal katoen ook de natuurlijke eigenschappen van katoen. Zo absorbeert het goed en is het topper hoeslaken luchtdoorlatend.  Doordat de zijkanten van jersey zijn, zijn ze elastisch en zo past het hoeslaken om meerdere maten en hoogtes toppers. Een perfecte combinatie dus voor een heerlijke nachtrust!

De anderen zijn van jersey:
Deze jersey split topper hoeslakens zijn gemaakt van 100% katoen en elastisch door een speciale manier van weven. Hierdoor hebben de jersey split topper hoeslakens altijd een juiste pasvorm, wat de maat van de topper dan ook is. Doordat jersey split topper hoeslakens tevens een elastische band hebben, zorgt deze band ervoor dat het hoeslaken altijd goed om de split topper blijft zitten. Jersey is tevens geheel kreukvrij waardoor je het niet hoeft te strijken.

Groet,
Jelle

Beantwoorden

8 november 2018 om 14:02
ekkie Gebruiker

Wil graag de colima grey, er staat dat de colima nog beschikbaar is. Is dit dan de colima grey? De colima cafe staat er wel bij en dat deze uitverkocht is.

Als ik dus de colima bestel: krijg ik dan de grey?

Beantwoorden

8 november 2018 om 14:34
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag ekkie,

Je krijgt dan de café, de grey is helaas uitverkocht.

Beantwoorden

8 november 2018 om 17:29
whengel Gebruiker

Van welk materiaal zijn de topper hoeslakens nu? Belangrijk genoeg om erbij te vermelden,wil absoluut geen jersey.

Beantwoorden

8 november 2018 om 17:32

De topper die in de dropdown 140*220 of 140*200 groot is, is van Combifitt:

De bovenkant van het topper hoeslaken is van perkal, maar de zijkanten zijn van jersey. Dit heeft als voordeel dat je op heerlijk fijngeweven katoen ligt dat hierdoor extra zacht aanvoelt. Daarnaast heeft perkal katoen ook de natuurlijke eigenschappen van katoen. Zo absorbeert het goed en is het topper hoeslaken luchtdoorlatend.  Doordat de zijkanten van jersey zijn, zijn ze elastisch en zo past het hoeslaken om meerdere maten en hoogtes toppers. Een perfecte combinatie dus voor een heerlijke nachtrust.

De anderen zijn van jersey:

Deze jersey split topper hoeslakens zijn gemaakt van 100% katoen en elastisch door een speciale manier van weven. Hierdoor hebben de jersey split topper hoeslakens altijd een juiste pasvorm, wat de maat van de topper dan ook is. Doordat jersey split topper hoeslakens tevens een elastische band hebben, zorgt deze band ervoor dat het hoeslaken altijd goed om de split topper blijft zitten. Jersey is tevens geheel kreukvrij waardoor je het niet hoeft te strijken.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

8 november 2018 om 22:08
Patje2 Gebruiker

Foto’s met namen van de kussenslopen komen niet overeen met selectielijst om te bestellen. Bij de foto’s staat creamy als kleur, maar ze staat niet in de selectielijst. Moet ik dan Offwhite bestellen?

Beantwoorden

8 november 2018 om 22:53
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Patje2,

Als een type niet in de selectie lijst staat, dan is die meestal al uitverkocht of niet beschikbaar deze sale.

Beantwoorden

10 november 2018 om 16:08
rob kooijmans Gebruiker

Mijn advies : als er iets van je gading bijzit dan gewoon kopen, prijs/kwaliteitverhouding is top, kan ik uit ervaring zeggen.

Beantwoorden

10 november 2018 om 16:13
Moderator Jim Moderator

Goed om te horen Rob!

Dank voor het delen van je ervaring!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.