25 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

BK Pannen

BK Pannen
Voor topchefs in spe

Met de pannen van BK (en zusje Gero) haal jij de perfecte tools in huis om elk gerecht tot sterrenstatus te verheffen. Of je nou moet aanbraden, roerbakken, flamberen, sauteren, koken of fruiten – als het niet lukt, zal het aan deze pannen niet liggen!

25 oktober 2018 om 00:23
bubu Gebruiker

Lastig!!!!

Even googlelen en je vindt deze pan zonder deksel en wokspatel voor maar 36 Euro en geen verzendkosten. Daar gaat nog eens 15% af met de code “WOKTOBER”. Gelukkig heb ik al een glazen deksel van 28 cm en een silliconen spatel.

iBood, om te kunnen concureren zal de prijs naar 22,50 – max. 25,- Euro + verzendkosten moeten. Momenteel zijn jullie bijna 21 Euro duurder. Een deksel en een wokspatel heb je voor minder dan 10 Euro. Aan iBood het woord.

Beantwoorden

25 oktober 2018 om 00:54
Moderator Paul Moderator

Het zal gaan om de BK Easy Basic Wokarang 28cm die je bij een bol winkelmannetje hebt gezien.

Zonder deksel en spatel wordt het uiteraard een hele andere aanbieding en loopt de vergelijking mank.

Anderzijds zou je kunnen zeggen dat volgens jouw berekening (wok €36 + deksel & spatel €10) je bij iBOOD al goedkoper uit bent. :)
Hun prijs zal al inclusief korting zijn of buiten de woktober actie vallen, want die code kan niet ingezet worden.

Alleen bij vergelijking met een identieke deal, én voorzien van een directe link om het aan te kunnen tonen, zal iBOOD bekijken of de dealprijs omlaag kan.

Beantwoorden

25 oktober 2018 om 10:22
theorganiser Gebruiker

zijn al deze pannen alleen geschikt voor elektrisch en niet voor inductie ?

Beantwoorden

25 oktober 2018 om 10:57
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dit verschilt per pan. Sommige aangeboden pannen zijn ook geschikt voor inductie.

In de specificaties staat precies aangegeven op welke hittebronnen je de pannen kunt gebruiken en of ze geschikt zijn voor inductie.

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 10:58
svenveldhuis Gebruiker

Ik kan online helemaal nul informatie vinden over de “Exclusive Wok”. Is deze uit productie misschien of is de benaming hier niet goed?

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 13:43
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag svenveldhuis,

Ik ga even navragen of de benaming van de wok juist is.

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 14:21
Moderator Niek Moderator

De naam is juist en waarom hij niet te vinden is durf ik niet te zeggen. Misschien is het wel een speciale lijn, die maken ze wel vaker.

Beantwoorden

27 oktober 2018 om 01:23
blackfin Gebruiker

Gero pannen zijn echt heel fijn, ga er meteen even een paar bestellen want voor deze prijs is het gewoon diefstal.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.